jij sluit heul niksquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:28 schreef wolfrolf het volgende:
Zeur hier op vuurwerk, ik sluit andere topics.
lkkr voor je gr.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:01 schreef THS het volgende:
vannochtend dacht THS, laat ik de buren eens wakker maken met een nitraatje (07:00u), immers symbolisch oudjaarsdag inluiden en natuurlijk de buren irriteren met hun vervelende hondjes die de hele buurt onderschijten.
nou komt het
mijn buurman gooide later die ochtend 1 of andere dynamietstaaf in de gemeenschappelijke tuin, op 3 meter afstand ongeveer, en THS kreeg bijna een hartaanval omdat die knal echt niet normaal hard was. Denk dat het van dat Cobra 6 of Xplod dingen zijn. Weet niet of hij hetzelfde dacht als THS of dat het gewoon een wraakactie was. Geschokt was ik/
Klacht: vuurwerk afsteken wat eigenlijk helemaal niet voor consumenten geschikt is, maar in het leger gebruikt moet worden als handgranaten ofzo
Wat de neuk flik jij dan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:20 schreef Tyron het volgende:
loop eens niet zo te janken het is maar 1 dag in 't jaar
-edit-
al is dit niet leuk natuurlijk dan heb je wel wat te klagen
Tijdens het eten ook je handen even meegenomen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:20 schreef Tyron het volgende:
loop eens niet zo te janken het is maar 1 dag in 't jaar
-edit-
al is dit niet leuk natuurlijk dan heb je wel wat te klagen
in dat vuurwerk stoppen ze ook scherven a mattiquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:01 schreef THS het volgende:
vannochtend dacht THS, laat ik de buren eens wakker maken met een nitraatje (07:00u), immers symbolisch oudjaarsdag inluiden en natuurlijk de buren irriteren met hun vervelende hondjes die de hele buurt onderschijten.
nou komt het
mijn buurman gooide later die ochtend 1 of andere dynamietstaaf in de gemeenschappelijke tuin, op 3 meter afstand ongeveer, en THS kreeg bijna een hartaanval omdat die knal echt niet normaal hard was. Denk dat het van dat Cobra 6 of Xplod dingen zijn. Weet niet of hij hetzelfde dacht als THS of dat het gewoon een wraakactie was. Geschokt was ik/
Klacht: vuurwerk afsteken wat eigenlijk helemaal niet voor consumenten geschikt is, maar in het leger gebruikt moet worden als handgranaten ofzo
Verzonnen verhalenquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:14 schreef Lexis het volgende:
Ik heb nog wel een eerlijk vuurwerk verhaal van vandaag.
Als ik dit toch had gefilmd, wat een spektakel:
TS werkt in een winkel, en er liepen wat knalmurken voorlangs, en nog wat ander publiek in tegengestelde richting. Knalmurk liep trots met sigaretje en stak een flinke knaller aan. De knal was zelfs binnen in de winkel erg hard hoorbaar en het glas stond er flink van te trillen. Het groepje van drie personen dat er langs liep was er niet zo van gediend, en één eerlijke baas gooide de beker met koffie die hij had zo op die murk!
Haha, supermooiMurk had geen weerwoord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |