Ik ben nu al bezig met het schrijven van mijn hosselverhaal voor morgen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik bedoel als er nu al zoveel praatjes zijn, wat wil dat wel niet geven na 00:00 u.
Ik ben al 4weken bezigquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben nu al bezig met het schrijven van mijn hosselverhaal voor morgen.
Hoop i.i.g dat ze hun best gaan doen in real vanavond speciaal voor FoK!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen er morgen 3 verhalen waarvan er 1 deels op waarheid is gebaseerd.
[..]
Dan krijg je juist allemaal verzonnen verhalen.
Mijn avond zal geheel in het teken zijn van FOK!, ik neem ook een notitieblok mee want ik vergeet nog wel eens dingenquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoop i.i.g dat ze hun best gaan doen in real vanavond speciaal voor FoK!![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
Mijn avond zal geheel in het teken zijn van FOK!, ik neem ook een notitieblok mee want ik vergeet nog wel eens dingen
Precies, van de gedachte aan het openen van een pareltje krijg ik een hardere plasser dan van een lekkere smaquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]Denk gewoon aan wat voor eer er te behalen valt op FoK! en je gaat als een speer
Goed zo alles voor FOK!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:31 schreef Splutje het volgende:
[..]
Precies, van de gedachte aan het openen van een pareltje krijg ik een hardere plasser dan van een lekkere sma
Heerlen en Argoquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Meloewa gaan wij niet samen vieren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
nu al naar de stad haha neem jij 250euro mee ofzoquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:36 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik ga nu de stad in, op zoek naar een nieuw gleufdier om te hosselen.
Ik wens iedereen een fijn 2012 en ik hoop dat iedereen vandaag een geil gleufdier mag palen.
Succes jongens, mijn succesverhaal zal ik morgen posten.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Heerlen en Argo
Ik kan me perfect handhaven in de straten van Heerlen, ik heb op de straten van Geleen gehusseld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |