Fijn voor je, maar hou die crap voor de wedtopics, je dagboek of je twitter.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:56 schreef Salt_Seafood het volgende:
Maakt mij niet uit wie er wint:
[ afbeelding ]
Maar ik ben voor Hamilton!
Dat bepaal ik zelf altijd nog welquote:Op maandag 2 januari 2012 18:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Fijn voor je, maar hou die crap voor de wedtopics, je dagboek of je twitter.
En dan zaterdag weer dartsquote:Op maandag 2 januari 2012 18:08 schreef borisz het volgende:
Voor de mensen die geen zin hebben in het geleuter vooraf. Eerste pijlen gaan pas vanaf 21:15 naar het bord.
Vooral als de luchtregeling weer toppie is.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:11 schreef Nober het volgende:
21:15? Kan dus zomaar op 3 januari pas beslist worden.
Zaterdag begint Lakeside.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Welk toernooi is er zaterdag? Premier?
Ik ga gewoon lekker genieten van Adams, Winstanley, Hankey, Waites en O'Shea. En de potentiele PDCtoppers ontdekken.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hmm, BDO laat ik normaal gesproken maar zitten.
Dartliefhebber waarderen dat wel op een andere manier.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon lekker genieten van Adams, Winstanley, Hankey, Waites en O'Shea. En de potentiele PDCtoppers ontdekken.
8 of 9 Nederlanders doen er dit jaar mee dus de kans dat er één de kwartfinale haalt is aanzienlijk!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hmm, BDO laat ik normaal gesproken maar zitten.
We kunnen Harms sowieso afschrijven.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:27 schreef Nober het volgende:
[..]
8 of 9 Nederlanders doen er dit jaar mee dus de kans dat er één de kwartfinale haalt is aanzienlijk!
Ik wil toch nog graag de interviews zien van Lewis en Wade.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:08 schreef borisz het volgende:
Voor de mensen die geen zin hebben in het geleuter vooraf. Eerste pijlen gaan pas vanaf 21:15 naar het bord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |