quote:Shit en ik ga naar Werchter... Hopen dat hij daar ook weer komt.
Op maandag 12 mei 2003 21:23 schreef Vuur het volgende:
Ik las zojuist dat Michael Franti ook weer naar Lowlands komt
quote:Zover ik weet niet, hij staat i.i.g. niet op de lijst maar wat niet is kan nog komen. Voor informatie over alle bands op Werchter:
Op dinsdag 13 mei 2003 09:34 schreef Miesjel het volgende:[..]
Shit en ik ga naar Werchter... Hopen dat hij daar ook weer komt.
Liep ik naar NorthSeaJazz in de stortregen, loopt die gozer naast me op z'n blote voeten. Dwaas, echt warm kon ik het niet noemen.
quote:Oew, vooraan staan, meedansen, springen tot je erbij neervalt en genieten van MC Radio.. je gaat genieten!
Op dinsdag 25 november 2003 17:17 schreef Citroentje het volgende:
Ik ga vanavond naar Tivoli. Wil al 2 jaar lang naar een optreden van hun (maar elke keer kwam er wat tussen; toetsweek, diplomauitreiking), maar vanavond ga ik eindelijk. Heb er enorm veel zin in!
quote:Het wordt extreem cool.. ze speelden bij ons bijna 3,5 uur met een energieniveau waar je bij neer zou vallen, ware het niet dat dat niet kon doordat je de hele tijd moest springen
Op dinsdag 25 november 2003 23:10 schreef ullie het volgende:
Ik ga morgen naar ze in 013. Heb er wel zin in. Op pukkelpop was het erg leuk.
Het concert duurde zo'n 3 uur en ik stond ook 3 uur lang uit m'n dak te gaan. De solo's waren geweldig. Vooral de gitarist was erg lekker bezig. De rest van de band is natuurlijk ook meer dan goed. De interactie met het publiek was ook dik in orde. De hele zaal ging uit z'n dak en luisterde gewoon echt wanneer meneer Franti z'n war on militairism verkondigde.
Daarnaast speelden ze tussen nummers door leuke covers. Smells Like Teen Spirit werd leuk gedaan en tijdens Stay Human werd duidelijk gemaakt op welk nummer het is gebaseerd: Sly & the family stone - Family Affair. Deze werd fantastisch gezongen door de bassist. Hierna volgde zelfs een imitatie van Louis Armstrong - Wonderful World verzorgd door MC/Beatbox Radioactive.
Radioactive beatboxte ook super. Zeker gelijkwaardig aan bijvoorbeeld Rahzel.
Maar bovenal maakte Michael Franti himself de avond af. Zijn enthousiasme en energie is zo aanstekelijk dat het best een gave genoemd kan worden.
Kortom, het was een geweldige avond.
quote:Oh ja, Seven Nation Army deden ze in Tivoli ook nog effetjes.
Op vrijdag 28 november 2003 00:13 schreef ullie het volgende:
Het optreden in 013 was erg tof. Ook ruim 3 uur lang en met eigen nummers en covers. In dit geval niet Smells like teen Spirit maar 7 Nation Army o.a.. Radioactive was inderdaad supertof. Van Pushit van Salt 'n Pepa tot One van Metallica.
Oh en er was nog een huwelijksaanzsoek op het podium!
quote:Ik had laatst een site gevonden waar je legaal concerten van de heer Franti kon downloaden. Ze hebben zo'n 40 Gigabyte staan. Ik plaats 'm wel als ik thuis ben.
Op woensdag 31 december 2003 14:47 schreef Dentist het volgende:
www.fabchannel.com -> registreer gratis en herleef het hele concert..woohooo!
quote:Hier dus:
Op woensdag 31 december 2003 16:36 schreef ullie het volgende:[..]
Ik had laatst een site gevonden waar je legaal concerten van de heer Franti kon downloaden. Ze hebben zo'n 40 Gigabyte staan. Ik plaats 'm wel als ik thuis ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |