Alleen verkoopt het niet als hij 200 Euro vraagt voor een stuk gebruikt ondergoed.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Je mag alles vragen. Een potentiele koper mag ook alles aanbieden.
Aan jullie om er dan samen uit te komen. En als jullie er niet uitkomen, dan gaat de koop niet door.
Om het maar even algemeen te houden, zoals in de OP.
De verkoper en koper moeten er samen uitkomen. Als de koper 200 euro daarvoor over heeft en de koper vind dat prima, dan zie ik er geen probleem in.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:55 schreef dikkebroekzak het volgende:
Alleen verkoopt het niet als hij 200 Euro vraagt voor een stuk gebruikt ondergoed.
Maar dit houdt geen rekening met de praktische of marktwaarde van goederen.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De verkoper en koper moeten er samen uitkomen. Als de koper 200 euro daarvoor over heeft en de koper vind dat prima, dan zie ik er geen probleem in.
Onwaarschijnlijk, niet onrealistisch.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:00 schreef dikkebroekzak het volgende:
Maar dit houdt geen rekening met de praktische of marktwaarde van goederen.
Dus onrealistisch.
Nee dat is de nominale waarde.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk, niet onrealistisch.
Het is wat de gek ervoor geeft.
Als iemand er 200 euro voor over heeft, is dat dus de marktwaarde van dat produkt.
Als ze dat stuk bij een ander niet kunnen kopen voor die prijs hoef je je geen zorgen te maken. Zo ja moet je helaas je concurrent tegemoetgaan. Zo werkt de vrije markt. Vraag en aanbod bepaalt de marktwaarde.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:26 schreef tony_clifton- het volgende:
Het gaat over een muziekinstrument. Meer bepaald een basversterker.
Nieuw: 550 euro. Ik vraag 400. Echt talloze mails gekregen van 200 tot 300 maar aangezien hij in perfecte staat is en 1 jaar oud ben ik niet geneigd daarop in te gaan.
Ik bedoel; je hoeft 'm bij mij niet te kopen, weet ik wel, maar voor het artikel in kwestie is het al een normale discount. Waarom mij lastig vallen met zo'n achterlijk lage biedingen?
Het kon natuurlijk zijn dat je standaard niet meer kreeg. Vandaar dat ik het vroeg.
Hoe het met een basversterker zit weet ik niet, maar er zitten echt teveel idioten op MP ed.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:26 schreef tony_clifton- het volgende:
Het gaat over een muziekinstrument. Meer bepaald een basversterker.
Nieuw: 550 euro. Ik vraag 400. Echt talloze mails gekregen van 200 tot 300 maar aangezien hij in perfecte staat is en 1 jaar oud ben ik niet geneigd daarop in te gaan.
Ik bedoel; je hoeft 'm bij mij niet te kopen, weet ik wel, maar voor het artikel in kwestie is het al een normale discount. Waarom mij lastig vallen met zo'n achterlijk lage biedingen?
Het kon natuurlijk zijn dat je standaard niet meer kreeg. Vandaar dat ik het vroeg.
Ik ben nu al de goedkoopstequote:Op zondag 1 januari 2012 20:29 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Als ze dat stuk bij een ander niet kunnen kopen voor die prijs hoef je je geen zorgen te maken. Zo ja moet je helaas je concurrent tegemoetgaan. Zo werkt de vrije markt. Vraag en aanbod bepaalt de marktwaarde.
Hou de andere verkopers dus in de gaten
Herkenbaar. Ook gehad: "ruilen tegen een hele zooi kwali gitaarmeuk". Achja... niet geschoten altijd mis zeker?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:30 schreef Asgard het volgende:
[..]
Hoe het met een basversterker zit weet ik niet, maar er zitten echt teveel idioten op MP ed.
Ik verkocht een paar weken geleden mijn Xbox360 en in de advertentie had ik gewoon duidelijk gezet dat ik hem wegdeed omdat ik geen games meer speelde. En toch kreeg ik mailtjes/telefoontjes van mensen die vroegen of ik het wilde ruilen tegen een Wii of Playstation, en een kerel wilde wel ruilen tegen een Nokia N97. Wtf
Doe in dat geval meer reclame voor je product dwz zet hem op andere sites. Uiteindelijk verkoopt iequote:
Kut ebayquote:Op zondag 1 januari 2012 20:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zet je troep dan op eBay met een nu kopen optie voor 70% van de waarde.
Ik verkoop even duur of duurder voor nieuw en dat lukt me ookquote:Op maandag 2 januari 2012 03:06 schreef Rapaille het volgende:
Voor elektronica die tweedehands is in de conditie die jij beschrijft? Ik zou uitgaan van 50%, dus 275 euro. 70% is een mooie prijs als iets nieuw in doos zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |