abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106316023

Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.

Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.

Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: 25 Oktober 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Video's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. Voor 2 euro per maand krijg je een VIP plekje op BoF#2, inspraak op de maprotatie en gratis teamspeak. Betalingen mogen via paypal op jpmulders@hotmail.com of op bankrekening nummer 427026261 tnv P Mulders.

Betalende leden per 30-11 (meetpunt einde maand)
VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden)-nov Bugworks 7,50 (3,5 maanden)-nov Vondutch 15 euro (7,5 maanden)-nov Zerotop0 15 euro (7,5 maanden)-nov battlelies 15 euro (7,5 maanden)-nov Idanue 12 euro (6 maanden)-nov jorwol 10 euro (5 maanden)-nov WyriHaximus 12 euro (6 maanden)-nov Firefox1 4 euro (2 maanden)-dec Nitty 10 euro (5 maanden)-dec Sideshowbobbie 10 euro (5 maanden)-dec The Niker 20 euro (10 maanden - dec Seanferdi 6 euro (3 maanden) - dec Torch 30 euro (15 maanden) - dec

Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar)-nov jpjedi 15 euro (3 maanden)-nov Dekkered 30 euro (6 maanden)-nov JK 20 euro (4 maanden)-nov

FOK! TS server: 178.63.54.5:9987

BoF: #1 NL -=Band of Fok!kers=- Ranked, Mixed Hardcore
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
JK

BoF: #2 NL -=band of fok!kers=- CQ Ranked #2!
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
Sideshowbobbie

BoF: #3 i3d.net - NL -=Band of Fok!kers=- Flyschool ranked #3
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK

BoF: #4 NL -=band of fok!kers=- 24/7 Metro 1000+ tickets #4
Admins:
Rp2009
hiddit
JK
jpjedi
Civilian

Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg Platoon
SPOILER: Fok! spelers
Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508 Info: Dennis3D of jpjedi
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 2 januari 2012 @ 16:46:21 #2
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_106316116
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:12 schreef MouzurX het volgende:
Ik vind wel dat ze zoveel meer kunnen doen.
Voeg gewoon de feature toe om je hoofd te kunnen draaien (met Q en E, maak spotten een andere knop) En de feature om schuin om een hoekje te kunnen kijken etc.

Maak de map grootte adjustable, bij de nieuwere maps heb je er niks meer aan door de hoeveelheid spam die er op de map staat. Nog zoiets: geef opties om dingen van de map af te halen.
En ook juist meer dingen erop, de letter van een objective moet eig op de kaart.
Ik vind het huidige zoomlevel irritant. het is net te klein eigenlijk
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_106316157
Morgen is maar battlefield spelen :P

Al dat gedoe met ziggo :')&Telfort
pi_106316285
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:46 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Ik vind het huidige zoomlevel irritant. het is net te klein eigenlijk
idd.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  maandag 2 januari 2012 @ 16:55:51 #5
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_106316491
of ze moeten het kaartje groter maken. Of die grote kaart die je krijgt als je op M drukt kleiner maken
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  maandag 2 januari 2012 @ 17:05:32 #6
97079 Jeff89
Conquer All
pi_106316878
Skyrim en tentamens beroven me van mijn BF3 tijd ;(
  maandag 2 januari 2012 @ 17:12:04 #7
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_106317162
Op Tweakers zegt iemand dat ECM niet echt helpt tegen painters... oh well, we gaan het wel proberen.

Man man, die surveillance ribbons vliegen je echt om de oren. Net alweer 20 gekregen en ondertussen gewoon rondlopen met de usas-12 in metro en zorgen dat je niet dood gaat, anders moet je weer die MAV neerzetten. Metro met 64 man is één groot knalfestijn en volgens mij altijd bij de trappen. Vlag a of c worden nooit gecapped door de tegenpartij lijkt het wel. :+

Maargoed, de servicestar is binnen voor de usas, dus tijd om weer andere wapens te upgraden.
pi_106317632
waar zet je de mav dan neer?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_106320610
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:12 schreef JK het volgende:
Op Tweakers zegt iemand dat ECM niet echt helpt tegen painters... oh well, we gaan het wel proberen.

Man man, die surveillance ribbons vliegen je echt om de oren. Net alweer 20 gekregen en ondertussen gewoon rondlopen met de usas-12 in metro en zorgen dat je niet dood gaat, anders moet je weer die MAV neerzetten. Metro met 64 man is één groot knalfestijn en volgens mij altijd bij de trappen. Vlag a of c worden nooit gecapped door de tegenpartij lijkt het wel. :+

Maargoed, de servicestar is binnen voor de usas, dus tijd om weer andere wapens te upgraden.
De MAV spot dus automagisch?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_106321456
Altijd leuk, vliegen in de Little Bird.
  maandag 2 januari 2012 @ 19:05:23 #11
4259 JK
pi_106321909
Je zet 'm neer waar het druk is en waar je zeker weet dat er geen granaten worden gegooid op die plek. Hij kan door beton heen scannen, dus gewoon beneden of boven neerzetten, afhankelijk van welke kant je komt. En automagisch.. de T-UGS in de MAV doet dat. Wil je verder weg spotten, dan moet je wel op Q drukken.

Je ziet vanzelf al wel waar je spot/assist punten krijgt, zet 'm daar in de buurt veilig neer en dan ga je gewoon verder spelen. Veilig plekje zoeken moet wel lukken toch? Maar dit werkt meer op 64 speler servers, omdat op 32 speler servers er nog wel eens een paar er tussendoor piepen naar een vlag toe. Vandaag zag ik dat het alleen maar om gevechten rondom vlag B ging.

Little Bird... tsja, wel balen dat je zo snel uit je heli kan worden geschoten.
Ik vloog op Damavand Peak, ik schiet een helikopter disabled, hij draait nog om en bij z'n eerste salvo schiet hij mij meteen uit m'n heli. Balen... en ik had geen heatseekers bij me, want guided met een scout heli is veel leuker. Vooral als ze je vanuit een Jeep willen kapotschieten. 1 raketje = doei doei.

[ Bericht 4% gewijzigd door JK op 02-01-2012 19:17:19 ]
pi_106322858
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 19:05 schreef JK het volgende:
Je zet 'm neer waar het druk is en waar je zeker weet dat er geen granaten worden gegooid op die plek. Hij kan door beton heen scannen, dus gewoon beneden of boven neerzetten, afhankelijk van welke kant je komt. En automagisch.. de T-UGS in de MAV doet dat. Wil je verder weg spotten, dan moet je wel op Q drukken.

Je ziet vanzelf al wel waar je spot/assist punten krijgt, zet 'm daar in de buurt veilig neer en dan ga je gewoon verder spelen. Veilig plekje zoeken moet wel lukken toch? Maar dit werkt meer op 64 speler servers, omdat op 32 speler servers er nog wel eens een paar er tussendoor piepen naar een vlag toe. Vandaag zag ik dat het alleen maar om gevechten rondom vlag B ging.

Little Bird... tsja, wel balen dat je zo snel uit je heli kan worden geschoten.
Ik vloog op Damavand Peak, ik schiet een helikopter disabled, hij draait nog om en bij z'n eerste salvo schiet hij mij meteen uit m'n heli. Balen... en ik had geen heatseekers bij me, want guided met een scout heli is veel leuker. Vooral als ze je vanuit een Jeep willen kapotschieten. 1 raketje = doei doei.
Gewoon een salvo van je machinegeweer doet wonderen voor Jeeps.
pi_106323218
Ergste waren een snipers die je uit bird proberen schieten.
Daar is paar snipers gelukt.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  maandag 2 januari 2012 @ 19:48:39 #14
4259 JK
pi_106324081
Ja dat kunnen snipers idd.
En een salvo met het machinegeweer kan, maar guided missile is zoveel makkelijker. Afvuren en wegvliegen, kan zelfs van grote afstand.

Zo, 2e surveillance medal in de pocket. Dit keer wel wat lastiger, want ze hadden m'n MAV een paar keer door, dus de rest doorgebracht als support met de M240. Toch wel fijn, zo'n bipod af en toe. :P

Maar dat ik voor die surveillance medal voorheen zoveel moeite deed, terwijl ie gewoon echt heel flauw te halen valt. Ben benieuwd of ze dat in de volgende patch er ook uithalen, in principe is het wel een soort van statpadden (met 30 puntjes per kill door een ander), al ben je wel gelimiteerd aan het feit dat je enkel recon kan zijn en niet mag sterven. Daarnaast alleen bruikbaar op Metro, de andere maps werkt ie echt niet mee, hooguit bij Rush misschien nog.
  maandag 2 januari 2012 @ 20:06:44 #15
97079 Jeff89
Conquer All
pi_106324953
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 19:48 schreef JK het volgende:
Maar dat ik voor die surveillance medal voorheen zoveel moeite deed, terwijl ie gewoon echt heel flauw te halen valt. Ben benieuwd of ze dat in de volgende patch er ook uithalen, in principe is het wel een soort van statpadden (met 30 puntjes per kill door een ander), al ben je wel gelimiteerd aan het feit dat je enkel recon kan zijn en niet mag sterven. Daarnaast alleen bruikbaar op Metro, de andere maps werkt ie echt niet mee, hooguit bij Rush misschien nog.
Als je het zo bekijkt is alles in Metro CQ statpadden, ook health-ammo onder aan de trappen gooien en revives maken :P
Het is gewoon een kleine map, en daar kan je veel punten op scoren met 64 man, MAV of niet. Lijkt me niet dat ze daar iets aan veranderen..
pi_106325540
CITV unlocked _O_
Level 40 _O_
pi_106325723
Computer overleden, net nu ik een weekje vrij ben.
Beetje vervelend :')
..non est vivere sed valere vita est ..
  maandag 2 januari 2012 @ 20:26:53 #18
4259 JK
pi_106326336
Das balen Augustus_Thijs! Maar dan kan je ook weer snel nieuwe onderdelen kopen.

CITV is mooi, maar dan heb je nog wel mensen nodig die Guided Shell hebben... en daarnaast handig om gewoon in te stappen om ergens anders te komen zonder te moeten lopen.

@Jeff; inderdaad, ook medipacks en ammopacks neergooien, maar die verdwijnen weer. Die MAV blijft rustig staan zo lang jij blijft leven (en je 'm veilig hebt weggezet). ;)

Metro is sowieso denk ik de beste map om je wapens ook te upgraden.
pi_106327437
Ik snap die teller in Conquest echt niet, zodra je een tijdje achter gestaan hebt, maar weet terug te komen verlies je alsnog bijna altijd.

Zo stonden we net een tijdje achter, weten we terug te komen en hebben we een of twee vlaggen meer dan de tegenstander, maar alsnog verliezen we twee keer zo snel tickets? Het ligt toch niet alleen aan de kills? Of wel?
pi_106327660
Origin weer down?
People assume too much.
pi_106327914
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 20:51 schreef very het volgende:
Origin weer down?
Yup
pi_106328087
Great...gebeurt bijna nooit zeg :')
People assume too much.
pi_106330283
Heb het zaadspel er maar eens afgeknikkerd.

Indien mogelijk nog triester dan BC2, dit deel.
  maandag 2 januari 2012 @ 21:47:06 #24
131603 Afwazig
Serious business
pi_106330528
quote:
13s.gif Op maandag 2 januari 2012 21:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:

Ok man.
pi_106330949
quote:
13s.gif Op maandag 2 januari 2012 21:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:

Troll
People assume too much.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')