Ik PM mijn adres wel ffquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:51 schreef Jacqie1986 het volgende:
Hoooi!
Ik ben een sukkelDacht 3kg stoofperen gekocht te hebben... Begin ik met schillen, zie ik ineens dat het 2kg-zakken zijn... Er staat nu dus 6kg aan stoofperen te pruttelen... 1 pan met suiker, kaneel, kruidnagel en 1 pan met suiker en port. Ben benieuwd
Gelijk heb je!quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:53 schreef Puckzzz het volgende:
Over cheapass winkels gesproken
* Puckzzz gaat ff boodschappen doen bij de Aldi.
Die is het dichtstbij....
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:51 schreef Jacqie1986 het volgende:
Hoooi!
Ik ben een sukkelDacht 3kg stoofperen gekocht te hebben... Begin ik met schillen, zie ik ineens dat het 2kg-zakken zijn... Er staat nu dus 6kg aan stoofperen te pruttelen... 1 pan met suiker, kaneel, kruidnagel en 1 pan met suiker en port. Ben benieuwd
Van mij wel hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Mogen we komen eten Jacques??? OMNOMNOM!
Hahaha stoofpeertjes in een envelop?quote:
Och, als je slank bent en men ziet je een gebakje eten krijg je ofwel 'daar wordt je dik van hoor!' of 'geeft niet hoor, jij kan het wel gebruiken!'quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind het wel mooi dat mensen denken dat ik omdat ik dik ben alleen maar zooi eet enzo...
We gingen met werk een keer eten en ik bestelde en vroeg of er wel groenten in die schotel zat (schotel met vage naam), zegt een nieuwe collega van me "oh, ik dacht dat jij niet van groenten hield"
Ja, da's ook wel kansloosquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Och, als je slank bent en men ziet je een gebakje eten krijg je ofwel 'daar wordt je dik van hoor!' of 'geeft niet hoor, jij kan het wel gebruiken!'
Goeden conclusiequote:Op vrijdag 30 december 2011 16:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, da's ook wel kansloos![]()
Oftewel: mensen =![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |