1:30 alquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zit er iets qua Skyrim doorheen?Op welk tijdstip?
ja gaat goed man.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
LekkerMet jou?
Originele locatie voor een O&Nfeest
Haar* ?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:30 schreef Barbapapamama het volgende:
die oerbeer jonge, hou me tegen godver hou me tegen
dadelijk pak ik em
Ja, ik hoor het.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
1:30 al
Dragonborn remix haha
*Haarquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:30 schreef Barbapapamama het volgende:
die oerbeer jonge, hou me tegen godver hou me tegen
dadelijk pak ik em
Ik heb geile pics van haar, iedere avond fapfapfap.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:32 schreef Barbapapamama het volgende:
Overigens wil ik eerst pics zien van Oerbeer
Oeeeeeee, delenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb geile pics van haar, iedere avond fapfapfap.
dmquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:34 schreef Barbapapamama het volgende:
Volgens mij heb ik haar hyvesprofiel al gevondenwat een geile sloerie
Mag niet, anders gaat ze me niet meer spanken.quote:
hihi die van jezelf?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb zin om bier te drinken, frikadellen te eten en lomp te doen met vrienden, maar heb alleen de frikadellen in huis
Nou als er nog iemand is met vrienden is het feestje compleet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb bier maar geen frituur
Klinkt goedquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja vriendin heeft kaartjes geregeld.
Zie net op het facebook evenement pagina dat er veel bekende komen
Eerst nog even thuiszitten bij mij thuis, heb flessen champagne gehaald.
En een doos Flugel, voor de mensen die hun champagne niet lusten zonder Flugel
Opzich best een lekkere combinatie trouwens, moeten jullie morgen maar even proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |