Dat gaat je nergens lukken, op de website van Raspberry zelf staat dat ze in het begin ook maar 1 per persoon verkopen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hoop dat er een beetje duidelijkheid komt over wie het snelst gaat leveren. Wil namelijk 5 tot 10 stuks kopen.
Vind 't een beetje erg onprofessioneel bedrijf, dat Farnellquote:Dit is helaas de prijs waaronder Farnell deze verkoopt.
Hopelijk u voldoende geinformeerd te hebben.
Dan bestel ik hem dus bij RS. Wat een prutsers bij Farnell zeg, damn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:02 schreef Civilian het volgende:
Mijn mail werd trouwens intern doorgestuurd met als opmerking "Wil jij ff antwoord geven naar de klant" (de ontvanger haalde de historie ook niet even weg ofzo) en het definitieve antwoord luidt:
[..]
Vind 't een beetje erg onprofessioneel bedrijf, dat Farnell
Dat wordt denk ik na de zomervakantie watquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hoop dat er een beetje duidelijkheid komt over wie het snelst gaat leveren. Wil namelijk 5 tot 10 stuks kopen.
Je moet verder kijken dan je neus lang is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:00 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat gaat je nergens lukken, op de website van Raspberry zelf staat dat ze in het begin ook maar 1 per persoon verkopen.
Ik kreeg ook 'nee' te horen toen ik er 5 wilde bestellen. Dus ik denk dat je dan nog meer dan 2 maanden mag wachten als je bulk wil bestellen.
Ja, dat is een lekker onderbouwde opmerkingquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet verder kijken dan je neus lang is.
Dat hoeft ook niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:21 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja, dat is een lekker onderbouwde opmerking
Als jij vind dat ik verder moet kijken dan mijn neus lang is, mag je dat ook best onderbouwen. Anders slaat die opmerking ook nergens op.quote:
Als je nieuws hebt mag je dat best hier delen. Zo niet dan zit je gewoon te trollen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet verder kijken dan je neus lang is.
Ach, het blijft een bedrag van niks met die 10 dollar extra. Ik vind dat de Pi zonder LAN behoorlijk zinloos wordt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:24 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Hmmm, weinig nieuws deze dagen...
Misschien leuk voor een Poll, welke versie zijn jullie van plan om te kopen en waarom?
Zelf weet ik het nog niet, ik dacht eerst aan B maar met de laatste verhoging van de specs van A is 1 USB port en 1 Ethernetaansluiting Extra voor 10 dollar wat te veel. Wat vinden jullie?
Ligt er maar net aan waarvoor je 'm wilt gebruiken. Ik denk dat het voor de meeste embedded toepassingen weinig zin heeft om een extra USB-poort en ethernet aansluiting te hebben...quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:05 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ach, het blijft een bedrag van niks met die 10 dollar extra. Ik vind dat de Pi zonder LAN behoorlijk zinloos wordt.
"een niet-magnetische ethernetpoort". Is dit serieus?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:15 schreef tuut-chips het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)r-fabricagefout.html
Als je even de moeite neemt om meer te lezen dan alleen de titel, snap je al snel dat dat serieus is ja.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:27 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
"een niet-magnetische ethernetpoort". Is dit serieus?
want? Een magnetische netwerkaansluiting is beter? Lees zelf eens verder.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je even de moeite neemt om meer te lezen dan alleen de titel, snap je al snel dat dat serieus is ja.
Ah. Magnetisch=werkend. Wist alleen niet dat koper magnetisch was.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:10 schreef KomtTijd... het volgende:
Een werkende netwerkaansluiting is beter dan een niet-werkende ja
Dat is vroeger dan verwacht!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:32 schreef SpecialK het volgende:
Prima... Dat wordt dus september.... 2013.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je even de moeite neemt om meer te lezen dan alleen de titel, snap je al snel dat dat serieus is ja.
Voor mij gaat het om de formaat en prijs. Ik kan niet wachten om met dat ding te gaan `programmeren` waarvoor die in de eerste instantie voor is gemaakt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:47 schreef Tijn het volgende:
De Raspberry Pi is natuurlijk een tof concept, maar als je serieus met zo'n soort computer aan de gang wil, ga je toch niet weken of maanden zitten wachten, terwijl er genoeg andere mini-computers met een ARM-architectuur te koop zijn? Ik snap de hype niet zo. Is het puur de prijs waardoor mensen er zo enthousiast over zijn?
quote:
Er draait een fullblown Linux op. Een Arduino is echt duur, vergeleken met een Raspberry Pi.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:47 schreef Tijn het volgende:
De Raspberry Pi is natuurlijk een tof concept, maar als je serieus met zo'n soort computer aan de gang wil, ga je toch niet weken of maanden zitten wachten, terwijl er genoeg andere mini-computers met een ARM-architectuur te koop zijn? Ik snap de hype niet zo. Is het puur de prijs waardoor mensen er zo enthousiast over zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |