Dit zei ze niet echt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:31 schreef MadoRS het volgende:
"MISCHIEN HEEFT M,N LIEVE DROPJE ZN HOOFDJE GESTOTEN!!!"
Zo herkenbaar, zo kansloos.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:31 schreef MadoRS het volgende:
Hoor nog zo'n ouwe man iets zeggen over de hedendaagse jeugd.
Grappig, dat de mensen die de jeugd van tegenwoordig hebben opgevoed altijd dat menen te moeten zeggen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:31 schreef MadoRS het volgende:
Hoor nog zo'n ouwe man iets zeggen over de hedendaagse jeugd.
om van t gezijk af te zijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:35 schreef Linkiss het volgende:
Terechte klacht, want kind liep tegen jouw aan. Snap niet waarom je sorry zegt.
Het was in elk geval niet mijn schuld.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:36 schreef CasselerRIP het volgende:
Je geeft een kind van 2-3 jaar de schuld van jullie botsing?
Hoe moet een kind dan leren dat het niet zomaar elke kant op kan lopen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:36 schreef CasselerRIP het volgende:
Je geeft een kind van 2-3 jaar de schuld van jullie botsing?
Zijn we meteen van het probleem af.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:38 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Hoe moet een kind dan leren dat het niet zomaar elke kant op kan lopen?
De volgende keer is het een auto en dan heeft dat kindje en de moeder weinig in te brengen....
Ik ga geen sorry zeggen voor iets waar ik geen schuld in had.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:38 schreef tuintegel het volgende:
Je had voor de lieve vrede gewoon sorrie kunnen zeggen, maar dat mens klinkt een beetje overdreven.
Je geeft al aan dat hij het nog moet leren, dus zijn fout is het niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:38 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Hoe moet een kind dan leren dat het niet zomaar elke kant op kan lopen?
De volgende keer is het een auto en dan heeft dat kindje en de moeder weinig in te brengen....
Ja.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:39 schreef UpsideDown het volgende:
Ze moet verdomme blij zijn dat je geen verdere actie hebt ondernomen.
De lieve vredequote:Op vrijdag 30 december 2011 12:38 schreef tuintegel het volgende:
Je had voor de lieve vrede gewoon sorrie kunnen zeggen, maar dat mens klinkt een beetje overdreven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |