dont make me say I told you soquote:Op maandag 23 januari 2012 16:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb verkeerd gedachtDacht dat bij MM een 30 dagen omruilgarantie was maar dat heb ik dus verkeerd gedacht
dus morgen maar langs om ter reparatie aan te bieden of probeer te hosselen dat ik hem omruil of evt bijbetaal voor een stapje hoger.
Iemand trouwens ervaring met Yarvik TAB465 Zwart
Schoonmoeder wil ook een tablet maar heeft er niet meer dan 250 euro voor over en wil hem op zeer kort termijn ergens bestellen/ophalen.
Maar dat is de Yarvik 450 met maar 512MB, slechtere camera, langzamere processorquote:Op maandag 23 januari 2012 16:55 schreef shiznuts het volgende:
http://www.komplett.nl/Ko(...)ype=3&s2m_channel=34
Die wil je niet, ARM 11, flytouch kwaliteit.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:55 schreef shiznuts het volgende:
http://www.komplett.nl/Ko(...)ype=3&s2m_channel=34
Ben zeer tevreden over de archos en denk erover om een tweede aan te schaffenquote:
Wanneer kunnen wequote:Op maandag 23 januari 2012 20:32 schreef RobertNL het volgende:
Novo ELF lijkt tot nu toe echt een top apparaatje!
verwachten?quote:
DMquote:Op maandag 23 januari 2012 20:37 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we
[..]
verwachten?![]()
No rush...
Nog een beetje een ruwe versie van het filmpje (met slecht geluid):quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:31 schreef THeeF het volgende:
Heb er zelf ook 1 besteld, en word nu verstuurd.
Ben benieuwd naar je bevindingen.
20 sec powerbutton indrukken. En anders inderdaad wachten. Mocht hij dan niet meer opstarten dan kun je altijd nog proberen opnieuw de firmware opnieuw te flashen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:02 schreef BerryBoterham het volgende:
Volgens mij zit ik met een probleem.
Ik heb een Yarvik Tab411 tablet (Android 2.3 Gingerbread), zat zonet wat apps te kijken, je kent het wel.
Download ik een tof spel, installeer hem, start hem op, loopt ie ineens radicaal vast![]()
Dus ik die aan/uit-knop indrukken zodat ie in de slaapstand gaat, probeer ik hem weer aan te zetten, drie keer raden, wil die niet meer aan.
Ik dacht zelf om te wachten tot de accu leeg is, en hem dan opnieuw proberen aan te zetten.
Of hebben jullie beter oplossingen?
EDIT: Nvm, doet het alweer. DANK!quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:07 schreef RobertNL het volgende:
[..]
20 sec powerbutton indrukken. En anders inderdaad wachten. Mocht hij dan niet meer opstarten dan kun je altijd nog proberen opnieuw de firmware opnieuw te flashen.
Mooie prijsquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:06 schreef Catch22- het volgende:
bij de mm tot zondag o.a. de galaxy tab 10.1 voor 400 & 8.9 voor 335
Dat is een nette prijs jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:06 schreef Catch22- het volgende:
bij de mm tot zondag o.a. de galaxy tab 10.1 voor 400 & 8.9 voor 335
Ik vind de Ainol Novo 7 Elf wel een interessante optie om bij Pandawill voor 116 euro te kopen. Echter hoeveel kost het extra mocht ik aanvullende invoerrechten betalen? Levertijd gemiddeld 2 weken begreep ik?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:49 schreef THeeF het volgende:
Bedankt voor de reacties.
Ik las dat de Elf niet met de full market geleverd wordt.
Dat is nog de reden dat ik hem nog niet besteld heb. Maar ik was eigenlijk van mening dat door de Mali 400 GPU en A10 processor alle apps gewoon gedraaid kunnen worden? Wat is er nodig om de market er op te zetten? Of iig apk's te installeren?
Hier de info om de Market werkend te krijgen op de Novo 7 Elf,quote:Op maandag 30 januari 2012 14:02 schreef funrider het volgende:
[..]
Ik vind de Ainol Novo 7 Elf wel een interessante optie om bij Pandawill voor 116 euro te kopen. Echter hoeveel kost het extra mocht ik aanvullende invoerrechten betalen? Levertijd gemiddeld 2 weken begreep ik?
En hoe zit het inderdaad met Android Market. Wil graag volledige market kunnen gebruiken.
@RobertNL nog steeds tevreden?
Ja zeker, de tablet bevalt nog goed. Vooral het scherm blijft een verademing tegenover andere china tabs van 7''quote:Op maandag 30 januari 2012 14:02 schreef funrider het volgende:
[..]
Ik vind de Ainol Novo 7 Elf wel een interessante optie om bij Pandawill voor 116 euro te kopen. Echter hoeveel kost het extra mocht ik aanvullende invoerrechten betalen? Levertijd gemiddeld 2 weken begreep ik?
En hoe zit het inderdaad met Android Market. Wil graag volledige market kunnen gebruiken.
@RobertNL nog steeds tevreden?
Deze werkt goed, heb hem afgelopen vrijdag erop geknalt en market werkt perfectquote:Op maandag 30 januari 2012 20:13 schreef Gutz het volgende:
[..]
Hier de info om de Market werkend te krijgen op de Novo 7 Elf,
http://www.slatedroid.com(...)market-script-tools/
Als het goed is zal die van mij in zo'n 14 dagen arriveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |