Volgende week.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Duurt weer lang zeg ik dacht vandaag weer?
Het verschil is dat Showtime een betaalzender is en daardoor op die manier kan uitzenden. Als CBS het zo zou doen lopen ze geld mis omdat zij het van de commercials moeten hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:51 schreef shiznuts het volgende:
Mja, ik vind een break niet erg, maar doe dan als Californication ofzo, lange break, schiet je dingen en daarna gewoon redelijk -bam!-bam!-bam!- nieuwe afleveringen uit laten komen. Niet van... zo, nu kan wel, volgende week ook, dan stoppen we weer een paar weekjes, oh, nu kunnen we wel weer eentje uitzenden....
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:16 schreef ROFLOL het volgende:
Volgende is pas 13 Februari. Episode informatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Je bent niet de enige. Op sommige ep guides zag ik ook 30 jan. staan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:21 schreef Zocalo het volgende:
Ik dacht eerst ook 6 feb gezien te hebben, ben er vrij zeker van. Maar wellicht is dat weer veranderd.
Heb niet zo'n coole app
Super Bowl is dit weekend, maar wordt niet door CBS uitgezonden. Maar eigenlijk hoeft dat niet uit te maken. Super Bowl is op zondag, terwijl HIMYM op maandag wordt uitgezonden. Het zijn meestal wedstrijden tussen verschillende colleges die het onmogelijk maken een normaal uitzendschema op te stellen in deze tijd.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:42 schreef Rick_Castle het volgende:
Inderdaad daar word je echt niet goed van. Ze zijn in Amerika erg goed met het om zeep helpen van series (kijkers) op deze manierWas er geen superbowl ofzo?
Aldus Facebookquote:How I Met Your Mother
You're invited to the wildest party ever! All-new HIMYM tonight at 8/7c only CBS!
Dat niet, maar ik word wel weer helemaal zat van die vader van Lily. Totaal ongrappig karakter.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:14 schreef Jivis het volgende:
Meer mensen hier die een beetje duizelig werden van de tijdswitches in deze epi?
Seizoen 7 krijgt gewoon 24 eps hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Deze was weer eens leuk
Nog maar 2 eps en dan is het seizoen alweer klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |