Ze zijn toch aan het wachten totdat ze terug zijn?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Ze zijn volop aan het solderen ergens in Iran ofzo. De release wordt eigenlijk ieder moment verwacht, afhankelijk van of ze de printjes die klaar zijn direct gaan verkopen, of wachten tot de hele productieserie compleet is.
In eerste instantie wordt alleen model "B" gemaakt, de 35-dollar variant dus. Model "A" wordt later aan het assortiment toegevoegd en wordt waarschijnlijk (hopen ze) in de UK geproduceerd.
Jup.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ze zijn toch aan het wachten totdat ze terug zijn?
Check. 20 Februari moet de productie klaar zijn, en dan gaan ze als een malle op het vliegtuig naar de UK. Zodra ze daar zijn kunnen ze verkocht worden.quote:
Hij is nog niet te bestellen..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:16 schreef Rivalo het volgende:
Zo, morgen even eentje bestellen. Heb al leuke ideeën.
Denk dat ik een (tweede hands) casio keyboard uit elkaar ga slopen en er een Raspberry Pi in ga zetten. Portable synth voor een paar euro
quote:The Raspberry Pi Foundation will be making a big (and very positive) announcement that just might interest you at 0600h GMT on Wednesday 29 February 2012. Come to www.raspberrypi.org to find out whats going on.
Ik zei daarom ook morgen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:20 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hij is nog niet te bestellen..
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop