abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO zaterdag 31 december 2011 @ 17:47:41 #26
22592 crew  Ole
pi_106255981
Respect _O_ daar is ons SHO JAAROVERZICHT 2011/ VOORSPELLINGEN 2012 niets bij O-)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_106256295
Nogal één.
Nu nog ergens een topic met de diverse jaaroverzichten.

*suggestie doet vanuit de luie stoel
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 december 2011 @ 17:56:48 #28
163650 Greys
pi_106256404
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 17:55 schreef svann het volgende:
Nogal één.
Nu nog ergens een topic met de diverse jaaroverzichten.

*suggestie doet vanuit de luie stoel
Zie bovenaan http://forum.fok.nl/index/forumindex ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106256569
Ah, dank u!
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_106256892
Mooi stuk hoor _O_
pi_106263880
Mooi gedaan! _O_
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_106264271
Deze ga ik morgen eens lezen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_106271391
Hmmm..... Ik zit naar Youp te luisteren en heb toch ook wel een paar dingen gemist. De plaszak van de NS, het winkelcentrum in Heerlen, fraudeur Diederik Stapel, het gedonder op hogescholen...
pi_106292335
schietpartij in Almelo niet te vergeten!! Verder een super overzicht!
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  dinsdag 24 januari 2012 @ 17:49:20 #35
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_107186311
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 22:37 schreef Mike-The-Situation het volgende:
schietpartij in Almelo niet te vergeten!! Verder een super overzicht!
Alphen aan de Rijn niet Almelo.
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
pi_107197917
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:49 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Alphen aan de Rijn niet Almelo.
Die doodgeschoten caissière alweer vergeten?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_107199477
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:00 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Die doodgeschoten caissière alweer vergeten?
Ik wou het net zeggen...
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_107213241
Mooi zo, iedereen doet volgende keer mee? Iedereen weet vast wel een maand bij elkaar te sprokkelen. Gewoon Linkjes verzamelen en een bericht maken over de maand Januari. Zet je usernaam onder het overzicht en ik zorg dat hij december met je naar in neonletters (of vetgedrukt) In het overzicht komt te staan.

Zou hartstikke tof zijn wanneer er zich twaalf mensen aanmelden on 1 maand in elkaar te flansen. Maak ik er een topic sticky van en kunnen we elke maand het overzicht toevoegen. Het is even wat werk, maar je hebt het hele jaar eer van je werk.

Wie wil Januari doen? En Elf? Enorm bedankt voor het jaaroverzicht 2011 _O_
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_107251639
Het overzicht van 2011 is in een korte tijd in elkaar gezet. Ik heb inderdaad een paar dingetjes over het hoofd gezien die er wel in hadden gemoeten. Zoals ik al noemde: de plaszak van de NS, het winkelcentrum in Heerlen, fraudeur Diederik Stapel, het gedonder op hogescholen. Maar dus ook die schietpartij in Almelo.

Ik wil wel opnieuw meewerken aan het overzicht van 2012. Behalve tekst moet er ook het nodige gebeuren met beeld, vind ik. Anders krijg je alleen maar lappen tekst, zoals dit overzicht van 2011.

Het lijkt me trouwens wel handig om te voorkomen dat mensen dingen dubbel gaan doen; dat zou zonde van ieders tijd zijn.
pi_107256716
De schietpartij in Baflo, die herinner ik me dan nog wel.
Dat kan deels te maken hebben met de hilarische woordspelingen toen,
maar vooral omdat een agent met zijn eigen wapen was doodgeschoten.

Verder een mooi overzicht, er is altijd meer dan het leek.

14.gif
  † In Memoriam † donderdag 26 januari 2012 @ 14:10:41 #41
137949 Disana
pi_107257202
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 11:26 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wil wel opnieuw meewerken aan het overzicht van 2012. Behalve tekst moet er ook het nodige gebeuren met beeld, vind ik. Anders krijg je alleen maar lappen tekst, zoals dit overzicht van 2011.

Het lijkt me trouwens wel handig om te voorkomen dat mensen dingen dubbel gaan doen; dat zou zonde van ieders tijd zijn.
Mij lijkt het leuk als verschillende mensen een maand voor hun rekening nemen, zoals paddy voorstelt.

Verder denk ik dat je bij een post van een dergelijk formaat moet oppassen met beelden. Het kan problemen met laden geven als er veel plaatjes in staan.
pi_107257872
Ik denk dat het per maand alleen gaat werken als iedereen in een opsomtopic kan droppen waarvan hij/zij denkt dat het belangrijk genoeg nieuws was (nominaties moeten dan wel met een motivatie natuurlijk), en dan aan het einde van elke maand een stemronde om een top 10 (of 5 bij gebrek aan meer) te maken.
pi_107284078
Wij hebben jaar in, jaar uit meegemaakt dat het enorm moeilijk is om mensen te krijgen.

We hebben de maand Januari, en Elf? Zou het al tof vinden wanneer je weer mee wil doen.

Ik ga niemand buitensluiten. Er zijn genoeg maanden te verdelen. Staan nieuwsberichten niet in nieuws?Maar zijn eigenlijk wel belangrijk? Mag je van mij ook de FP of POL etc etc als bron gebruiken. (moeten ze niet in NWS staan, anders liever niet.)

Wie wil januari doen? Kan ik (wanneer die klaar is) Het topic starten. Ik post dan een stuk of zes posts met gereserveerd ofzo (kan altijd nog lege posts verwijderen) De rest mag er dan gewoon toevoegend posten. En van mij mag je best een filmpje toevoegen, alleen je hebt kans dat het filmpje dan na een tijd doorlinkt naar bron. Qua plaatjes? Weet niet wat mag en niet mag, maar dat vraag ik dan wel achter de schermen wanneer je een plaatje hebt.

En de linkjes die users graag verwerkt willen zien kunnen ze desnoods ook degene PMen of in dat topic zetten...wat degene die de bewuste maand doet dan misschien wel oppikt. Heb geen idee of het allemaal gaat werken, maar degene die het in elkaar zet heeft wel zolang als mogelijk eer van zijn werk op deze manier :)

Het zou enorm tof zijn wanneer we twaalf users krijgen die een maand in elkaar willen flansen O+

Ik ga de maanden niet uittdelen. Vraag gewoon, maar willen jullie het onderling regelen? Prima, zolang er maar een maand per maand kan komen te staan. Hoop dat dit gaat lukken ;)

Dus we hebben er nu in ieder geval 2 die mee willen werken O+ Wow! Specularium en elf..top alvast _O_

[ Bericht 10% gewijzigd door paddy op 27-01-2012 05:01:32 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_108785592
Enorm bedankt voor het jaarverslag/overzicht ELF. Helemaal uit zichzelf gedaan. Super.

Specularum en Elfletterig gaan samen aan de slag voor 2012. Willen meer mensen meewerken?Benader hun dan even. Zou enorm tof zijn wanneer het een van users voor users verslag zou worden.

Ik kijk uit naar het jaarverslag van 2012 ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')