quote:Met Martin kon ik nooit serieus praten en we waren altijd melig. Altijd lachen met hem!
Op zondag 14 juli 2002 23:49 schreef Summoner het volgende:
Koel!Martin Veldhuizen ken ik zekers wel! Toffe gast!
quote:Je hebt bij hem in de klas gezeten?
Op zondag 14 juli 2002 23:55 schreef Kipman het volgende:[..]
Met Martin kon ik nooit serieus praten en we waren altijd melig. Altijd lachen met hem!
quote:Ja. Met scheikunde was het altijd dolle pret. Dan heb je ons met onze domme gesprekken en en leraar die niet helemaal spoort! Een fatale combinatie!
Op zondag 14 juli 2002 23:56 schreef Summoner het volgende:[..]
Je hebt bij hem in de klas gezeten?
quote:Scheikunde bij een informatica opleiding?
Op maandag 15 juli 2002 00:00 schreef Kipman het volgende:[..]
Ja. Met scheikunde was het altijd dolle pret. Dan heb je ons met onze domme gesprekken en en leraar die niet helemaal spoort! Een fatale combinatie!
Jammer genoeg zie ik 'm nooit meer
ik doe hem de groeten wel van je als ik hem zie.
quote:Ik zat bij hem op de Havo, vijf jaar geleden alweer. Doe zeker de groeten!
Op maandag 15 juli 2002 00:03 schreef Summoner het volgende:[..]
Scheikunde bij een informatica opleiding?
ik doe hem de groeten wel van je als ik hem zie.
quote:ow op die fiets, ik dacht informatica omdat hij dat ook gedaan heeft
Op maandag 15 juli 2002 00:06 schreef Kipman het volgende:[..]
Ik zat bij hem op de Havo, vijf jaar geleden alweer. Doe zeker de groeten!
quote:Hij bedrijskundige, ik hogere. We hadden het er toen over dat ik achteraf liever bedrijfskundige en hij hogere had gedaan
Op maandag 15 juli 2002 00:08 schreef Summoner het volgende:[..]
ow op die fiets, ik dacht informatica omdat hij dat ook gedaan heeft
quote:Zo, hogere Informatica! Dan ben jij vast extreem wiskundig aangelegd ofniettus?
Op maandag 15 juli 2002 00:11 schreef Kipman het volgende:[..]
Hij bedrijskundige, ik hogere. We hadden het er toen over dat ik achteraf liever bedrijfskundige en hij hogere had gedaan
quote:Ja, dat was wel een van mijn betere vakken. Behalve in 4 en 5 Havo, maar dat lag aan de leraar.
Op maandag 15 juli 2002 00:13 schreef Summoner het volgende:[..]
Zo, hogere Informatica! Dan ben jij vast extreem wiskundig aangelegd ofniettus?
Achteraf heb ik wel spijt van die opleiding. Computers interesseren me eigenlijk weinig nu.
quote:Ehm ja en?
Op maandag 15 juli 2002 00:31 schreef Kipman het volgende:
Zo opeens zijm Witchfynder en Seborik er weer
quote:Nou ja, geen doom/death hoor als oude Cathedral, My Dying Bride enzo.
Op maandag 15 juli 2002 00:29 schreef Witchfynder het volgende:
Cool, Seb
Btw, ppl, Candlemass is toch van die logge Doom Metal of niet?
Candlemass is wel erg langzaam en zeker doom ,maar met heel operatische vocalen. Erg gave band!!!
quote:Ok, lees er net over op BNR. Lijkt me interessant. Ik lees alleen dat de muziek van na de break-up nogal verschilt van die ervoor.
Op maandag 15 juli 2002 00:33 schreef Summoner het volgende:[..]
Nou ja, geen doom/death hoor als oude Cathedral, My Dying Bride enzo.
Candlemass is wel erg langzaam en zeker doom ,maar met heel operatische vocalen. Erg gave band!!!
Ik moet "Carnival Bizarre" (ofzo) van Cathedral nog eens halen. "Hopkins" is gewoon een van mijn favo nummers ooit.
quote:toevallig
Op maandag 15 juli 2002 00:33 schreef Seborik het volgende:[..]
Ehm ja en?
quote:Ik was er bijna de hele tijd al, maar dan vooral in andere topics en op de chat.
Op maandag 15 juli 2002 00:38 schreef Kipman het volgende:[..]
toevallig
quote:Zal wel door de naam komen dan. Je moet de eerste drie albums hebben, vooral "Epicus Doomicus Metalicus". Die is goe-oed.
Op maandag 15 juli 2002 00:37 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ok, lees er net over op BNR. Lijkt me interessant. Ik lees alleen dat de muziek van na de break-up nogal verschilt van die ervoor.
Vroeger dacht ik altijd dat Candlemass en Cathedral op elkaar leken op een manier.
quote:Ik heb 3 albums van Cathedral, maar deze ken ik niet.
Ik moet "Carnival Bizarre" (ofzo) van Cathedral nog eens halen. "Hopkins" is gewoon een van mijn favo nummers ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |