quote:Je moet het als vrouw idd lekker vinden, je merkt het zo aan een vrouw als ze het meer voor haar mannetje doet, omdat ze dan met tegenzin pijpt. Maar er zijn gneoeg vrouwen die wel lekker kunnen pijpen
Op maandag 15 juli 2002 11:36 schreef pineukio het volgende:
Ik heb aardig wat vriendinnetjes gehad maar ik vindt dat er veel verschil zit tussen de pijpende vrouwen.
Als de vrouw pijpt puur om de jongen een plezier te doen of omdat ze vinden dat het er bij hoort zullen sommige misschien wel aardig kunnen pijpen maar nooit een wereldster worden. Uit mijn ervaring het ik gemerkt dat alleen diegene die het echt leuk en geil vinden en er echt in opgaan en op allerlei manieren met de genotsknots te werk gaan dat die voor de hoofdprijs gaan. Tongpiercing kan ook lekker zijn trouwens. Hoe denken de mannen en de vrouwen hierover...
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 16-07-2002 18:06]
quote:Dat kan natuurlijk alleen beweerd worden als het onderbouwd wordt met een reeks onafhankelijke tests
Op dinsdag 16 juli 2002 21:02 schreef spiesbok het volgende:
Mijn vriendin is the best![]()
[Dit bericht is gewijzigd door dadutchdude op 16-07-2002 22:03]
toch liever mijn eigen vriendin die kan het geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig !! !!!!
en zoenen er na ook geen problemen meej tis immers me eigen kwakkie!
Greetzzzzzzz
quote:Heather Brooke
Op woensdag 17 juli 2002 14:31 schreef Ger-E het volgende:
Jenna Jameson......
quote:Waar kan ik inschrijven om vrijwillig mee te doen? (om gepijpt te worden dus, hehe)
Op maandag 15 juli 2002 12:40 schreef Lucille het volgende:
Oefening baart kunst, net als neuken, beffen, strelen en zoenen trouwens. En praat er gewoon samen over wat je wel en niet lekker vindt. Niet iedereen is hetzelfde en als je niet precies weet wat het andere geslacht lekker vind dan blijft het lastig, tenzij je te horen krijgt wat je het beste moet doen. Voor geinteresseerden, is er een pijpcusus te vinden bij www.vrouwenonline.nl maar dat kost wel iets. Zijn er mensen die deze cursus gevolgt hebben trouwens?
[Dit bericht is gewijzigd door Phynny op 17-07-2002 16:38]
quote:Wat nobel van je om jezelf als oefenpop te laten gebruiken
Op woensdag 17 juli 2002 16:25 schreef Phynny het volgende:[..]
Waar kan ik inschrijven om vrijwillig mee te doen? (om gepijpt te worden dus, hehe)
quote:Mannen.........
Op woensdag 17 juli 2002 20:11 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Wat nobel van je om jezelf als oefenpop te laten gebruiken
quote:Jij zegt het
Op woensdag 17 juli 2002 20:25 schreef sassa_s het volgende:[..]
Mannen.........
*Muurbloempje mee eens zijn*
Ik wil me ook wel aanmelden voor die vrouwtjes die willen oefenen
*pats - da's nie goed, meid
En idd als de vrouw er zelf op kickt en er geil van wordt is het fijner voor de man...
Een man merkt meteen wanneer een vrouw dit met tegenzin doet.
Wat me btw ook opvalt is dat sommige vrouwen zich alleen concentreren op de eikel... Is dat niet een beetje erg monotoon? Bedoel... er zit tenslotte nog wat meer aan nietwaar?
quote:Ja dat is bout ja.
Op donderdag 18 juli 2002 12:49 schreef Mukie het volgende:
Tongpiercing is voor sommige mannen idd erg lekker...En idd als de vrouw er zelf op kickt en er geil van wordt is het fijner voor de man...
Een man merkt meteen wanneer een vrouw dit met tegenzin doet.
Wat me btw ook opvalt is dat sommige vrouwen zich alleen concentreren op de eikel... Is dat niet een beetje erg monotoon? Bedoel... er zit tenslotte nog wat meer aan nietwaar?
quote:Als zij voor mij slikt heb ik het voor haar over om nog met d'r te zoenen als ze dat fijn vind.. You take some you give some
Op maandag 15 juli 2002 13:28 schreef pineukio het volgende:
over die 90% gesproken, je hoeft absoluut geen watje te zijn als je na het klaarkomen geen zoen meer wilt geven.
Ik vindt het ook smerig.. sorry
quote:
Op maandag 15 juli 2002 11:43 schreef ivetje het volgende:
Hmm, ik hoor mijn vriend nooit klagen...maar ik vind het dan ook gewoon echt lekker om te doen.En ik heb een tongpiercing
quote:en maar blijven corrigeren, ook als ze het echt super goed kan
Op donderdag 18 juli 2002 10:34 schreef daNpy het volgende:
LolIk wil me ook wel aanmelden voor die vrouwtjes die willen oefenen
*pats - da's nie goed, meid
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |