als je de foto's eerst download naar je tablet en dan opent, doet ie het dan wel?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:16 schreef SanAnt het volgende:
Yep foto´s trouwens de hele nas hebben juiste rechten , met muziek(mp3) en films(avi) geen probleem alleen foto's.
Lekkere marketing voor The Phone House.. zou zelf niet een Archos nemen gezien de reviews op Amazon.. geld terug geen optie?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:01 schreef Dromer het volgende:
Door gepruts van The Phone House (link naar debacle)heb ik een aanbieding voor een Archos 8o G9 tablet voor 119 euro liggen. (de simpelste uitvoering met 8GB)
Zouden jullie dit doen? Ik weet dat de prijs voor het ding her en der hoger ligt, maar vind (op bv. tweakers.net) geen fantastische reviews voor het ding.
Aannemen en voor iets meer verkopen is natuurlijk een optie, maar ik ben niet zo'n handelaar. En de vraag is maar of dat werkt.
Ik heb zelf een andere Archos tablet, maar ik vind ze prima in gebruik. Als je een tablet wil, en je hoeft niet per se een iPad, waarom niet gewoon nemen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:09 schreef fietsbelkonijn het volgende:
[..]
Lekkere marketing voor The Phone House.. zou zelf niet een Archos nemen gezien de reviews op Amazon.. geld terug geen optie?
Ja zoals te zien is op dat artikel sowieso geld terug en een cadeaubon. Alternatief is dus de Archos plus cadeaubon.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:09 schreef fietsbelkonijn het volgende:
[..]
Lekkere marketing voor The Phone House.. zou zelf niet een Archos nemen gezien de reviews op Amazon.. geld terug geen optie?
Omdat ik al twee Android tablets heb die voor mijn beperkte eisen (divx kijken en algemeen androidgebruik) voldoen. Ik wilde graag een Windows tablet met een mogelijkheid die later te upgraden/modden naar W8. Ik zie dat de Archos qua prijs een goede aanbieding is, maar de reviews zijn niet denderend en ik zou hem zonder dit gedoe niet gekocht hebben, ook niet voor deze prijs. Maar ik twijfel dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:10 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik heb zelf een andere Archos tablet, maar ik vind ze prima in gebruik. Als je een tablet wil, en je hoeft niet per se een iPad, waarom niet gewoon nemen?
Niet doen dan, windows tablet is wezelijk anders dan android tablet, daarom via rechter dwingen te leveren.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:11 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja zoals te zien is op dat artikel sowieso geld terug en een cadeaubon. Alternatief is dus de Archos plus cadeaubon.
[..]
Omdat ik al twee Android tablets heb die voor mijn beperkte eisen (divx kijken en algemeen androidgebruik) voldoen. Ik wilde graag een Windows tablet met een mogelijkheid die later te upgraden/modden naar W8. Ik zie dat de Archos qua prijs een goede aanbieding is, maar de reviews zijn niet denderend en ik zou hem zonder dit gedoe niet gekocht hebben, ook niet voor deze prijs. Maar ik twijfel dus.
Dat is zo'n 100,- euro onder de verkoopsprijs en krijg je er nog een cadeaubon bij ook. Neem dat aan, gooi die tablet voor minstens 175,- online ofzo, accepteer een minimum van 150,- wil het niet lopen en voilá, jij blij, iemand anders blij, winkel blij, weinig gedoe, je houdt er geld en een cadeaubon aan over en hebt toch al tablets thuisliggen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:01 schreef Dromer het volgende:
Door gepruts van The Phone House (link naar debacle)heb ik een aanbieding voor een Archos 8o G9 tablet voor 119 euro liggen. (de simpelste uitvoering met 8GB)
Zouden jullie dit doen? Ik weet dat de prijs voor het ding her en der hoger ligt, maar vind (op bv. tweakers.net) geen fantastische reviews voor het ding.
Aannemen en voor iets meer verkopen is natuurlijk een optie, maar ik ben niet zo'n handelaar. En de vraag is maar of dat werkt.
Dat was ook een gedachte van mij, hoor. Ben alleen niet zo'n handelaar en goede kans dat de markt(plaats) overspoeld gaat worden met deze dingen hierdoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat is zo'n 100,- euro onder de verkoopsprijs en krijg je er nog een cadeaubon bij ook. Neem dat aan, gooi die tablet voor minstens 175,- online ofzo, accepteer een minimum van 150,- wil het niet lopen en voilá, jij blij, iemand anders blij, winkel blij, weinig gedoe, je houdt er geld en een cadeaubon aan over en hebt toch al tablets thuisliggen.
wordt toch niksquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:18 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Niet doen dan, windows tablet is wezelijk anders dan android tablet, daarom via rechter dwingen te leveren.
volgens mij moeten ze een soortgelijk product leveren.quote:
Ah, ik zie dat je het leed dat iTunes heet ontdekt hebtquote:Op zondag 8 januari 2012 15:27 schreef Skiet het volgende:
Een iPad 2 hebben we al, maar ik wil gewoon wat maps met PDF's en Video's via verkenner erop kunnen knallen.
Dit kun je met elke Android tabletquote:Ik ben op zoek naar een Android tablet (of WIN7) met een degelijke batterij duur. Dat wil zeggen minimaal 5 uur. Op de tablet wil ik gebruik maken van e-mail, internet (facebook en twitter). Daarnaast wil ik wat filmpjes erop kijken en PDF files lezen.
Ik heb een ZT-180 en die batterij is echt crap. Ben benieuwd of er modellen zijn met een goede batterij tegenwoordig.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:46 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat je het leed dat iTunes heet ontdekt hebt
[..]
Dit kun je met elke Android tabletDe keuze is dus enorm. Wat prijs betreft kom je dan bij de Chinese tablets uit denk ik, en daar heb ik geen verstand van. Anderen hier kunnen je daar veel meer over vertellen
Ainol novo advanced voldoet daar wel aanquote:Op zondag 8 januari 2012 15:27 schreef Skiet het volgende:
Ik ben op zoek naar een Android tablet (of WIN7) met een degelijke batterij duur. Dat wil zeggen minimaal 5 uur. Op de tablet wil ik gebruik maken van e-mail, internet (facebook en twitter). Daarnaast wil ik wat filmpjes erop kijken en PDF files lezen.
Wie heeft tips welke tablet aan te schaffen. Mijn richtprijs/budget is ongeveer 150-200 euro. Een iPad 2 hebben we al, maar ik wil gewoon wat maps met PDF's en Video's via verkenner erop kunnen knallen.
Daar is gelukkig wel een verbetering aan te merken, probleem bij de ZT-180 is/was dat de processor altijd volle bak draait (dacht een HW probleem).quote:Op zondag 8 januari 2012 18:40 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik heb een ZT-180 en die batterij is echt crap. Ben benieuwd of er modellen zijn met een goede batterij tegenwoordig.
quote:Battery life
Music playback time: up to 36 hrs
Video playback time: up to 7 hrs
Internet navigation time : up to 10 hrs
De Novo's (Xburst: Basic+Paladin) zijn trouwens Beta af: http://www.gizchina.com/2(...)date-novo-7-tablets/quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dit topic is aardig interessant: http://forums.hardwarezon(...)-option-3127032.html
Deze site ook wel: http://www.android-tablet(...)all-sort-launch-desc
Deze gasten zijn altijd vrij up-to-date in het laatste aanbod: http://www.merimobiles.com/
Voor nieuwtjes o.a. : http://shanzai.com/index.(...)blets-a-gadgets.html , http://micdigi.com/ , http://www.gizchina.com/
Allwinner <3.quote:Op maandag 9 januari 2012 07:33 schreef shiznuts het volgende:
Xburst is lang niet zo goed als de A10 Allwinner.Mist o.a. dan ook features als HDMI-port, maar ook ontbreekt een camera in deze budget 4.x-tab. De Novo7 Advanced, wel met A10, HDMI, camera's, is helaas uitverkocht, er zijn na de overweldigende vraag nog gauw 1000 extra geproduceerd die inmiddels ook weg zijn. Beter wacht je even af, deze maand wordt de volgende lichting Novo7's verwacht (o.a. met 1024x600 resolutie (IPS) scherm).
[ afbeelding ]
Verder...
[..]
De Novo's (Xburst: Basic+Paladin) zijn trouwens Beta af: http://www.gizchina.com/2(...)date-novo-7-tablets/Official 4.0.1
Denk dat ik voor de volgende gen high end tablets ga, de upgrade is wel ''groot'' maar ik pak de Transformer Optimus wel (octocore?quote:Op maandag 9 januari 2012 09:38 schreef shiznuts het volgende:
Ook wel sweet... hmm, lastig... Een nieuw model Novo7, een Prime + dock, een Acer A700? 't Wordt zo wel lastig. CES2012ben ook benieuwd naar de camera's. Maar die ik wil wordt waarschijnlijk pas tijdens Photokina (herfst) aangekondigd.
Zal dit jaar verder de 4K resolutie (QFHD) z'n intreden doen als nieuwe standaard?
Ook weer een goed punt... ik denk dat ik maar een 7" Novo7 1024x600 (dan al niet IPS) meepak.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Denk dat ik voor de volgende gen high end tablets ga, de upgrade is wel ''groot'' maar ik pak de Transformer Optimus wel (octocore?![]()
)
In de tussentijd maar even wat spelen met China tabs
Budget = HOTquote:Op maandag 9 januari 2012 10:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ook weer een goed punt... ik denk dat ik maar een 7" Novo7 1024x600 (dan al niet IPS) meepak.
Inderdaad voor de gein, lekker portable en goedkoop, maar toch aardig wat 'spunk'. Ik hoop dat ze er wel een smartcover (Origami-, niet iPad-stijl) voor maken. Dat is wel wat ik mis bij tablets, een kick-/legstand.
De Advanced was wel aardig, maar vooral qua specs, het design vond ik afschuwelijk, ik kan er niet zo goed tegen als iets asymmetrisch is (met touchsensitive knoppen rechts van het scherm).De nieuwe stijl bevalt me goed en MIPS + Ainol is best een goed team zo met super ondersteuning. Heb begrepen (?) dat de oppikprijs van de Novo7 IPS 1024x600 $169,- zal zijn en de IPS-loze zelfde resolutie $20,- goedkoper (kale prijs zonder verzendkosten).
Want nu heb je verder momenteel eigenlijk wel de MOMO9 van Ployer, die qua specs wel aardig zijn en goed ondersteund lijkt te worden, de Gemei G2 en bijvoorbeeld LYXZ LY-F1, die dat dan weer wat minder hebben, mocht je echt wat budget willen gaan, naast natuurlijk de Teclast. Je hebt natuurlijk ook de 1024*768 tablets van Onda vi40, SmartQ Ten2 en de Ployer MOMO11 die redelijk populair zijn, maar ook een klasse duurder zijn. Te duur voor wat je ervoor krijgt vind ik de Ramos, Bmorn, Cube, GPad en Herotab tablets. Dropad, Eken, Zenithink en Flytouch willen ook niet echt meer lekker meegaan met de laatste trend: lage prijs, goede specs, ICS-able (alleen de ZT C91 misschien).
Wat wel leuk is dat ik merk dat Pandawill er naast Merimobiles steeds wel goed bovenop zit de laatste tijd qua Android Tablets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |