Wij hebben jaar in, jaar uit meegemaakt dat het enorm moeilijk is om mensen te krijgen.
We hebben de maand Januari, en Elf? Zou het al tof vinden wanneer je weer mee wil doen.
Ik ga niemand buitensluiten. Er zijn genoeg maanden te verdelen. Staan nieuwsberichten niet in nieuws?Maar zijn eigenlijk wel belangrijk? Mag je van mij ook de FP of POL etc etc als bron gebruiken. (moeten ze niet in NWS staan, anders liever niet.)
Wie wil januari doen? Kan ik (wanneer die klaar is) Het topic starten. Ik post dan een stuk of zes posts met gereserveerd ofzo (kan altijd nog lege posts verwijderen) De rest mag er dan gewoon toevoegend posten. En van mij mag je best een filmpje toevoegen, alleen je hebt kans dat het filmpje dan na een tijd doorlinkt naar bron. Qua plaatjes? Weet niet wat mag en niet mag, maar dat vraag ik dan wel achter de schermen wanneer je een plaatje hebt.
En de linkjes die users graag verwerkt willen zien kunnen ze desnoods ook degene PMen of in dat topic zetten...wat degene die de bewuste maand doet dan misschien wel oppikt. Heb geen idee of het allemaal gaat werken, maar degene die het in elkaar zet heeft wel zolang als mogelijk eer van zijn werk op deze manier

Het zou enorm tof zijn wanneer we twaalf users krijgen die een maand in elkaar willen flansen

Ik ga de maanden niet uittdelen. Vraag gewoon, maar willen jullie het onderling regelen? Prima, zolang er maar een maand per maand kan komen te staan. Hoop dat dit gaat lukken

Dus we hebben er nu in ieder geval 2 die mee willen werken

Wow! Specularium en elf..top alvast
[ Bericht 10% gewijzigd door paddy op 27-01-2012 05:01:32 ]