abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106938599
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 20:50 schreef Pluizel het volgende:
maxc is toch niet homo?

Oh, niet?
pi_106943390
Nee :P
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_106943567
Hap hap :P
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
  woensdag 18 januari 2012 @ 13:04:48 #154
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_106946518
Gisteren nog college gehad over oa torsio, kleine kinderen en babys hebben vaak geen pijn bij torsio testes.. everythings possible
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
  woensdag 18 januari 2012 @ 17:55:26 #155
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_106957479
o
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:55 schreef DDM het volgende:

[..]

Waar zit/zat het melanoom?
primaire tumor is nog MIA. het zit iig in de lever, de nieren, de longen, een hele berg klieren en een klein plekje leptomeningeaal.
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
  woensdag 18 januari 2012 @ 17:55:43 #156
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_106957484
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:59 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Oh, niet?
nee dat is dotkoen!
pi_106962668
Koen is overigens vandaag jarig, gefeliciteerd!

pi_106968628
Alweer Osterhaus? :P. Dank, dank :)
pi_106969411
Gefeliciteerd ^O^
Ik ben lekker jarig tijdens Interne, dus ik zal de verpleegstertjes eens goed opzoeken die dag ;)
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_106969828
Dank je Seam.

Ik had nog wat koekjes en dergelijke gehaald voor de overdracht 's middags, maar de poli liep zo enorm uit dat ik die volledig gemist heb :').

Gisteren eindelijk eens goed speculumonderzoek geleerd en vandaag aan de lopende band uitstrijkjes gemaakt, gaat nu prima.
pi_106978004
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 13:04 schreef fusionfake het volgende:
Gisteren nog college gehad over oa torsio, kleine kinderen en babys hebben vaak geen pijn bij torsio testes.. everythings possible
dus voortaan elke dag even bij je kind voelen of er niet plots een erwt in dat scrotum zit
pi_106982275
Dat doen ze tegenwoordig toch standaard in het kinderdagverblijf?

:X
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_106994030
Gaat nog een duur grapje worden die laatste jaren zo ;(
pi_106997811
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2012 16:12 schreef Seam het volgende:
Gaat nog een duur grapje worden die laatste jaren zo ;(
In welk jaar zit je? Ook in het 4e toch?
Mijn master duurt 4 jaar omdat ik in België studeer, dit jaar is het laatste jaar dat ik stufi heb.. Maarja ik heb niks te klagen want studeren is hier toch al veel goedkoper :P
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_106998157
Studenten die voor 1 september al aan een meerjarige master zijn begonnen, behouden hun basisbeurs.

Pfew, dodged a bullet _O_
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_106998358
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 18:04 schreef MaxC het volgende:
Studenten die voor 1 september al aan een meerjarige master zijn begonnen, behouden hun basisbeurs.

Pfew, dodged a bullet _O_
Oh nice, dat was me nog niet helemaal duidelijk _O_
Wel belachelijk kut voor de derdejaars nu :D
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 17:50 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

In welk jaar zit je? Ook in het 4e toch?
Mijn master duurt 4 jaar omdat ik in België studeer, dit jaar is het laatste jaar dat ik stufi heb.. Maarja ik heb niks te klagen want studeren is hier toch al veel goedkoper :P
4e inderdaad, ik wist helemaal niet dat jij ook Geneeskunde deed. Bevalt het in Belgie? Schijnt belachelijk weinig praktijk te zijn, maar die detailkennis is wel om van te smullen.
Ik vraag me nog wel af wat er nu gaat gebeuren met de OVkaart, want zonder dat wordt het voor je co-schappen echt onmogelijk (als je daarnaast ook nog geen basisbeurs hebt).
pi_106998451
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2012 18:13 schreef Seam het volgende:
4e inderdaad, ik wist helemaal niet dat jij ook Geneeskunde deed. Bevalt het in Belgie? Schijnt belachelijk weinig praktijk te zijn, maar die detailkennis is wel om van te smullen.
Ja ik kom ook bijna nooit in dit topic :s) Maar ja het bevalt in België hoor, praktijk valt goed mee aan mijn uni (Brussel). Maar co-schappen beginnen hier pas in de zomer na het 4e jaar, dus daar loop ik wel wat mee achter vergeleken met jullie. Gelukkig duurt de master een jaar langer :D
pi_106998585
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 18:17 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ja ik kom ook bijna nooit in dit topic :s) Maar ja het bevalt in België hoor, praktijk valt goed mee aan mijn uni (Brussel). Maar co-schappen beginnen hier pas in de zomer na het 4e jaar, dus daar loop ik wel wat mee achter vergeleken met jullie. Gelukkig duurt de master een jaar langer :D
Ga je wel weer in Nederland werken uiteindelijk? Zelf denk ik er steeds meer aan om naar het buitenland te gaan (VK of Amerika), dus daar ga ik mijn laatste jaar proberen goed gebruik van te maken.
pi_106998659
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2012 18:22 schreef Seam het volgende:

[..]

Ga je wel weer in Nederland werken uiteindelijk? Zelf denk ik er steeds meer aan om naar het buitenland te gaan (VK of Amerika), dus daar ga ik mijn laatste jaar proberen goed gebruik van te maken.
Oh dat is tof :Y. Ga je daar een stageplaats proberen te vinden? Ik zou ook wel naar Amerika willen, of Canada. Ik denk niet dat ik terug ga naar Nederland, aangezien mijn vriend frans is en geen nederlands spreekt, en ook niet in Nederland wil wonen. Dus eerder naar Frankrijk of ergens anders.
pi_106998809
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 18:25 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Oh dat is tof :Y. Ga je daar een stageplaats proberen te vinden? Ik zou ook wel naar Amerika willen, of Canada. Ik denk niet dat ik terug ga naar Nederland, aangezien mijn vriend frans is en geen nederlands spreekt, en ook niet in Nederland wil wonen. Dus eerder naar Frankrijk of ergens anders.
Nice, ja ik ken wat mensen die in hun zesde jaar een half jaar stage in Amerika hebben gelopen, dus ik hoop wat te kunnen regelen. Maar voorlopig zit ik nog vast in Limburg (en Brabant in de zomer :P)
pi_107014924
Heeft iemand nog een paar goede tips voor het maken van VGTs? Heb de laatste op 0.7 procent onvoldoende gemaakt, terwijl mijn vorige toets een procent of 3 hoger was... Als ik deze had gehaald was ik voor mijn Bachelor klaar geweest, maar nu moet ik de volgende twee voldoende halen.
Mocht ik één van de twee onvoldoende halen, dan mag ik niet met mijn Master beginnen door die smerige harde knip maatregel en mag ik 3000 boete betalen. De reden dat ik deze niet gehaald had was dat ik minder had gegokt. Ik dacht, minder gokken = hogere score.... niet dus.

Hoe zeker zijn trouwens de plannen van het kabinet om het onderwijs kapot te maken? Die harde knip gaan ze toch sowieso invoeren? En het afschaffen stufi voor de master kun je toch gewoon niet maken?
pi_107015833
Laryngofarynx is overigens toch een normaal geaccepteerd synoniem voor hypofarynx?
Twee KNO artsen waren dat namelijk niet met me eens :?
  vrijdag 20 januari 2012 @ 00:51:02 #173
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_107015976
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:46 schreef Seam het volgende:
Laryngofarynx is overigens toch een normaal geaccepteerd synoniem voor hypofarynx?
Twee KNO artsen waren dat namelijk niet met me eens :?
Ja (in het Engels).

quote:
Pars laryngea pharyngis (Lat/Gr - Term. Anat.)
Hypopharynx (Term. Anat.)
Laryngopharynx (Eng - Term. Anat.)
Laryngeal pharynx
Partie laryngée du pharynx (Fra)
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_107016813
* intoxicated heeft geen ontzag meer voor een hoog lactaat :7

*O*
  vrijdag 20 januari 2012 @ 10:51:35 #175
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_107021833
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:25 schreef intoxicated het volgende:
* intoxicated heeft geen ontzag meer voor een hoog lactaat :7

*O*
heb je iemand met een lactaat van 20 het leven gered ja? ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')