Van mij mag jequote:Op zaterdag 31 december 2011 01:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb mn best gedaan maar ik mocht niet meer kwartetten van iemand
stoute koenquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat weet ik toch, appelflapje van me![]()
*prik
Alsof 1 iemand je er van kan weerhoudenquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
dat heeft meer te maken met boete's die betaalt moet wordenquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:08 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Oh dat wil ik niet, dat moet ik.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Alsof 1 iemand je er van kan weerhouden
Je kastplantje neem ik even mee naar TTK hoorquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
ze wil geen kastplantje worden
Dat is nog harder werken dan je denkt hoorquote:
whehehe, doe je het weerquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
ze wil geen kastplantje worden
en waarom?quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kastplantje neem ik even mee naar TTK hoor.
nou, het is wel eens anders geweestquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
wij zijn geen spammers hier in de KSC
quote:
Dat heb ik voor jou wel over hoorquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is nog harder werken dan je denkt hoor
Omdat die mooi in het origineletaalfoutentopic pastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stug vol blijven houdenquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is nog harder werken dan je denkt hoor
[..]
whehehe, doe je het weer
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:12 schreef DaMafrt het volgende:
[..]
Omdat die mooi in het origineletaalfoutentopic past.
fuck ik zie het nou ook pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fuck ik zie het nou ook pas
ik kom vast nog wel even kusjes rondstrooienquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:11 schreef douche-eendje het volgende:
Maar vandaag weer een kans enzo. Want ik heb toch niks te doen dus gai k hier wel heel sneu een monoloog met mijzelf voeren als ik helemaal alleen ben.
ik denk dat dat waar is, inderdaadquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:11 schreef Zokunen het volgende:
[..]jij bent gewoon lief en dat blijf je.
dat denk je nuquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik voor jou wel over hoor
heel goedquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stug vol blijven houden![]()
ik kan dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |