En dit was misschien wel de meest standaard-sitcom aflevering van HIMYM ooit..quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:23 schreef Mirel het volgende:
ik lach nooit om sitcoms en vond dit een toffe aflevering
Big Lebowski, Royal Tenenbaums, Naked Gun, Pesci in Goodfellas. Conan O'brien's meer hysterische momenten. Soms Arrested Development of Community maar meestal denk ik daar eerder 'ha da's geniaal'.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Je lacht nooit om sitcoms?![]()
Wanneer dan wel?
Ik heb hetzelfde hoor, ik lach niet zo vaak bij sitcoms. Dat betekent niet dat ik het niet leuk vind of helemaal niet grappig, zeker niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:49 schreef Mirel het volgende:
[..]
Big Lebowski, Royal Tenenbaums, Naked Gun, Pesci in Goodfellas. Conan O'brien's meer hysterische momenten. Soms Arrested Development of Community maar meestal denk ik daar eerder 'ha da's geniaal'.
Sorry maar ik vind het zo simpel om hardop te gaan lachen bij sitcoms, je ziet alle grappen aankomen.
Misschien helpt het als je niet teveel nadenkt bij het kijken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:49 schreef Mirel het volgende:
[..]
Big Lebowski, Royal Tenenbaums, Naked Gun, Pesci in Goodfellas. Conan O'brien's meer hysterische momenten. Soms Arrested Development of Community maar meestal denk ik daar eerder 'ha da's geniaal'.
Sorry maar ik vind het zo simpel om hardop te gaan lachen bij sitcoms, je ziet alle grappen aankomen.
Ja idd. Ik vind het wel grappig, maar dat betekent niet dat ik er hardop om moet lachen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde hoor, ik lach niet zo vaak bij sitcoms. Dat betekent niet dat ik het niet leuk vind of helemaal niet grappig, zeker niet.
Zit je in een psychose dan? Of aan de medicijnen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:23 schreef Mirel het volgende:
ik lach nooit om sitcoms en vond dit een toffe aflevering
Dit, mij hoor je niet snel klagen maar er was gewoon niets leuks aan, irritant zelfs.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:12 schreef FireFox1 het volgende:
Wat een schandalig slechte aflevering zeg
quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:37 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zit je in een psychose dan? Of aan de medicijnen?
In de hoop dat het wel weer leuk is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:08 schreef Brammie1 het volgende:
waarom kijken jullie dan allemaal nog? Als het toch elke week kut is volgens jullie
Gewenning. Maandag Californication (1000x beter dan HIMYM) & Dexter, dinsdag HIMYM.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:08 schreef Brammie1 het volgende:
waarom kijken jullie dan allemaal nog? Als het toch elke week kut is volgens jullie
Dit geldt voor mij in mindere mate voor HIMYM, maar als ik trouw zeven jaar geinvesteerd heb in een serie vind ik het altijd maar zonde om (het waarschijnlijke laatste) seizoen niet af te kijken. Zo heb ik dat bv. bij Two And A Half Men.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:08 schreef Brammie1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |