SPOILER: Momenteel inactieve usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GAME ON!![]()
fipo.
Maar dWc over die 2012 tekst ofzo was dat echt?
[ Bericht 46% gewijzigd door Vaseline_ op 31-12-2011 16:35:29 ]![]()
Watte?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
fipo.
Maar dWc over die 2010 tekst ofzo was dat echt?![]()
![]()
Dit. Ik dacht dat je shi tori had getypt ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb de OP van het eerste topic van 2012 al helemaal klaar staan, hoef alleen precies 0:00 op submit te klikken.
![]()
![]()
Nee man, tuurlijk nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit. Ik dacht dat je shi tori had getypt ofzo![]()
. De eckte eckte zolderkamerautisten pik je er zo uit, iedereen feliciteert zijn omgeving, behalve degenen die een topic op dat moment gaat lopen submitten
.
![]()
Sawrryquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee man, tuurlijk niet![]()
. De eckte eckte zolderkamerautisten pik je er zo uit, iedereen feliciteert zijn omgeving, behalve degenen die een topic op dat moment gaat lopen submitten
.
![]()
![]()
Oliebollen chappen tot ik moet kotsen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ik heb 1 kilo gehakt gehaald en heb het gekruid enzeuw, fakkin veel tasy burgers maken voor een lekkere bodem voor vannacht![]()
![]()
Imaaaaaan, je bent verplicht de foto's van autistenmeet te DMen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:06 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb 1 kilo gehakt gehaald en heb het gekruid enzeuw, fakkin veel tasy burgers maken voor een lekkere bodem voor vannachtThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Maar er zitten privéfoto's tussenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Imaaaaaan, je bent verplicht de foto's van autistenmeet te DMen.
Dus die DM je mij door![]()
![]()
Ik heb ze allemaal naar phan gestuurd, vraag haarquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Imaaaaaan, je bent verplicht de foto's van autistenmeet te DMen.
Vas, niks is prive van die avondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:18 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal naar phan gestuurd, vraag haar
Vas, niks is prive van die avondJa maar ze is niet online nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tiet en kut vloog in het rond.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mag ik ze ook zien? Of alleen de intimi?![]()
Ahh stuur nou evenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:29 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Tiet en kut vloog in het rond.Doe eens lief dronkelapje
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:18 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal naar phan gestuurd, vraag haarDoe maar gewoon DMen of via FBchat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Even wat Britse tunes voor jullie
Ik heb een ladycrush op het trommelmeisje
En met haar zou ik trouwen![]()
![]()
Wauwquote:
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Jaaiwaait!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ms. Dynamite, damn. Dat was van It Takes More en Dy-Na-My-Tee
Shiiit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijke remix.
Origineel ook lekker
[ Bericht 6% gewijzigd door Phantomesse op 31-12-2011 17:57:32 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: