Haha die doet me denken aan dat ene plaatje met die twee katten die ik een keer heb gezien ergens. Kan em alleen niet meer vinden.quote:
hallon ja ik weet welke jij bedoeldt met een doos ofzo die was echt grapig!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:14 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Haha die doet me denken aan dat ene plaatje met die twee katten die ik een keer heb gezien ergens. Kan em alleen niet meer vinden.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:33 schreef Maisnon het volgende:
Le was de eerste 10 keer nog leuk maar daar hield het op. Die originele comics zijn echt compleet uit zn grappige verband gerukt nu tot een soort frankenstein meme waar alles eigenlijk ergens anders van gejat is, soms zit er wel iets grappigs tussen maar vaak is het zo flauw
Ja ik ben gefrustreerd
Hier komt volgens mij de originele le vandaan, en die is al vet oud
http://www.albinoblacksheep.com/flash/end
Neequote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:31 schreef 2Happy4U het volgende:
Maar even opdonderen met dat ge'le mensen
gewoon doen
Furriesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:49 schreef summer2bird het volgende:
Onder het mom "vreemd..."
Die vrouw met die dierenpakken
Leek die op deze?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:14 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Haha die doet me denken aan dat ene plaatje met die twee katten die ik een keer heb gezien ergens. Kan em alleen niet meer vinden.
Muis over link hooveren, faalt nooit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:52 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Leek die op deze?
[ afbeelding ]
[ ]afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |