![sg5n9u.jpg]()
Welkom,
Het jaargang 2011 ziet zijn einde naderen. Genoeg redenen dus om sappige, blonde sletten te hosselen. Terwijl de doorsnee mens met hun uitgekakte vriendin Gerda met hangtieten, een kut avond tegemoet gaat bij de buren. Gaan de echte klb bazen natuurlijk op hosseljacht.
‘Wat is er zo speciaal aan Oud en Nieuw hossels dan? Ik ben namelijk alreeds een virtuoos op hosselgebied!’ hoor ik je al roepen.
Niemand trekt jullie versiervaardigheden in twijfel. Vrees niet! Maar is oud en nieuw niet de unieke gelegenheid om je schichtige buurmeisje, de onbereikbare liefde of het knapste meisje uit je klas te verleiden en/of te neuken? Immers de bron van je volgespoten sokken. Alles is mogelijk. De dames bezatten zich excessief, en wie ben jij om daar geen misbruik van te maken? Met de juiste tips en tricks heb je altijd een streepje voor op de rest. Daarvoor is dit topic. Hier steunen we elkaar, geven elkander advies en delen, met de nodige zelfspot, succes en faal verhalen.
Hieronder alvast één van mijn methodes.
Fase 1: Het openen van de bitch.
De meeste dames staan niet alleen in een discotheek/club/house party met oud en nieuw. Daarom adviseer ik jullie om een gesprek met een vrouw te beginnen, vanuit de groep waarmee ze omgaat. Probeer haar eerst bewust te negeren. Wens bijvoorbeeld iedereen van de groep een gelukkig nieuw jaar, behalve haar . Probeer de groep ook aan het lachen te maken. Wanneer ze ziet dat jij het met iedereen uit haar vriendengroep goed kunt vinden, gaat ze automatisch interesse in je tonen. Van die gelegenheid kun je gebruiken door haar licht te beledigen (neggen). Wanneer ze iets vraagt zeg je bijv out of the blue tegen haar vriendinnen: ‘Is zij altijd zo drammerig?’
Fase 2: Je voelt haar kut al druipen.
Wanneer je de pijlen uiteindelijk volledig op haar hebt gericht, ga je pas een gesprek aan. Zorg ervoor dat je levensverhalen vertelt(mag verzonnen zijn) waaruit blijkt dat je een interessant persoon bent (dhv). Dit geeft jou een hogere status dan de andere jongens die ze doorgaans ontmoet.
Fase 3: De piemel kan het hol in.
Wanneer de dame in kwestie zeer geboeid is door je relaas en de attractie overduidelijk voelbaar, neem je haar mee naar een andere (rustigere) plek. Doe dit door bijvoorbeeld te zeggen, dat je het erg warm hebt en buiten een frisse neus wil halen
.
Nu is het tijd om intiem te worden. Laat haar zichzelf kwalificeren d.m.v allerlei vragen bijv: ben jij wel cool genoeg voor mij? Heb je een goed karakter? Blablabla. Probeer haar na een paar minuten aan te raken op haar knie, wanneer ze het toelaat weet je hoe laat is. Zeg dan bijv: 'Godverdomme wat ben jij lekker, ik doe zo hard mijn best om je niet te zoenen nu.' Wanneer ze dan reageert met: 'Nou dat mag wel,' is de mossel binnen.
Closed.
Bij deze wens ik een ieder alvast veel hosselsucces
[ Bericht 0% gewijzigd door hakunamatafaka op 02-01-2012 17:53:21 ]