primaire tumor is nog MIA. het zit iig in de lever, de nieren, de longen, een hele berg klieren en een klein plekje leptomeningeaal.quote:
dus voortaan elke dag even bij je kind voelen of er niet plots een erwt in dat scrotum zitquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:04 schreef fusionfake het volgende:
Gisteren nog college gehad over oa torsio, kleine kinderen en babys hebben vaak geen pijn bij torsio testes.. everythings possible
In welk jaar zit je? Ook in het 4e toch?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:12 schreef Seam het volgende:
Gaat nog een duur grapje worden die laatste jaren zo
Oh nice, dat was me nog niet helemaal duidelijkquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:04 schreef MaxC het volgende:
Studenten die voor 1 september al aan een meerjarige master zijn begonnen, behouden hun basisbeurs.
Pfew, dodged a bullet
4e inderdaad, ik wist helemaal niet dat jij ook Geneeskunde deed. Bevalt het in Belgie? Schijnt belachelijk weinig praktijk te zijn, maar die detailkennis is wel om van te smullen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In welk jaar zit je? Ook in het 4e toch?
Mijn master duurt 4 jaar omdat ik in België studeer, dit jaar is het laatste jaar dat ik stufi heb.. Maarja ik heb niks te klagen want studeren is hier toch al veel goedkoper
Ja ik kom ook bijna nooit in dit topicquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:13 schreef Seam het volgende:
4e inderdaad, ik wist helemaal niet dat jij ook Geneeskunde deed. Bevalt het in Belgie? Schijnt belachelijk weinig praktijk te zijn, maar die detailkennis is wel om van te smullen.
Ga je wel weer in Nederland werken uiteindelijk? Zelf denk ik er steeds meer aan om naar het buitenland te gaan (VK of Amerika), dus daar ga ik mijn laatste jaar proberen goed gebruik van te maken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja ik kom ook bijna nooit in dit topicMaar ja het bevalt in België hoor, praktijk valt goed mee aan mijn uni (Brussel). Maar co-schappen beginnen hier pas in de zomer na het 4e jaar, dus daar loop ik wel wat mee achter vergeleken met jullie. Gelukkig duurt de master een jaar langer
Oh dat is tofquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:22 schreef Seam het volgende:
[..]
Ga je wel weer in Nederland werken uiteindelijk? Zelf denk ik er steeds meer aan om naar het buitenland te gaan (VK of Amerika), dus daar ga ik mijn laatste jaar proberen goed gebruik van te maken.
Nice, ja ik ken wat mensen die in hun zesde jaar een half jaar stage in Amerika hebben gelopen, dus ik hoop wat te kunnen regelen. Maar voorlopig zit ik nog vast in Limburg (en Brabant in de zomerquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat is tof. Ga je daar een stageplaats proberen te vinden? Ik zou ook wel naar Amerika willen, of Canada. Ik denk niet dat ik terug ga naar Nederland, aangezien mijn vriend frans is en geen nederlands spreekt, en ook niet in Nederland wil wonen. Dus eerder naar Frankrijk of ergens anders.
Ja (in het Engels).quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:46 schreef Seam het volgende:
Laryngofarynx is overigens toch een normaal geaccepteerd synoniem voor hypofarynx?
Twee KNO artsen waren dat namelijk niet met me eens
quote:Pars laryngea pharyngis (Lat/Gr - Term. Anat.)
Hypopharynx (Term. Anat.)
Laryngopharynx (Eng - Term. Anat.)
Laryngeal pharynx
Partie laryngée du pharynx (Fra)
heb je iemand met een lactaat van 20 het leven gered ja?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:25 schreef intoxicated het volgende:
* intoxicated heeft geen ontzag meer voor een hoog lactaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |