Enig idee hoe je dat kan worden? Kan je hier een studie voor volgen en direct aan de slag?quote:
Er is ergens een centraal "Investment Bankers" topic in dit subforum.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:45 schreef Bitterdom het volgende:
[..]
Enig idee hoe je dat kan worden? Kan je hier een studie voor volgen en direct aan de slag?
TS denkt slim te zijn en snel rijk te kunnen wordenquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:45 schreef Bitterdom het volgende:
[..]
Enig idee hoe je dat kan worden? Kan je hier een studie voor volgen en direct aan de slag?
Groot genoeg als het moet.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:59 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Hoe zijn je 'ellebogen'-vaardigheden, TS?
Ik wacht in spanning.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:37 schreef Bajskorv het volgende:
Daarom moeten wij TS een beetje helpen. Komt ie 'r sneller achter dat het wat lastig zal zijn...
Wat verkoop je zoal als verkoper?quote:
Ja, waarom niet?quote:Op maandag 2 januari 2012 15:33 schreef MuurStraat het volgende:
Weet je überhaupt iets van de financiële wereld?
Zit je nou te trollen ofzo? Wat weet je ervanaf dan? Wat heb je voor een opleiding gedaan? Kijk je weleens RTL Z (Oid). Lees je regelmatig het financiële nieuws.quote:
Wat voor werkgarantie? Ben jij wel van deze wereld? Eerst presteren, dan hopen dat je een baan binnen weet te slepen. Je kunt stages volgen, daar houdt het mee op.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:29 schreef Bitterdom het volgende:
[..]
Ik wacht in spanning.
Is het bijvoorbeeld niet mogelijk om tijdens je studie al met bijvoorbeeld Optiver een 'werkgarantie' af te spreken? Of er een stage volgen tijdens? Deeltijdsstudie, werken en studeren tegelijk?
Nee, je weet er werkelijk niks van, je zit gewoon te trollen. Niet erg.quote:
Wat een geraaskal.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:22 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Nee, je weet er werkelijk niks van, je zit gewoon te trollen. Niet erg.
Je geeft zelf het antwoord al.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:25 schreef Bitterdom het volgende:
[..]
Wat een geraaskal.
Het lijkt me logisch dat ik vrijwel niets van de arbeidsmarkt afweet, aangezien ik waarempel pas 16 ben.
Nu komen de comments: "*Zucht, weer zo'n wannabe die het direct denkt te maken."
Daar heb je weinig aan.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:17 schreef Sandersson het volgende:
Wat denk je van een economische studie op Nijenrode ofzo?
Sjef, ik geef je een paar tips, wat wil je nu nog meer? Ik ben volgens mij een van de weinige users die daadwerkelijk een beetje in die wereld zit, maar jij moet vooral nu lekker lol hebben op school en je best doen. De rest komt later wel.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:25 schreef Bitterdom het volgende:
[..]
Wat een geraaskal.
Het lijkt me logisch dat ik vrijwel niets van de arbeidsmarkt afweet, aangezien ik waarempel pas 16 ben.
Nu komen de comments: "*Zucht, weer zo'n wannabe die het direct denkt te maken."
Waarom zou je daar weinig aan hebben? Daar liggen op economisch gebied toch de beste studies zo ongeveer?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |