SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falende managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actuele stand:
Nederlanders actief in de Premier League:
Rafaël van der Vaart, Tottenham Hotspur
John Heitinga, Everton
Nigel de Jong, Manchester City
Dirk Kuijt, Liverpool
Robin van Persie, Arsenal
Royston Drenthe, Everton
Michel Vorm, Swansea City
Tim Krul, Newcastle United
Patrick van Aanholt, Wigan Athletic
Kemy Augustien, Swansea City
Ferrie Bode, Swansea City
Ronnie Stam, Wigan Wigan Athletic
Dorus de Vries, Wolverhampton Wanderers★★★![]()
Hij is toch geblesseerd?quote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Jezus Walcot![]()
Arsenal mag wel nieuwe vleugelaanvaller halen. Walcot, Gervinho en Arshavin zijn alle 3 niks.![]()
Oh ja, natuurlijk!quote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Henry nog niet speelgerechtig toch? Heb even geen tv beschikbaar, maar als hij mogelijk in kan vallen ga ik een stream zoeken![]()
![]()
Tja... Ze speelde slordig...quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wel bijzonder, United dat thuis zo verliest, was het terecht?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Volgens teletekst niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wel bijzonder, United dat thuis zo verliest, was het terecht?"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Zal niet invallenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Henry nog niet speelgerechtig toch? Heb even geen tv beschikbaar, maar als hij mogelijk in kan vallen ga ik een stream zoeken
★★★
Forum Opties Forumhop: Hop naar: