quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
A lady doesn't 'raawrr' and tell.
Ik snap God(t) ook niet altijdquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:36 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Kun jij mij dit uitleggen MNR? Ik snap er niks van.
quote:
Godt denkt dat ik naarstige behoefte heb aan seks?quote:
Waar denkt hij hier aan? Het is duidelijk te zien dat hij zich hier iets afvraagt.quote:
Weet je het zeker, hij kan goed..schaken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Godt denkt dat ik naarstige behoefte heb aan seks?![]()
Waarom heb je dat nou weer niet dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben er zeker van jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:40 schreef STING het volgende:
[..]
Weet je het zeker, hij kan goed..schaken.
Nee ik kan helemaal niet schaken maar wel goed vingeren.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:40 schreef STING het volgende:
[..]
Weet je het zeker, hij kan goed..schaken.
Als je eenmaal net bezig bent verander je van mening!quote:
Denk je dat als ik antwoord geef op deze vraag, dat iets aan de situatie verandert?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:40 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Waarom heb je dat nou weer niet dan?
Vraag het hem?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:39 schreef MNR het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:42 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Als je eenmaal net bezig bent verander je van mening!
Het kan me het gevoel geven er controle over te hebben en er iets aan te kunnen veranderen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Denk je dat als ik antwoord geef op deze vraag, dat iets aan de situatie verandert?
Something tells me that ship has sailed...quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:45 schreef MNR het volgende:
[..]_!
Je komt over als een slaafse sufferd die achter me aan loopt....
Niet... doen... Al is het alleen maar om jezelf een beetje in ere te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |