Precies... ik was ook wel een klein beetje boos.... Dit wilde ik met de DJ doen:quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Lekker, bij een nummer wat een minuut of 5/6 opbouwt naar het einde...
Ik heb me er bij neergelegd inmiddels...erger me ook aan genoeg dingen in de top2000, maar klagen helpt helaas niet echtquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies... ik was ook wel een klein beetje boos.... Dit wilde ik met de DJ doen:
[ afbeelding ]
Bij vrije keuze is het maar de vraag of dat mag van R2.quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nogal jaHad weinig tijd en zin om er veel tijd in te steken
Maar wilde in ieder geval Radiohead erin hebben en dat is gelukt
Mijn vrije keuzes zijn er niet ingekomen: Arcade Fire, Franz Ferdinand en Placebo. Bizar toch dat Every You Every Me er niet in staat
Tegen beton valt niet te praten he?!quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb me er bij neergelegd inmiddels...erger me ook aan genoeg dingen in de top2000, maar klagen helpt helaas niet echt
Niet die van Lisa toch????quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:31 schreef MaJo het volgende:
Dit is een van de weinige nummers waarbij ik de cover mooier vind
Dat is het origineel toch?quote:
Ik denk dat Placebo er best in mag maar dat te weinig mensen erop stemmen, terwijl als het in de keuzelijst zou staan er zeker mensen op zouden stemmen!quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bij vrije keuze is het maar de vraag of dat mag van R2.
Om daarna echt wakker te worden bij Paranoid Android?quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:32 schreef Jane het volgende:
Goeiemorgen!
Heerlijk wakker worden met My guitar gently weeps net.
Tuurlijk nietquote:
Ik denk dat je naief bent..quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat Placebo er best in mag maar dat te weinig mensen erop stemmen, terwijl als het in de keuzelijst zou staan er zeker mensen op zouden stemmen!
Ik denk dat jij verbolgen bentquote:
honger? zal ik een broodje voor je smeren?quote:
Er is voldoende bewijs van het tegendeel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij verbolgen bentIk kan me niet voorstellen dat ze Lady Gaga er wil in laten en Placebo niet. Radio 2 is dit jaar juist TE makkelijk geweest met nummers er door laten in plaats van andersom...
Ik heb gisteren een hele tirade gehouden tegen de Lisa's en Birdy's van deze wereld en als iemand me er dan van verdenkt dat ik Lisa mooier vind dan ben ik even op mijn pik getraptquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
honger? zal ik een broodje voor je smeren?
Ik mag hopen van nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er is voldoende bewijs van het tegendeel.
Stond Lady Gaga in de keuzelijst?
Dat is hun manier om de massa tevreden te houden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik mag hopen van nietMaar zou het eigenlijk niet weten.
En het klopt dat ze bepaalde nummers weren, maar ik snap gewoon niet dat ze de nieuwe meuk dan niet weren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |