Oeh, naaktfoto?quote:
Soppen is niet zo bijzonder, waarom standaarden hebben voor je materiaal?quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze zich ultiem wanhopig voelen en willen testen of ze echt zo´n lage standaard hebben.
Dan misschien.
Bazenlied. Geen schaamte nodig.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:29 schreef heloef het volgende:
1. Zoek uit welk liedje op 1 stond toen je werd geboren
2. Zoek het op YouTube
3. Post het zonder schaamte
quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:29 schreef heloef het volgende:
2. Zoek het op YouTube
quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:29 schreef heloef het volgende:
2. Zoek het op YouTube
neuh, je vergeet alleen de foto's te linkenquote:
Succesquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:30 schreef kutkloon7 het volgende:
Trouwens, ik ga naar bed. Maar dat wou ik niet typen. Ik wou typen: Ik ga binnenkort een kamer regelen (heb ik mezelf voorgenomen). En beter organiseer ik dan nog eens een kleine meet in Utrecht. Maar dat zien we dan wel weer. Weltrusten!
haha leuk idee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:29 schreef heloef het volgende:
2. Zoek het op YouTube
Over een jaar ik waarschijnlijk hetzelfde zeggen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:24 schreef Royco1 het volgende:
Ach heloef, fappen is nog niet zo erg.
Ik heb weleens vrouwen gedaan waarvan ik achteraf dacht waar ik met mijn hoofd zat op dat moment.
Shit happens
Ik moest even iets testen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:31 schreef Myraela het volgende:
BWHEHEHEHEHEHEHEEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE
Je moet er toch wel enigszins geil van worden neem ik aan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soppen is niet zo bijzonder, waarom standaarden hebben voor je materiaal?
Two brothers on the 4th floor - dreamsquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:29 schreef heloef het volgende:
2. Zoek het op YouTube
oh fuck yeah!quote:
BWHEHEHEHEEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEEHEHEHEHEEHHEquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest even iets testen.Ik wou het niet.
Noooh, daar danste ik op in de kinderdisco.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Two brothers on the 4th floor - dreams
Pedoquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Noooh, daar danste ik op in de kinderdisco.
Het is jouw schuld hequote:Op woensdag 4 januari 2012 01:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
BWHEHEHEHEEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEEHEHEHEHEEHHE
DIE KOCHT IK TOEN OP CDquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Two brothers on the 4th floor - dreams
Mwah, ik ben toch oversekst. Het lukt overal wel op hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet er toch wel enigszins geil van worden neem ik aan?
Ik ben minderjarigquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Noooh, daar danste ik op in de kinderdisco.
Ik wil ook wel eens wat.quote:
Ja ik nu dus ook.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, ik ben toch oversekst. Het lukt overal wel op hoor.
ik wist hetquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:36 schreef arachide. het volgende:
I kissed a girl and I liked it.
Ik word pot.
Houdoe dan war.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:36 schreef arachide. het volgende:
Ik word pot.
Problem? Si.quote:
Ga ik er met VH vandoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:36 schreef arachide. het volgende:
Ik word pot.
Serieus, ik zie het probleem nietquote:
Had die wel hetzelfde punt bewezen ja.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jij die jongen gewoon naaktfoto's had gestuurd had ie daar op kunnen fappen
Ja van fappen komt neuken uiteindelijk dat snap je toch ook wel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Serieus, ik zie het probleem niet
Het is maar fappen.
Nee hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Had die wel hetzelfde punt bewezen ja.
Nou ja, ik zou niet met iedereen neuken waarop ik gesopt heb hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja van fappen komt neuken uiteindelijk dat snap je toch ook wel.
Challenge accepted.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Had die wel hetzelfde punt bewezen ja.
Ik ook niet, maar nu wel teveel waar ik van hoor te walgen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou niet met iedereen neuken waarop ik gesopt heb hoor
The horror.
Wie de neuk ben jij?quote:
Je weet wat je moet doen om het te voorkomen.quote:
Groter dan Kneter? Nee dat niet nee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo'n grote uitdaging is dat niet meer mag ik hopen.
Subtiel jongen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Groter dan Kneter? Nee dat niet nee.
Ze vraagt er zelf om. Vrouwen.quote:
Je staat gewoon net een stapje onder knetter. Je bent speciaal.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt he, hij breekt mijn hartje gewoon.
Nee boven, er boven.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je staat gewoon net een stapje onder knetter. Je bent speciaal.
friendszone dusquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gevalletje goed karakter.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kans op een anale vernedering dus.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:41 schreef Lynthy het volgende:
[..]
nou, zaken waar jij geen weet van hebt
quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:42 schreef heloef het volgende:
Kijk dit waren nog eens hits mensen.
Die mooi zomer van 2008.
Ik vind je wel heel tof.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:43 schreef arachide. het volgende:
Ik haat dit zo he. Ik kan half in slaap vallen en gewoon doorgaan waar ik mee bezig ben. Eens een keer gehad tijdens seks. Toen begon ik over de albert heijn. Ik zocht m&m's.
De fackquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:43 schreef arachide. het volgende:
Ik haat dit zo he. Ik kan half in slaap vallen en gewoon doorgaan waar ik mee bezig ben. Eens een keer gehad tijdens seks. Toen begon ik over de albert heijn. Ik zocht m&m's.
M&m'squote:Op woensdag 4 januari 2012 01:43 schreef arachide. het volgende:
Ik weet hier niks vanquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:43 schreef arachide. het volgende:
ik zal mijn strap-on dildo vast uit de kast halen, ok?quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kans op een anale vernedering dus.
Dat zeggen ze ook over mij.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
"Breekt tenminste niet bij het neuken"
quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:43 schreef arachide. het volgende:
Ik heb net mijn bar opgepoetst.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:44 schreef SiIk het volgende:
Binnenkort ook maar weer eens goede seks hebben.
he heloef.quote:
blijkt wel dat wij nog nooit seks hebben gehadquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:43 schreef arachide. het volgende:
"Lekker gezellig en bourgondisch"quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
"Breekt tenminste niet bij het neuken"
Maar je hebt het al wel meegemaakt. Ik zei laatst uit het niets: spaar jij ze ook? Gewoon door een gesprek heen. Je reageerde heel verbaasd.quote:
Ja hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
he heloef.
de week na me geboorte stond dit op nummer 1.
is dat beter ? is dat cool?
Zo denk ik er wel over anders.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
"Lekker gezellig en bourgondisch"
"Ze geniet tenminste van het leven"
Tonnetje rond.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:45 schreef Lynthy het volgende:
[..]
in andere woorden, je bent "stevig"![]()
Ik ga geen seks hebben met iemand van wie ik de naam niet weet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb net mijn bar opgepoetst.
Tot zo
Oh wacht, ik heb jou op facebook, right?quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ga geen seks hebben met iemand van wie ik de naam niet weet.
Bek houwequote:Op woensdag 4 januari 2012 01:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Tonnetje rond.
Maar mijn kont is geweldig.
De naam is royquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ga geen seks hebben met iemand van wie ik de naam niet weet.
Jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh wacht, ik heb jou op facebook, right?
Oke, ik ben niet dun, maar ook geen dikke zeug.. en ik heb een taille, een geweldige kont en kleine tieten.quote:
Ja, ik weet het.quote:
Ik drie weken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, ik weet het.
Het heeft me geloof ik een dag of 3 gekost om te bedenken wie je kon zijn toen je me toevoegde op facebook![]()
Nou jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, ik weet het.
Het heeft me geloof ik een dag of 3 gekost om te bedenken wie je kon zijn toen je me toevoegde op facebook![]()
Dat is erg mooi bij slanke meisjesquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke, ik ben niet dun, maar ook geen dikke zeug.. en ik heb een taille, een geweldige kont en kleine tieten.
Dat klinkt al een stuk beter. Praat jezelf eens niet zo omlaag, dat is echt onterecht.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke, ik ben niet dun, maar ook geen dikke zeug.. en ik heb een taille, een geweldige kont en kleine tieten.
Eens met deze man.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat klinkt al een stuk beter. Praat jezelf eens niet zo omlaag, dat is echt onterecht.
Ik ben niet slank.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is erg mooi bij slanke meisjes
Een of andere gast die gedumpt is post al een week dit soort berichtjes op Feestboek.quote:Ik voel mij als een drugsverslaafde die aan het afkicken is,
Dat heerlijke gevoel, precies dat is wat ik mis.
Het enige verschil tussen wat ik mis in plaats van heroine,
Is de liefde die jij mij gaf en die geweldige adrenaline.
De adrenaline die zorgde voor een zonnige kijk op deze planeet.
Ik smachtte naar meer en vroeg je om een date.
Voor jou gaat het misschien te snel, voor mij weer te sloom,
Hetgeen wat ik wil, spookt in mijn hoofd als een droom.
Helaas zijn de meeste dromen bedrog,
En veroorzaakt die geweldige droom in mijn hoofd juist deze oorlog.
Gelukkig kan jij dit bericht niet lezen,
Stopt ooit deze nachtmerrie en mag jij er weer wezen.
Tot die tijd hoor je niks meer van mij.
Ik ben aan het afkicken, afkicken van de gedachte aan ons allebei.
Ergens in het midden ben je dus best perfect.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet.
Mijn zelfbeeld schommelt nogal van dat ik mezelf te dik vind naar dat ik mezelf te mager vind.
Fucked zelfbeeld enzo.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben niet slank.
Ik ben dit
[ afbeelding ]
Ik vind mezelf prima eigenlijk, ik ben niet knap, ik heb wel een heel leuk karakter en hoofd dat dat hopelijk compenseert.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet.
Mijn zelfbeeld schommelt nogal van dat ik mezelf te dik vind naar dat ik mezelf te mager vind.
Fucked zelfbeeld enzo.
Het voelt altijd verkeerdquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ergens in het midden ben je dus best perfect.
Ik vind mezelf ook niet knap, maar denk inderdaad dat karakter best wat goed maakt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind mezelf prima eigenlijk, ik ben niet knap, ik heb wel een heel leuk karakter en hoofd dat dat hopelijk compenseert.
Mijn enige pluspunt wat ik van mezelf zie is dat ik redelijk slim ben, maar dat kan ik ook al niet meer gebruiken met mijn studiefaalquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind mezelf prima eigenlijk, ik ben niet knap, ik heb wel een heel leuk karakter en hoofd dat dat hopelijk compenseert.
+1quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook niet knap, maar denk inderdaad dat karakter best wat goed maakt.
Buik, billen, borsten. Fuckyea.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:57 schreef SiIk het volgende:
Ik heb gewoon een goed figuur, en zorg gewoon dat ik op billenmannen val ipv borstenmannen.
Dat figuur mag met mij een beschuitje komen eten..quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben niet slank.
Ik ben dit
[ afbeelding ]
Ik ben nogal narcistisch qua innerlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn enige pluspunt wat ik van mezelf zie is dat ik redelijk slim ben, maar dat kan ik ook al niet meer gebruiken met mijn studiefaal
Ik vind borsten eigenlijk niet eens belangrijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:57 schreef SiIk het volgende:
Ik heb gewoon een goed figuur, en zorg gewoon dat ik op billenmannen val ipv borstenmannen.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind borsten eigenlijk niet eens belangrijk.
Uitstraling, gezicht vind ik veel belangrijker
De waarheid.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat figuur mag met mij een beschuitje komen eten..
Praat jezelf geen anorexia aan kind, dat is pas lelijk...En bovendien doe je daar mensen om je heen echt pijn mee.
Geen discipline voor, dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat figuur mag met mij een beschuitje komen eten..
Praat jezelf geen anorexia aan kind, dat is pas lelijk...En bovendien doe je daar mensen om je heen echt pijn mee.
En stop met jezelf naar beneden halenquote:Op woensdag 4 januari 2012 02:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Geen discipline voor, dus dat komt wel goed.
Ik vind zwangere vrouwen heel mooi, maar niet geil.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En stop met jezelf naar beneden halen
Ik voel me na 8 uur niet eten ene skelet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:02 schreef Lokasenna het volgende:
Toch voelt een dag of twee niet eten wel goed.
Je voelt je schoon vanbinnen ofzo.
Ik was nooit zo succesvol met uithongeren.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:02 schreef Lokasenna het volgende:
Toch voelt een dag of twee niet eten wel goed.
Je voelt je schoon vanbinnen ofzo.
Dan al?quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik voel me na 8 uur niet eten ene skelet.
I had to complain about something..quote:
Ik zou dan gewoon niet klagenquote:Op woensdag 4 januari 2012 02:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
I had to complain about something..
Ik heb jou, ik heb toffe mensen om me heen, ik ben gezond en het weer en vertraging bij de ns zijn gewoon niet boeiend. Er was niks om boos over te worden.
Slechte gewoontequote:Op woensdag 4 januari 2012 02:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon niet klagen. Maar ik zie en spreek je morgen weer
.
Grappig wel dat dat jezelf naar beneden halen dus gewoon werkt bij vrouwen om aandacht te krijgen van mannen....quote:
Heloef krijgt ook wel aandacht als hij klaagt hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Grappig wel dat dat jezelf naar beneden halen dus gewoon werkt bij vrouwen om aandacht te krijgen van mannen....
Andersom wordt er op je gekotst en niet naar je omgekeken, zielig hoopje man.![]()
Dus loef, neem geen voorbeeld aan arachide
Oh maar zij is de vrouw die er verantwoordelijk voor is dat ik geen puinhoop ben.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Grappig wel dat dat jezelf naar beneden halen dus gewoon werkt bij vrouwen om aandacht te krijgen van mannen....
Andersom wordt er op je gekotst en niet naar je omgekeken, zielig hoopje man.![]()
nee volgensmij is een leuk leven fijner!quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:10 schreef heloef het volgende:
Ik moet ook stoppen met klagen.
Alleen het is zo fijn.
Heb je goede voornemens?quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee volgensmij is een leuk leven fijner!
En dat ja.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heloef krijgt ook wel aandacht als hij klaagt hoor.
Dat aandacht geven aan zielig gedrag van vrouwen maakt je alleen maar handig voor vrouwen die je willen gebruiken als emotioneel dumpplaats. Het is maar wat je fijn vindtquote:Op woensdag 4 januari 2012 02:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
ja echt!?quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat aandacht geven aan zielig gedrag van vrouwen maakt je alleen maar handig voor vrouwen die je willen gebruiken als emotioneel dumpplaats. Het is maar wat je fijn vindt
Hij heeft gelijk, niet zo'n beetje ook.quote:
Naja moet soms wel kunnen lijkt me...quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat aandacht geven aan zielig gedrag van vrouwen maakt je alleen maar handig voor vrouwen die je willen gebruiken als emotioneel dumpplaats. Het is maar wat je fijn vindt
Een keer gebeurt, nooit meer.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naja moet soms wel kunnen lijkt me...
Niet als je seks wilt zonder condoom tho. Als je fungeert als haar psych in een relatie dan is het hoogst haalbare even lekker 'knuffelen'.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja echt!?
zou dat gebruikt kunnen worden om een vriendin te vinden?? (meisjes die zielig doen zijn leuk)
ik durf ze nooit aandacht te geven wegens het maatschappelijk belang om het evenwichtig te houden. en dan ga ik er op letten, en dan alles vreemd, en ontwijken enzo.
waar vind je die vrouwen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Niet als je seks wilt zonder condoom tho. Als je fungeert als haar psych in een relatie dan is het hoogst haalbare even lekker 'knuffelen'.
Je kunt hiermee wel een platonische vriendin krijgen tho. Wat in jouw geval ook niet verkeerd is grey
Ik ben hem ook kwijt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:23 schreef Sinji het volgende:
Maareh
[..]
Ik heb helaas die link niet meer
In ieder geval niet in je woonkamer. Onderneem dingen die je leuk lijkt. Gebruik je fantasie brahquote:Op woensdag 4 januari 2012 02:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waar vind je die vrouwen?
niet dat ik geschikt ben om aardig genoeg te zijn, en dat ze me goed genoeg en niet eng vinden voor de vriendschap enzo.
maar ik heb geen zin om op fok tussen de whiteknights en andere wel-players die op zonder-broekjes uitzijn me te begeven. dan komt me maatschappelijk belang gedachte weer boven en dat is erg
ik vind niets leuk. en ik heb niets te doen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:25 schreef Sinji het volgende:
[..]
In ieder geval niet in je woonkamer. Onderneem dingen die je leuk lijkt. Gebruik je fantasie brah
Helaas zul je in het echt (bijvoorbeeld op de uni) en veel grotere kans creëren. Internet is wackquote:Op woensdag 4 januari 2012 02:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
op het ellegirl forum? en how about het viva forum?
Ik doe ook niets.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vind niets leuk. en ik heb niets te doen.
dat is het probleem en jullie doen mysterieus over die zaken wat jullie zoal doen
We doen niet mysterieus, ik heb nog hele schema's met dagindelingen, moest ik een maken voor school. Moet je die hebben?quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat is het probleem en jullie doen mysterieus over die zaken wat jullie zoal doen
ook als de man/vrouw verhouding -(en ik wil het niet zeggen want dan gaan de vrouwen zich weer heersend voelen in dit topic, omdat eignelijk de man het zwakke geslacht is maar dat proberen we allemaal te verbergen, en dan verkloot ik dat) - van me studie zich maar op 20 % vrouw bevind.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Helaas zul je in het echt (bijvoorbeeld op de uni) en veel grotere kans creëren. Internet is wack
Je kunt zelf wel bedenken waar vrouwen rondlopen toch?quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Om en na bij de 3 miljard.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je kunt zelf wel bedenken waar vrouwen rondlopen toch?
Weet je hoeveel vrouwen er rondlopen op deze aardbol? Mi gado
Ja grey, als je bang bent voor vrouwen gaat het ook wat moeilijker worden helaas. Eerst werken aan je sociale fobie voordat je je waagt aan een vrouw. Kleine stapjes..quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ook als de man/vrouw verhouding -(en ik wil het niet zeggen want dan gaan de vrouwen zich weer heersend voelen in dit topic, omdat eignelijk de man het zwakke geslacht is maar dat proberen we allemaal te verbergen, en dan verkloot ik dat) - van me studie zich maar op 20 % vrouw bevind.
of moet ik dan naar de psychologiegebouwen?
ik was daar eens een keer, om de wc's te bekijken.
toen moest ik heel moeilijk langs groepen enge meisjes lopen.
ja bij jou is het wel duidelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar anderen doen allemaal mysterieus. echt zo van : "jaaa ik heb een leuk meisje 'ontmoet' en we gaan dit en dat".
hoe&wat ontmoet denk ik dan.
Omdat mensen niet alles willen vertellen over wat ze doen, waarom zouden ze?quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
maar anderen doen allemaal mysterieus. echt zo van : "jaaa ik heb een leuk meisje 'ontmoet' en we gaan dit en dat".
quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:32 schreef heloef het volgende:
Oh ja Sinji ik vond dit nou echt een meisje voor jou.
in dat geval zouden 2 posts door eenieder in dit topic(wat ooit de intentie was dan) genoeg moeten zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat mensen niet alles willen vertellen over wat ze doen, waarom zouden ze?
Hij wil dan precies weten wat je zei.quote:
I knew it.quote:
ja wat waar ontmoet? waar ontmoet je mensen?quote:
trammeisje?quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij wil dan precies weten wat je zei.
Zal ik het gesprek met trammeisje voor je uittypen grey?
In het openbaar vervoer.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat waar ontmoet? waar ontmoet je mensen?
dit is echt onzin, ik heb geen dagelijks leven. en ik zie ook niet in dat wel een dagelijks leven mij ineens wel ontmoetingen kan opleveren.
alles gaat altijd van kut,kut,kut,. en dan alleen thuiskomen en deur sluiten.
Meh, niet teveel denken en meer doen. Bouw je vanzelf levenservaring op.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat waar ontmoet? waar ontmoet je mensen?
dit is echt onzin, ik heb geen dagelijks leven. en ik zie ook niet in dat wel een dagelijks leven mij ineens wel ontmoetingen kan opleveren.
alles gaat altijd van kut,kut,kut,. en dan alleen thuiskomen en deur sluiten.
Ik was in de tram en toen heb ik een kwartier gepraat met een meisje.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
trammeisje?
ben je in de tram geweest, en ontweek je toen niet iedereen ofzo?
Ik hou me in nu.quote:
als ik in ov zit, dan denk ik altijd van : oke moet ik nu ook geirriteerd gaan kijken netzoals alle andere mensen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was in de tram en toen heb ik een kwartier gepraat met een meisje.
Heloef heeft een nieuwe liefde.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:32 schreef heloef het volgende:
Oh ja Sinji ik vond dit nou echt een meisje voor jou.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die op haar lijkt, maar ze is bezet
Echt wel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heloef heeft een nieuwe liefde.
Zeg eens wat tegen een meisje, als ik dat niet gedaan was er ook niks gebeurd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als ik in ov zit, dan denk ik altijd van : oke moet ik nu ook geirriteerd gaan kijken netzoals alle andere mensen.
of juist chill en ontspannen lijken.
of een beetje iedereen beetje langs gaan met kijken.
er gebeurd nooit wat.
Slaap lekkerquote:
Man, je moet je echt meer 'onder de mensen' begeven. Dit is niet goed. Ik vind het echt niet leuk om dit soort posts van je te lezen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ook als de man/vrouw verhouding -(en ik wil het niet zeggen want dan gaan de vrouwen zich weer heersend voelen in dit topic, omdat eignelijk de man het zwakke geslacht is maar dat proberen we allemaal te verbergen, en dan verkloot ik dat) - van me studie zich maar op 20 % vrouw bevind.
of moet ik dan naar de psychologiegebouwen?
ik was daar eens een keer, om de wc's te bekijken.
toen moest ik heel moeilijk langs groepen enge meisjes lopen.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Man, je moet je echt meer 'onder de mensen' begeven. Dit is niet goed. Ik vind het echt niet leuk om dit soort posts van je te lezen.
En over dat mysterieuze gedoe: vaak is er helemaal niet zoveel te vertellen.
oh.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:35 schreef Sinji het volgende:
Grey eist een stappenplan?
[ afbeelding ]
De tragiek man, de tragiek.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
True story, ben geneigd om foto's hier te plaatsen
Zou je het erg vinden om versierd te worden door een man?quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
oh.
ja.
ja ik moet eerst naar de kapper want nu is het verschrikkelijk alleen al daarom om comfortabel buiten te zijn, dus laat het nog maar even.
I see what your doing.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou je het erg vinden om versierd te worden door een man?
ja. dan ga ik me afvragen of hij van de verkeerde kant is enzo, en dan vind ik het niet leuk, en heel fout.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En heb je vandaag nog eiwitten binnen gehad?quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
weet niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
En heb je vandaag nog eiwitten binnen gehad?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja. dan ga ik me afvragen of hij van de verkeerde kant is enzo, en dan vind ik het niet leuk, en heel fout.
Er bestaat geen verkeerde kant.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja. dan ga ik me afvragen of hij van de verkeerde kant is enzo, en dan vind ik het niet leuk, en heel fout.
Ja. Een gekookt ei.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
En heb je vandaag nog eiwitten binnen gehad?
Waarom is het fout?quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ben jij kleinzielig?quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wel volgens de kleinzieligere mensen
Is tenminste iets gelukkig.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja. Een gekookt ei.
Niet de goede manier om eiwit binnen te krijgen.
Brave vrouwen zijn nog niet ontketend door de juiste man.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:47 schreef Sinji het volgende:
Stelling: Alle brave vrouwen zijn stoute vrouwen die nog niet betrapt zijn.
Volgens mij is dit true.
Vooral daarom ja.quote:
je kan je ouders uitschelden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vooral daarom ja.
Gelukkig moeten ze volgende week weer aan het werk, dan hoef ik niet de hele tijd meer te ontbijten en lunchen
What am I readingquote:Op woensdag 4 januari 2012 02:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vooral daarom ja.
Gelukkig moeten ze volgende week weer aan het werk, dan hoef ik niet de hele tijd meer te ontbijten en lunchen
quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je kan je ouders uitschelden.
en gewoon ergens overdag 1 keertje iets eten, en dat brunch noemen.
en dan uitschelden dat dat breakfast en lunch samen is, en dat dat hoort, en een way of life is enzo.
dat doe ik altijd
Waarom zou ik dat willenquote:Op woensdag 4 januari 2012 02:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
What am I reading![]()
Als je regelmatiger eet bouw je een sneller stofwisseling op. Je zult dan in je rust meer verbranden. En dus kun je meer eten. Win/win
omdat ze je dan met rust gaan laten ook als ze wel thuis zijnquote:
Om normaal te functioneren schat.quote:
Ze dwingen me de hele tijd aan tafel te gaan zitten. En dan hebben ze allemaal eieren gekookt, en van die harde broodjes uit de oven enzo. En dan ben ik weer de hele dag misselijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je kan je ouders uitschelden.
en gewoon ergens overdag 1 keertje iets eten, en dat brunch noemen.
en dan uitschelden dat dat breakfast en lunch samen is, en dat dat hoort, en een way of life is enzo.
dat doe ik altijd
dan lijk je onaantastbaar in je geloven, en laten ze je met rust
oh ik zeg altijd dat hun stoelen niet goed zitten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze dwingen me de hele tijd aan tafel te gaan zitten. En dan hebben ze allemaal eieren gekookt, en van die harde broodjes uit de oven enzo. En dan ben ik weer de hele dag misselijk.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ik zeg altijd dat hun stoelen niet goed zitten.
en dan loop ik weg.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en dan loop ik weg.
Maar jij bent toch eigenlijk best wel een baas, met lef. Ik niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en dan loop ik weg.
en je moet ook de tafel de schuld geven.
Je voelt je niet echt lekker, daar zit een link tussen, kan niet anders lijkt me.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan er prima mee werken hoor.
Als ik 's ochtends eet voel ik me nog minder lekker. Sowieso moet ik 's ochtends van al die hartige dingen vaak kotsen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Je voelt je niet echt lekker, daar zit een link tussen, kan niet anders lijkt me.
Lekker is dat dan voor jequote:Op woensdag 4 januari 2012 02:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik 's ochtends eet voel ik me nog minder lekker. Sowieso moet ik 's ochtends van al die hartige dingen vaak kotsen.
Ok, trusten!quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:57 schreef Lokasenna het volgende:
Maar ik ga nu echt proberen te slapen. Ik moet om half 8 opstaan.
Neem dan melk en cornflakes ofzo. Als je eet zodra je opstaat val je sneller afquote:Op woensdag 4 januari 2012 02:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik 's ochtends eet voel ik me nog minder lekker. Sowieso moet ik 's ochtends van al die hartige dingen vaak kotsen.
van al dat moeilijke sociale gedoe, en vervelende ouders, krijg je stress. komt ook omdat je niet helemaal normaal bent en mensen stressvol voor je zijn enzo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pijnlijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 02:57 schreef Lokasenna het volgende:
Maar ik ga nu echt proberen te slapen. Ik moet om half 8 opstaan.
Waarom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom?Ben jij Mark?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt goeie ouders. Je zou ook wat beter voor jezelf moeten zorgen wat dat betreft.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze dwingen me de hele tijd aan tafel te gaan zitten. En dan hebben ze allemaal eieren gekookt, en van die harde broodjes uit de oven enzo. En dan ben ik weer de hele dag misselijk.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 03:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het leukst nog altijd dat hij zijn ouders gierig noemt als ze hem geld geven.
Je kan het ze moeilijk kwalijk nemen dat ze willen dat je gezond eet, toch?quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar jij bent toch eigenlijk best wel een baas, met lef. Ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 03:53 schreef Sinji het volgende:
Heloef, cadeautje:And for that we thank you.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ouders.quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:12 schreef arachide. het volgende:
Ik werd wakker gemaakt door mijn moeder om half zeven.
Ja hoi, ik moest om 9 uur pas opstaan.
Gaat ze dat voor je maken als goedmakertje?quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Een uitgebreid ontbijt dan maar?
Nee, ik dacht: ik ga een lekker stokbroodje in de oven doen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gaat ze dat voor je maken als goedmakertje?
Ketchup!quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Met mayo en curry op de vroege ochtend.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ketchup!
Veel kaas en kipfilet om het vetgehalte te compenseren.
Het is je vergeven.quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Van die plakjes. Broodbeleg.. ham was op
Tot 9 uur slapen, wat een luxe.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben in geen 2 maanden zo vroeg opgestaan geloof ik. Kudo´s voor mij.
Ja, geen college ofzo en werk pas in de middag. Ik lig er ook iedere keer laat in, dus ik mag ook laat op staan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tot 9 uur slapen, wat een luxe.
Met werk moet je meestal om een bepaalde tijd beginnen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:03 schreef ElDinosaur het volgende:
Mwoah valt mee toch? Of moet je persé op een bepaald tijdstip aanwezig zijn?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 03:55 schreef Sinji het volgende:
Graag gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil iemand een nieuwe tussenstand hebben?
Nee man.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met werk moet je meestal om een bepaalde tijd beginnen.
Goed punt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee man.Stipt om half negen klaar zitten is niet meer van deze tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |