SPOILER: Momenteel inactieve usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
[ Bericht 5% gewijzigd door Vaseline_ op 03-01-2012 17:24:06 ]![]()
Klaar voor z'n smoesje.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Was heel toevallig want ik was nog aan het scrollen en toen zag ik dwc die 1-na-lapo zetten![]()
Btw Choco, goed dat je toch de Samsung Galaxy neemt![]()
![]()
Uit pure onmacht hoor, ik had het liefst gewoon een iPhone 4(s) genomen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Was heel toevallig want ik was nog aan het scrollen en toen zag ik dwc die 1-na-lapo zetten![]()
Btw Choco, goed dat je toch de Samsung Galaxy neemt
En gooi die inactieve users eens in spoilers.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
True, maar deze koop je gewoon los toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Uit pure onmacht hoor, ik had het liefst gewoon een iPhone 4(s) genomen.
En gooi die inactieve users eens in spoilers.quote:Ik doe waar ik goed in ben
![]()
Neen, abo verlengings. Zonder aanbetaling die Galaxy er bij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
True, maar deze koop je gewoon los toch?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Er stond eerst "klaar voor z'n tollie"quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Waarom zou ik me aangesproken voelen door zo'n outta the blue opmerking? Wil juist weten tegen wiequote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet je best want je voelt je aangesproken.
![]()
Ik wilde eigenlijk nog blijven liggen, ben moequote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is kaolo half 2 nasty gyal dem.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Mmmhhmm, krijg je als je altijd vakantie hebtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is kaolo half 2 nasty gyal dem.![]()
Jij hebt m zelf ook ja?quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Yessir en vind het de fijnste telefoon tot nu toequote:.
Nooit een iPhone gehad maar ik vind 'm toch beter dan de iPhone![]()
![]()
Ik moet even random meedelen dat ik m'n HTC nog geen één keer heb laten vallenGoed bezig, afkloppen.
![]()
Had laatst die van een mattie in handen en dat ding was zo dun, ik was bang dat ik hem doormidden zou breken wanneer ik nieste als ik hem in handen had.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Yessir en vind het de fijnste telefoon tot nu toe.
Nooit een iPhone gehad maar ik vind 'm toch beter dan de iPhoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Die van mij is al een aantal keer gevlogen en nog steeds geen scratchquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Had laatst die van een mattie in handen en dat ding was zo dun, ik was bang dat ik hem doormidden zou breken wanneer ik nieste als ik hem in handen had.dus laat je niet misleiden door het dunne!
Echter, wat jouw iPhone heeft moeten doorstaan overleeft natuurlijk geen enkele tel.
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die van mij is al een aantal keer gevlogen en nog steeds geen scratchdus laat je niet misleiden door het dunne!
Echter, wat jouw iPhone heeft moeten doorstaan overleeft natuurlijk geen enkele tel.
![]()
Ik laat hem minstens 2 keer per dag vallen, nog geen krasje of mankement gehad er mee.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik moet even random meedelen dat ik m'n HTC nog geen één keer heb laten vallenGoed bezig, afkloppen.
All good things are wild and free.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: