Ik schrijf em even op, ben wel benieuwd nu.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:59 schreef Ryan3 het volgende:
Nu al afgelopen....
Die docu crossing the line heb ik gezien btw, pareltje van een docu.
Ja, Floortje is ook duidelijk gegroeid.quote:
Echt de moeite waard, je kunt hem als ik het goed begrijp vinden op die site van BNN?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ik schrijf em even op, ben wel benieuwd nu.
Zij is onze hedendaagse Hollandse Herodotus van Halicarnassus...quote:Op zondag 1 januari 2012 20:02 schreef Staal het volgende:
Dit was toch echt veel te kort. Beetje flauw om het in delen uit te brengen.
Overigens vind ik Floortje Dessing echt geweldig. Ze is heel beschouwend.
Heb haar echt zien groeien en ze is een ander persoon dan toen ze begon. Dat is ook heel mooi om te zien.
Ik kan nu iig nog niets vinden op hun site..quote:Op zondag 1 januari 2012 20:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Echt de moeite waard, je kunt hem als ik het goed begrijp vinden op die site van BNN?
Dan moet je die titel onthouden. Crossing the line. Wrs is die docu wel ergens te vinden op het internet. Trouwens op FOK! had ik er ook op gereageerd dus wrs via FOK! kun je misschien wat vinden...quote:Op zondag 1 januari 2012 20:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan nu iig nog niets vinden op hun site..
Nee, toen die knakker laatst overleed, zeiden ze erbij dat Floortje op 1/1 een docu had over een trip naar Noord-Korea. Helaas zenden ze die dus uit in delen.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:09 schreef emss het volgende:
Het is toch een herhaling? Dan staat het waarschijnlijk al op uitzending gemist.
Gevondenquote:Op zondag 1 januari 2012 20:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan moet je die titel onthouden. Crossing the line. Wrs is die docu wel ergens te vinden op het internet. Trouwens op FOK! had ik er ook op gereageerd dus wrs via FOK! kun je misschien wat vinden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |