naja de foto's van jou zijn iig geluktquote:Op maandag 2 januari 2012 17:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je bedoelt mijn camera die ik weer heb terug gejat?
Ik heet geen Michhas hequote:Op maandag 2 januari 2012 17:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd wat te zeuren he.
Gayquote:Op maandag 2 januari 2012 16:02 schreef Rossdale het volgende:
Oh en kan vanderkwal zijn snorrendame in de OP niet vervangen worden door iets lekkers?
weet niet lag in me bad zondag ochtendquote:Op maandag 2 januari 2012 17:38 schreef dreamzk het volgende:
Bozz, waar komt jouw vrouw vandaan? Die chick onder de spoiler.
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:24 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_snapt_het_wel.html
Je was te laat.quote:
Hehe die wil ik ook nog zien.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:00 schreef Kutstudent het volgende:
Mijn date van morgen wil naar fucking new years eve.
Dit wanproduct dus.![]()
Kijk nou maar mee, neem haar mee uit eten en je mag er vast wel overheen daarna.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:03 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, dat is dan wel weer een chille film om te regelen zonder dat je het gevoel hebt dat je een spannend stuk mist.
Niet doen.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:00 schreef Kutstudent het volgende:
Mijn date van morgen wil naar fucking new years eve.
Dit wanproduct dus.![]()
Met een meid naar de bios gaan om de film te kijken.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kijk nou maar mee, neem haar mee uit eten en je mag er vast wel overheen daarna.
Ja kk, we weten natuurlijk allemaal dat je vast wel haar broekje in mag tijdens de film.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Met een meid naar de bios gaan om de film te kijken.
Dan kun je net zo goed niet gaan, en gewoon de hoer thuis laten komenquote:Op maandag 2 januari 2012 18:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Met een meid naar de bios gaan om de film te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |