8:30 - 17:00quote:
Jules van Hest?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:36 schreef PiRANiA het volgende:
Wie is die DJ (vaak in de nacht) die geen 'veronica' kan zeggen? Hij zegt dan 'Feronikaa'.
Hij is ook niet zo goed vind ikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat zal wel ja. Iedere keer als hij praat vind ik hem een stukje irritanter..
Ik vind het een waardeloze DJ.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat zal wel ja. Iedere keer als hij praat vind ik hem een stukje irritanter..
Ik heb het liefst Kicken in de ochtendquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ben blij dat jensen weg is in de ochtend
Ricky van V doet het prima in de (vroege) ochtend. Vooral de krantenman en de klaag lijn zijn leuke rubrieken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb het liefst Kicken in de ochtend
Ik heb eens in de 3 maanden wisselende diensten. Dan zit ik om al om 6:00 in de autoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:11 schreef NoBody122 het volgende:
Mensen die zo vroeg in de ochtend al op zijn en radio luisteren
Hopelijk niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:40 schreef Paul het volgende:
Wanneer komt Luc van Rooij weer eens terug?
Boys and Girls, Let's Rock and Roll!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hopelijk niet.
Hoewel hij wel een goede radiostem heeft, kraamt hij alleen maar onzin uit.
Er is in dat land een onbeduidend stadje waar ze zo,n accent hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:36 schreef PiRANiA het volgende:
Wie is die DJ (vaak in de nacht) die geen 'veronica' kan zeggen? Hij zegt dan 'Feronikaa'.
Ik wordt s'ochtends wakker met Ricky en een kop:quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:57 schreef TheZapster het volgende:
Die Fuckschrikkelijke 15 bij Somertijd woensdag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |