Ik ga over 2 dagen voor een maand naar Praag...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:46 schreef Kontiki het volgende:
Ik ga er ook maar eens heen, 'iedereen' is er lyrisch over.
Ga gewoon op eigen houtje.quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:48 schreef Kontiki het volgende:
Wie weet er nog goede reisbureau's die reizen aanbieden naar Tjechie/Praag?
Nog wat aanraders:quote:Op woensdag 14 juli 2004 19:02 schreef Kontiki het volgende:
Voor degenen die in Praag geweest zijn:
Welke clubs mag je echt niet missen? Deze namen pikte ik uit zo'n reisboekje:
- Bonton Disco ken ik niet.
- Karlovy Lazne De ultieme tourist trap van Praag. Alleen als alle andere plannen falen ben ik hier te vinden. en dat laat ik niet snel gebeuren
- Klub Meloun Ken ik van naam, weet niet waar het zit. Beetje een tourist trap geloof ik.
- Music Park ken ik niet. kan van alles zijn aan die naam te horen
- Propast ken ik niet. echt nog noooooooit van gehoord of over gelezen
- Radost FX Hippe tent. Misschien wat duur voor de doorsnee Tsjech. Zeker aan te raden
- Sky Club Brumlovka ken ik niet.
Voorkeur gaat uit naar goede dancemuziek, leuke sfeer en idem dames ()
vraag het eens op www.tsjechie.netquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:18 schreef DeStedebouwer het volgende:
Iemand info over mijn vorige post van hierboven?Of waar ik dat kan zoeken?
32 , afgerondquote:Op donderdag 29 juli 2004 19:02 schreef DeStedebouwer het volgende:
Hoeveel kronen is eigenlijk een euro?
Als ik nou ook nog eens de allermooiste user van fok! ben, dan is het helemaal geweldig.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:30 schreef Ringo het volgende:
Ik ben in Praag, al drie weken op dit moment. Blijf nog een week. Doe een TEFL course en dat betekent vooral snoeihard werken en een gebrek aan vrije tijd.
Hoe dan ook, Praag is cool. En zonder twijfel de allermooiste stad in Europa.
Dan moet je eens naar Moskou toe:quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:30 schreef Ringo het volgende:
Hoe dan ook, Praag is cool. En zonder twijfel de allermooiste stad in Europa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |