dont make me say I told you soquote:Op maandag 23 januari 2012 16:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb verkeerd gedachtDacht dat bij MM een 30 dagen omruilgarantie was maar dat heb ik dus verkeerd gedacht
dus morgen maar langs om ter reparatie aan te bieden of probeer te hosselen dat ik hem omruil of evt bijbetaal voor een stapje hoger.
Iemand trouwens ervaring met Yarvik TAB465 Zwart
Schoonmoeder wil ook een tablet maar heeft er niet meer dan 250 euro voor over en wil hem op zeer kort termijn ergens bestellen/ophalen.
Maar dat is de Yarvik 450 met maar 512MB, slechtere camera, langzamere processorquote:Op maandag 23 januari 2012 16:55 schreef shiznuts het volgende:
http://www.komplett.nl/Ko(...)ype=3&s2m_channel=34
Die wil je niet, ARM 11, flytouch kwaliteit.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:55 schreef shiznuts het volgende:
http://www.komplett.nl/Ko(...)ype=3&s2m_channel=34
Ben zeer tevreden over de archos en denk erover om een tweede aan te schaffenquote:
Wanneer kunnen wequote:Op maandag 23 januari 2012 20:32 schreef RobertNL het volgende:
Novo ELF lijkt tot nu toe echt een top apparaatje!
verwachten?quote:
DMquote:Op maandag 23 januari 2012 20:37 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we
[..]
verwachten?![]()
No rush...
Nog een beetje een ruwe versie van het filmpje (met slecht geluid):quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:31 schreef THeeF het volgende:
Heb er zelf ook 1 besteld, en word nu verstuurd.
Ben benieuwd naar je bevindingen.
20 sec powerbutton indrukken. En anders inderdaad wachten. Mocht hij dan niet meer opstarten dan kun je altijd nog proberen opnieuw de firmware opnieuw te flashen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:02 schreef BerryBoterham het volgende:
Volgens mij zit ik met een probleem.
Ik heb een Yarvik Tab411 tablet (Android 2.3 Gingerbread), zat zonet wat apps te kijken, je kent het wel.
Download ik een tof spel, installeer hem, start hem op, loopt ie ineens radicaal vast![]()
Dus ik die aan/uit-knop indrukken zodat ie in de slaapstand gaat, probeer ik hem weer aan te zetten, drie keer raden, wil die niet meer aan.
Ik dacht zelf om te wachten tot de accu leeg is, en hem dan opnieuw proberen aan te zetten.
Of hebben jullie beter oplossingen?
EDIT: Nvm, doet het alweer. DANK!quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:07 schreef RobertNL het volgende:
[..]
20 sec powerbutton indrukken. En anders inderdaad wachten. Mocht hij dan niet meer opstarten dan kun je altijd nog proberen opnieuw de firmware opnieuw te flashen.
Mooie prijsquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:06 schreef Catch22- het volgende:
bij de mm tot zondag o.a. de galaxy tab 10.1 voor 400 & 8.9 voor 335
Dat is een nette prijs jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:06 schreef Catch22- het volgende:
bij de mm tot zondag o.a. de galaxy tab 10.1 voor 400 & 8.9 voor 335
Ik vind de Ainol Novo 7 Elf wel een interessante optie om bij Pandawill voor 116 euro te kopen. Echter hoeveel kost het extra mocht ik aanvullende invoerrechten betalen? Levertijd gemiddeld 2 weken begreep ik?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:49 schreef THeeF het volgende:
Bedankt voor de reacties.
Ik las dat de Elf niet met de full market geleverd wordt.
Dat is nog de reden dat ik hem nog niet besteld heb. Maar ik was eigenlijk van mening dat door de Mali 400 GPU en A10 processor alle apps gewoon gedraaid kunnen worden? Wat is er nodig om de market er op te zetten? Of iig apk's te installeren?
Hier de info om de Market werkend te krijgen op de Novo 7 Elf,quote:Op maandag 30 januari 2012 14:02 schreef funrider het volgende:
[..]
Ik vind de Ainol Novo 7 Elf wel een interessante optie om bij Pandawill voor 116 euro te kopen. Echter hoeveel kost het extra mocht ik aanvullende invoerrechten betalen? Levertijd gemiddeld 2 weken begreep ik?
En hoe zit het inderdaad met Android Market. Wil graag volledige market kunnen gebruiken.
@RobertNL nog steeds tevreden?
Ja zeker, de tablet bevalt nog goed. Vooral het scherm blijft een verademing tegenover andere china tabs van 7''quote:Op maandag 30 januari 2012 14:02 schreef funrider het volgende:
[..]
Ik vind de Ainol Novo 7 Elf wel een interessante optie om bij Pandawill voor 116 euro te kopen. Echter hoeveel kost het extra mocht ik aanvullende invoerrechten betalen? Levertijd gemiddeld 2 weken begreep ik?
En hoe zit het inderdaad met Android Market. Wil graag volledige market kunnen gebruiken.
@RobertNL nog steeds tevreden?
Deze werkt goed, heb hem afgelopen vrijdag erop geknalt en market werkt perfectquote:Op maandag 30 januari 2012 20:13 schreef Gutz het volgende:
[..]
Hier de info om de Market werkend te krijgen op de Novo 7 Elf,
http://www.slatedroid.com(...)market-script-tools/
Als het goed is zal die van mij in zo'n 14 dagen arriveren.
Zoals?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:25 schreef shiznuts het volgende:
Met die processor en aparte GPU zou je toch waanzinnige dingen kunnen doen.
Ik zit in het zelfde schuitje. Die Ondo isquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:41 schreef Shefkee het volgende:
Ik twijfel zelf eigenlijk over de Onda VI40 en de U9GT2..
Wil wel iets groter dan 7 inch, dus dan vallen de Ainol's af. Voordat ik klaar ben met twijfelen is het een maand verder![]()
Als iemand me kan overtuigen, graag..
Met een bluetoothminidongle liveview van je Contour HD+ zien.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:49 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zoals?![]()
(Ik weet dat je dingen kunt doen als 1080P 3D op je tv aansluiten)
[..]
Ik zit in het zelfde schuitje. Die Ondo islelijk, en die U9GT2 is opzich wel weer aardig (1GB RAM, IPS scherm). Maar ik heb geen verstand van tablet processors -> Shiz, kom er maar in!
Cool.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:51 schreef shiznuts het volgende:
Met een bluetoothminidongle liveview van je Contour HD+ zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:59 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Cool.Wel als je die onder je quadcopter hep hanguh toch, jonguh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
De 1e paar maanden wel, maar ik krijg nu last van overkill. Met een PC in huis, een laptop, een tablet en dan ook nog je smartphone kan je 24/7 overal online zijn. Wordt er een beetje moe van.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:54 schreef Catch22- het volgende:
gebruiken jullie je tablet vaak?
want waarom geef je niet een paar euro's extra uit en koop je een "echte" tablet, en geen chinees prul?
1. Kwaliteit is stukken veranderd sinds de 63-euro-tablet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:02 schreef Catch22- het volgende:
Ik gebruik mijn iPad ook nauwelijks nog hoor. Dat heeft 2 redenen: mijn Galaxy Note en mijn vriendin, die hem steeds inpikt.
Maar elke keer als ik die chinese pruldingen zie, krijg ik de rillingen over mijn rug (bij wijze van). Geef gewoon even wat extra geld uit voor een degelijk apparaat met degelijke software.
Niet als die 2KM verderop hangt, jonguh!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:00 schreef shiznuts het volgende:
Wel als je die onder je quadcopter hep hanguh toch, jonguh!![]()
Bmorn wil je liever niet, heeft niet een erg goed update beleid.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Met een bluetoothminidongle liveview van je Contour HD+ zien.
Nee, maar gewoon een vloeiende gebruikerservaring á la -god forbid- iPad.
[..]
Onda schijnt betere support en grotere userbase te hebben dan de Cube. Die gasten op dit forum in Singapore schijnen er wel over te spreken te zijn en komen daar steeds mee als het om 9.7"/10"-modellen gaat.
Wachten op de MOMO15 (offe de Bmorn V99)?
Die had ik vandaag precies 1 jaar en 3 maand geleden voor het eerst in huis, daarna al vrij snel overgestapt op ZT-181 (ook ''crap''), daarna eind april mijn TF101 in ontvangs mogen nemen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:10 schreef Catch22- het volgende:
Maja, ik heb een keer zo'n ZT-180 in handen gehad en dat was echt niks.
Heb je al is bij www.fok.nl gekeken?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb verkeerd gedachtDacht dat bij MM een 30 dagen omruilgarantie was maar dat heb ik dus verkeerd gedacht
dus morgen maar langs om ter reparatie aan te bieden of probeer te hosselen dat ik hem omruil of evt bijbetaal voor een stapje hoger.
Iemand trouwens ervaring met Yarvik TAB465 Zwart
Schoonmoeder wil ook een tablet maar heeft er niet meer dan 250 euro voor over en wil hem op zeer kort termijn ergens bestellen/ophalen.
Je hebt voor 200 euro wel een tablet waar je direct een sim in kan drukken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:57 schreef Trollscience het volgende:
Hallo, heb zelf geen ervaring met tabletten maar ben op zoek naar een tablet binnen de 80-200 euro puur en alleen om een Dongel erin te dauwen en overal internet te hebben.
Scherm hoeft niet groot te zijn, zolang het maar enigzins groter is dan een telefoonbeeldschermquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je hebt voor 200 euro wel een tablet waar je direct een sim in kan drukken.
- Wat voor maat scherm?
- hoeveel gig opslag?
- Andere eisen? bluetooth, gps etc
Geen state of the art processor maar:quote:Op zaterdag 11 februari 2012 08:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Scherm hoeft niet groot te zijn, zolang het maar enigzins groter is dan een telefoonbeeldscherm.
De opslagruimte moet geen probleem zijn, zolang het maar twee USB-ingangen heeft zodat ik er een dongel en een USB-stick in kan duwen.
Bluetooth en GPS hoeft van mij allemaal niet.
in vergelijking met HC niet inderdaad, maar in vergelijking met 2.3/2.2 (op een tablet) is het toch een grote verbetering in mijn ogen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:26 schreef Klonk het volgende:
ik heb gisteren even kunnen spelen met ics en ik ben toch wat teleurgesteld , het is nier de revolutie waar ik op hoopte
Klopt, het 'kan' ook niks meer dan de oude android-versies (op face-unlock na, maar daar heb je niets aan). Het werkt overigens wel fijner, de market heeft een prima update gehad etc. Eindelijk een volwassen versie van Android.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:26 schreef Klonk het volgende:
ik heb gisteren even kunnen spelen met ics en ik ben toch wat teleurgesteld , het is nier de revolutie waar ik op hoopte
Teclast zou ik niet doen, leuke tablets weinig updates.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:02 schreef shiznuts het volgende:
Over Android 4.x gesproken...
Ben benieuwd naar de Teclast A15.
Vraag me ook af wanneer de C92 van Zenithink eens verkrijgbaar is.
De Ainol Novo7 Aurora is wel gaaf. IPS Display maakt veel uit:
Maar de productie gaat niet zo heel voorspoedig, lange wachttijden enzo.
Voor G8 zo te zien, ik heb G9 anders zou ik het wel proberenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:04 schreef n00b13 het volgende:
Ik weet niet of het iemand boeit, maar ik heb gisteren Linux Debian aan de gang gekregen op mijn Archos 101 internet tablet náást Android. Het was zeer simpel en het werkt goed. Mochten jullie geinteresseerd zijn:
http://www.debian-archos.com/download-debian-for-archos-gen8
Het is wel half Frans half Engels, dus als je het allebei een beetje kent is dat wel handig. Tevens zitten er nog een paar bugs in. Zoals dat bij mij de batterij niet correct werd weergegeven (geeft direct aan dat ie leeg is, terwijl hij net helemaal was opgeladen) en het geluid doet het niet (daar is wel een fix voor).
Daarentegen heb ik nu wel een volledige office suite tot mijn beschikking mét toetsenbord support.
Gen 8 ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Voor G8 zo te zien, ik heb G9 anders zou ik het wel proberen
Volgens mij, maar ik weet het niet zeker, gebruik ik nu rootfs.img, het lijkt me dat deze gebruik maakt van de Linux kernel in Android. Via 'normale' dual boot zou het dus niet werken lijkt me, ook niet omdat de Special Developer Edition .quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zou je eigenlijk windows op de archos G9 werken krijgen? Of teveel beperkingen?
1024x600 niet weinig op die 10" dan? Dat zit al op 7" tegenwoordig toch?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:02 schreef shiznuts het volgende:
Over Android 4.x gesproken...
Ben benieuwd naar de Teclast A15.
Vraag me ook af wanneer de C92 van Zenithink eens verkrijgbaar is.
De Ainol Novo7 Aurora is wel gaaf. IPS Display maakt veel uit:
Maar de productie gaat niet zo heel voorspoedig, lange wachttijden enzo.
Bovendien is het ook makkelijker aanraken op een scherm met groot scherm en hoge resolutie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:26 schreef shiznuts het volgende:
Ligt eraan wat je eisen zijn. Voordeel van hoge resolutie is dat er meer op een scherm past. Het voordeel van een wat lagere resolutie dat je niet met je neus op het scherm hoeft te zitten om iets te kunnen lezen.Dus mij maakt het niet zoveel uit. De iPad 3 zal een extreem hoge resolutie hebben, maar die gaat daar geloof ik niet gebruikmaken om meer weer te geven op het scherm, maar dat elke pixel dan meerdere pixels is en het scherm er vloeiender uitziet.
Tablets die nog uit gaan komen vind je o.a. hier.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:18 schreef Iemand91 het volgende:
Is er in de toekomst (of nu) ook op een of andere manier mogelijk om profielen/gebruikers (o.i.d.) te gebruiken met Android? Op m'n telefoon vind ik het nog wel goed, maar ik zit Chinese Android tablets in de gaten te houden en dan zou ik toch wel graag zoiets willen hebben.
Dat je bijv. een - met wachtwoord beveiligde? - admin gebruiker hebt waarmee dus bijv. je foto albums, mail e.d. afgeschermd zijn? Dat als je je tablet in de woonkamer 'ns rondgeeft dat niet iedereen over jouw gegevens/bestanden beschikt? Zeg maar net als op pc's.
Mag het geld kosten?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:54 schreef Iemand91 het volgende:
In het Android topic reageert er niemand op, misschien iemand hier met kennis?
[..]
Cool. Maar werkt dat wel met een standard tablet? (let's say een Ainol Novo 7 bijvoorbeeld)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:09 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Mag het geld kosten?
https://market.android.com/details?id=fahrbot.apps.switchme
Lijkt me niet, want Windows werkt niet op processoren die gebaseerd zijn op ARM, en dat zijn voor zover ik weet alle processors die in de tablets en smartphones gebruikt worden met Android.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zou je eigenlijk windows op de archos G9 werken krijgen? Of teveel beperkingen?
Dit staat me het meest tegenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:06 schreef shiznuts het volgende:
http://www.tabletguide.nl(...)-nadelen-op-een-rij/
quote:Microsoft heeft totale controle over wat wel en wat niet geīnstalleerd mag worden op WOA systemen,
Dat hebben Apple en Google ook, kunnen beide op afstand apps verwijderen. Niets bijzonders dus, dit is gewoon een slag om de arm als de pleuris een keer uitbreekt vanwege een schadelijke app.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dit staat me het meest tegen
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |