Ik denk niet dat Tsjechie iets voor jou is..... De costa Brava is idd veel geschikter om de hele dag aan zee te liggen met 30 graden en af en toe engels te spreken in een leuke kledingzaakquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:54 schreef MaRySe het volgende:
Ik wil liever naar de Costa Brava.. Maar er zijn mensen het onzalige idee hebben naar Tsjechie te willen..
't lijkt mij niet zo heel leuk. Maar er zijn wel heel veel mensen lyrisch over.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:58 schreef Daiha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Tsjechie iets voor jou is..... De costa Brava is idd veel geschikter om de hele dag aan zee te liggen met 30 graden en af en toe engels te spreken in een leuke kledingzaak![]()
www.happyhome.nlquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:01 schreef KixAss456 het volgende:
Weet iemand trouwens nog een beetje een leuk huisje in Tsjechie voor ong 6 personen?
Niet altijd even goed, als je gewoon de grotere wegen blijft volgen is er niks aan de hand. Let wel op kuilen in de weg, dat laten ze daar gewoon zitten, vooral op de kleinere wegen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:40 schreef Gitarist het volgende:
Ik heb voor mijn vakantie aankomende zomer een auto gehuurd en moet iig 150km rijden van het vliegveld naar m'n huisje. Hoe zijn de wegen en de bewegwijzering daar?
Alleen kom je af en toe borden tegen, op een splitsing bijvoorbeeld, waarbij je rechtdoor naar Praag kan, en rechtsaf naar Praag. Gelukkig is Praag een mooie stadquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:27 schreef Daiha het volgende:
[..]
De bewegwijzering vond ik prima, duidelijk zat.
Ja idd, dat kom je wel vaak tegen. Maar van te voren plan je natuurlijk even hoe je rijdt lijkt mijquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Alleen kom je af en toe borden tegen, op een splitsing bijvoorbeeld, waarbij je rechtdoor naar Praag kan, en rechtsaf naar Praag. Gelukkig is Praag een mooie stad
Natuurlijk (alhoewel, een keertje verdwalen is ook wel leukquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:33 schreef Daiha het volgende:
[..]
Ja idd, dat kom je wel vaak tegen. Maar van te voren plan je natuurlijk even hoe je rijdt lijkt mij![]()
Tuurlijk, maar aangezien er in de huurauto die ik heb zeer waarschijnlijk geen navigatiesysteem zit, en de routeplanner die ik heb in het Tsjechisch is hoop ik dat de bewegwijzering klopt en helder is...quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:33 schreef Daiha het volgende:
[..]
Ja idd, dat kom je wel vaak tegen. Maar van te voren plan je natuurlijk even hoe je rijdt lijkt mij![]()
Dat hangt er af wat je 'leuk' vindt. De streek onder Liberec in het noorden, het Boheems Paradijs, heeft in ieder geval mooie natuur en nog niet veel (Nederlandse) toeristen. Bij het Boheemse woud en Praag zou ik sowieso wegblijven als je weinig toeristen wilt tegenkomen. En hoe verder je naar het oosten gaat, hoe minder Nederlanders je zult tegenkomen. Misschien is Brno en omgeving iets?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:18 schreef nickybol het volgende:
Weet iemand welke gebieden in Tsjechie leuk zijn om naar toe te gaan en waar niet te veel Nederlanders/toeristen zitten?
Bedankt voor de tip, zijn m'n vriendin en ik totaal geen voetballiefhebbers.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:36 schreef dramslag het volgende:
als je van voetbal houdt: slavia praag speelt voorrondes champions league.
vorig jaar ben ik naar voorrondes champions league van sparta praag geweest.
Ja. Vooral in Praag.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:13 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, zijn m'n vriendin en ik totaal geen voetballiefhebbers.
---
Zijn er in Tsjechië (veel) internetcafé's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |