Ja, ik denk dat je na vijf oliebollen wel weer genoeg hebt gehad.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:01 schreef JApieman het volgende:
[..]
Neuh, en ze lagen er ook nog niet zo lang dus dat viel wel mee. Woon je gewoon helemaal alleen? Ja weenie maar na een bepaalde hoeveelheid zijn ze niet zo lekker meer.
Ja, jij wel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:13 schreef gers het volgende:
krijg ik wel toegang als ik de rar post van mijn vriendin?
Of als je mij wat mooie pics van je stuurtquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:13 schreef gers het volgende:
krijg ik wel toegang als ik de rar post van mijn vriendin?
dat mag niet van allahquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Of als je mij wat mooie pics van je stuurt
Oh echt?quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:16 schreef Oerbeer het volgende:
Onderscheid tussen KLB'ers en ONZ machen
FOK! is een.
maar volgens mij heeft yvonne de maandelijkse waternoodsramp van 53 dus ik ben een beetje voorzichtigquote:
Helaas, mja anders word je ook dik enzo he.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat je na vijf oliebollen wel weer genoeg hebt gehad.Jmmr jmmr.
Dit, hoewel ze in KLB soms anders doen gelovenquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:16 schreef Oerbeer het volgende:
FOK! is een.
Het heet ook KLB. Als je daar vaak topics macht ben je gewoon negatief aangelegd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dit, hoewel ze in KLB soms anders doen geloven
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:16 schreef Oerbeer het volgende:
FOK! is een.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |