Die op tv zijn geweest heb ik al minstens 6/7 keer gezien, de rest gewoon maar 1x. Ik zou ze echt een keertje downloaden op een luie zondagquote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:20 schreef Rossdale het volgende:
WellesHeb wel een paar kleine stukjes uit verschillende films gezien, maar moet ze allemaal nog echt zien.
Misschien snap ik dan ook al die HP-meme's
Nee, want ik zit gewoon achter een PCquote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:34 schreef tliciouz het volgende:
Ik kan niet meer mobiel fokken, meer mensen last van?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, want ik zit gewoon achter een PC
[ afbeelding ]
Gelukkig maar Stefquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zo net terug van mijn ex en we gaan gewoon even rust houden en over een aantal weken weer eens wat doen want voor ons was het allebei nog niet klaar alleen wil zij op dit moment even rust. Wat nou het grootte probleem was is dat ze vond dat ik tijdens het uitgaan te veel deed zuipen. Dus ik ga eens kijken wat ik daar aan kan veranderen want ze heeft natuurlijk wel een punt dat ik niet ieder weekend katje lam hoef te zijn. Al met al zie ik er nog wel perspectief in
Snel aangesloten dat van ziggoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:45 schreef Kutstudent het volgende:
Van:
[ link | afbeelding ]
Naar:
[ link | afbeelding ]
En die eerste zat ik in m'n eentje op en die 2e test deed ik tegelijkertijd met 3 huisgenoten die ook internet gebruikten. Whaddup, chill internet.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zo net terug van mijn ex en we gaan gewoon even rust houden en over een aantal weken weer eens wat doen want voor ons was het allebei nog niet klaar alleen wil zij op dit moment even rust. Wat nou het grootte probleem was is dat ze vond dat ik tijdens het uitgaan te veel deed zuipen. Dus ik ga eens kijken wat ik daar aan kan veranderen want ze heeft natuurlijk wel een punt dat ik niet ieder weekend katje lam hoef te zijn. Al met al zie ik er nog wel perspectief in
Rotterdamquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:45 schreef Kutstudent het volgende:
Van:
[ link | afbeelding ]
Naar:
[ link | afbeelding ]
En die eerste zat ik in m'n eentje op en die 2e test deed ik tegelijkertijd met 3 huisgenoten die ook internet gebruikten. Whaddup, chill internet.
Daar valt iets aan te doen lijkt mequote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nice. Hoewel zij ook wel wat aan der communicatieve vaardigheden kan doen, ze had dat toch ook gewoon tegen kunnen zeggen ipv een breakup?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:26 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nice. Hoewel zij ook wel wat aan der communicatieve vaardigheden kan doen, ze had dat toch ook gewoon tegen kunnen zeggen ipv een breakup?Ja dit, maar wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent en dat er hopelijk wat aan gedaan kan worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus Parijs gaat niet door?
All good things are wild and free.
Ik begrijp dat je gezellig met hem mee wilt?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dit, maar wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent en dat er hopelijk wat aan gedaan kan worden.Dus Parijs gaat niet door?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |