dezequote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:51 schreef Mss het volgende:
Matig.
Welke app gebruiken jullie trouwens als episode guide?
Inderdaad, vooral bij de episode dat ze samen met ted's ouders gaan lunchen, en alles fout gaat aan die tafel en ieder aspect wordt bekeken. Dacht daar meteen aan toen ik de eerste 5 mins van de nieuwe episode had gezien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:24 schreef Seam het volgende:
Leuk truukje hoor, verschillende verhaallijnen door elkaar laten lopen! Tof dat ze dit voor het eerst doen bij deze serie!
Ja ja ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:24 schreef Seam het volgende:
Leuk truukje hoor, verschillende verhaallijnen door elkaar laten lopen! Tof dat ze dit voor het eerst doen bij deze serie!
Ik dacht de eerste paar minuten dat het een parodie aflevering was. Slecht opgezette jaren 90 comedy rips, erg nare lachband in het begin, reacties buiten de karakter types om enzo.. Maar het bleek gewoon een kut aflevering.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:46 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Zeker in de top 5 van de slechtse afleveringen ooit. Zat in het begin te kijken en ik had echt het idee van waar zit ik in hemelsnaam naar te kijken, vreemde conversaties die nergens op slaan en geen leuke grappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, tuurlijk. Dat weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Dit.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:05 schreef HIMYMBlog het volgende:
Dit was echt een gênant slechte aflevering. Hopelijk ook één van de laatste keren dat de vader van Lily meedeed. Irritante personage en irritante acteur in één.
Het zegt genoeg dat dat het enige leuke was, want die grap was zo verschikkelijk voorspelbaar.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:29 schreef Ascendancy het volgende:
Het enige echt leuke aan deze aflevering was het einde met Barney
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |