Dat dacht ik ook de hele tijd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:18 schreef BeamofLight het volgende:
Is lewis trouwens een battyboy omdat er steeds een knaap in beeld komt?
handig eruit geluldquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ziet edit.
Lewis hamilton.. jwt.
2-0
Heeftie nou een kunstgebit of niet?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:21 schreef luckass het volgende:
Maijer, wat een vreselijke presentator is het toch.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:22 schreef BeamofLight het volgende:
Ik vraag niet wie die vent is. Ik vraag of hij graag mannen in de kont neukt. Jullie ontwijken mijn vraag. Jullie zijn zeker ook van de mannenliefde
Vooral bekend als de tegenstander van John Lowe toen die in 1984 de eerste 9-darter ooit op TV gooide.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Keith Deller is dat jongens. Zijn coach.
Twitter de vraag !quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeftie nou een kunstgebit of niet?
Ja dat doet hij ga maar in de wachtrij staan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:22 schreef BeamofLight het volgende:
Ik vraag niet wie die vent is. Ik vraag of hij graag mannen in de kont neukt. Jullie ontwijken mijn vraag. Jullie zijn zeker ook van de mannenliefde
Eigenlijk zou Stompé z'n kop er van af moeten bijtenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:21 schreef luckass het volgende:
Maijer, wat een vreselijke presentator is het toch.
Ik denk dat hij vanwege zijn titel op jonge leeftijd in 1983 meer bekend isquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral bekend als de tegenstander van John Lowe toen die in 1984 de eerste 9-darter ooit op TV gooide.
Of zn haar als suikerspin gebruikenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Stompé z'n kop er van af moeten bijten
Zou best een originele vraag zijn, dat willen ze graag toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |