Als je dit tof vindt dan zou Friends toch ook in je smaak moeten liggen, lijkt mij. Vooral de wat latere seizoenen. Al is de humor niet helemaal hetzelfde natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:17 schreef megamandy het volgende:
Van Friends heb ik de hype eigenlijk nooit echt gesnapt terwijl ik HIMYM juist wel heel leuk vind. Hoewel dit seizoen beduidend een stuk slechter is dan de vorige seizoenen.
Ik vind hem wel adorable op een onnozele manier.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:29 schreef xinge9 het volgende:
Van mij mag die psycholoog wel weer weg! Robin en Barney!
Volgens mijn app komt de volgende 6 feb. pas weerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:50 schreef Mirel het volgende:
Wanneer komen er nieuwe eps? Wat een vaag uitzendschema.
http://en.wikipedia.org/w(...)7:_2011.E2.80.932012
welke app gebruik je hiervoor als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:01 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Volgens mijn app komt de volgende 6 feb. pas weer
Ik gebruik TV Forecast op m'n mac (is er ook voor iPhone).quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:55 schreef Blue_note het volgende:
[..]
welke app gebruik je hiervoor als ik vragen mag?
Thanks!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:59 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik gebruik TV Forecast op m'n mac (is er ook voor iPhone).
Die gebruik ik idd ookquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:59 schreef Jivis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wow handig. Ik bekijk nu meestal voor elke serie de episode guide op wikipediaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:59 schreef Jivis het volgende:
[..]
Tsja dat zou je zeggen, is toch echt niet zoquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je dit tof vindt dan zou Friends toch ook in je smaak moeten liggen, lijkt mij. Vooral de wat latere seizoenen. Al is de humor niet helemaal hetzelfde natuurlijk.
Iddquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:57 schreef Seam het volgende:
Deze discussie komt ook in ieder populair tv serie topic terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
Er zijn 22 afleveringen en ongeveer 36 weken waarin die uitgezonden worden. Kortom, het is onvermijdelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |