In de hoop dat het wel weer leuk is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:08 schreef Brammie1 het volgende:
waarom kijken jullie dan allemaal nog? Als het toch elke week kut is volgens jullie
Gewenning. Maandag Californication (1000x beter dan HIMYM) & Dexter, dinsdag HIMYM.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:08 schreef Brammie1 het volgende:
waarom kijken jullie dan allemaal nog? Als het toch elke week kut is volgens jullie
Dit geldt voor mij in mindere mate voor HIMYM, maar als ik trouw zeven jaar geinvesteerd heb in een serie vind ik het altijd maar zonde om (het waarschijnlijke laatste) seizoen niet af te kijken. Zo heb ik dat bv. bij Two And A Half Men.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:08 schreef Brammie1 het volgende:
Kansloos idd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:08 schreef Brammie1 het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vond hem ook wel aardig. Niet de slechtste ooit, dit seizoen en vorig seizoen hadden wel slechtere afleveringen imo.
Prima aflevering hoor, deed mij juist wel denken aan eerdere seizoenen door die verschillende verhaal- en tijdlijnen.quote:
Marshall zit nu onder de plakquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:03 schreef Erik1991 het volgende:
Ik vond hem wel aardig deze keer. Alleen jammer dat enkel de personages van Barney en Ted de moeite waard zijn. Vond Marshall echt een held de eerste seizoenen, maar daar is helemaal niets meer van over.
Je vindt het erg dat Kevin weggaat?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:34 schreef Gamer_V het volgende:
Mijn reactie op het einde van de aflevering GWWAAAARBL GWWAAAAAAR GRAAAAAAAAH
Dat zou de serie momenteel wel een stuk aantrekkelijker maken, want dit seizoen zuigt harder dan 10 dysons!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:53 schreef Mirel het volgende:
Deze gast zou in HIMYM moeten zitten, op avontuur gaan met Barney:
Iets te duidelijk hoor.quote:
Dat was helaas het gevoel wat bij mij na de aflevering overheerste. Ik had trouwens even de hoop dat Quinn voor Ted zou vallen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:21 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Einde was wel echt van 'oh god, not again',
Oh bij mij overheerste het eigenlijk niet echt. Het was meer van 'tjah, het blijft seizoen 7, wat een slecht seizoen is, dan viel dit ook wel weer te verwachten.'quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat was helaas het gevoel wat bij mij na de aflevering overheerste. Ik had trouwens even de hoop dat Quinn voor Ted zou vallen.
Azijnpisserquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:34 schreef Ritmo het volgende:
Dat ze dronken moesten worden, was zo extreem voorspelbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |