Helaas geen IPS schermquote:Op maandag 9 januari 2012 18:01 schreef shiznuts het volgende:
Hmm... in die van Android-sale (als ik dat mag geloven) zit er geen Allwinner, maar een Xburst in idd.Ah. Da's dan weer jammer.
Neem ik wel de Elf.$158.99 (douanegedoe niet ingecalculeerd, via)
Las het. No problemo, um so billiger.quote:ik denk dat ik maar een 7" Novo7 1024x600 (dan al niet IPS) meepak.
Ik ben mijn adapter kwijt van de ZT-180. Heb jij je adapter toevallig nog? Of enig idee waar ik een nieuwe adapter kan vinden?quote:Op maandag 9 januari 2012 01:26 schreef ItWasWritten het volgende:
Mijn zt-180 is inmiddels al een tijdje overleden en ik zit erover te twijfelen om deze te bestellen:
http://www.merimobiles.co(...)h_4_0_p/meri0734.htm
android 4.0, capacitief scherm, flash 10.1... en dat voor 115usd.
Iemand ervaring met deze? heb het gevoel alsof er een addertje onder het gras zit
Ebayquote:Op maandag 9 januari 2012 20:28 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik ben mijn adapter kwijt van de ZT-180. Heb jij je adapter toevallig nog? Of enig idee waar ik een nieuwe adapter kan vinden?
* RobertNL heeft zojuist nog een reden gevondenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:35 schreef shiznuts het volgende:
Om er eentje te bestellen...
› ... rekening houdend met de problemen die mensen met de eerste batch hebben ervaren?
› ... met CES2012 vol aan de gang (denk o.a. aan de Lenovo en Acer)?
› ... en 'em morgen al in huis verwachten?
Damn dat is snel. Vooropgezet of heel snel ingespeeld op de bugs die na lancering de ronde gingen?quote:Op maandag 9 januari 2012 22:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
* RobertNL heeft zojuist nog een reden gevonden
http://www.androidworld.n(...)icieel-aangekondigd/
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
"Turbo" is niet zo'n goede zoekterm eigenlijk.Het gaat immers om hetzelfde model met de normale processor en kun je beter zoeken op 'G9 101 screen protector'.
(Zelf heb ik een non-glare versie, dat bevalt me goed!)
Maar ik ben blij te horen dat 'ie bevalt, die Turbo.
Ziet er naar uit dat het ee leuke jaar gaat worden, al die nieuwe tabletsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:16 schreef Catch22- het volgende:
Ik wou heel graag een Prime, maar met de bugs van de huidige versie en hetgeen er aangekondigd wordt op de CES en straks op het MWC waag ik me er nog niet aan. Daarbij bevalt mijn Galaxy Note zo goed dat een tablet niet zo heel nodig meer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |