Nee, alles rood en zwart. Van bloed en afstervende ledematenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:29 schreef Lindytje het volgende:
Zitten daar alleen blauwe/groene/paarse en rode kleuren in? Als in de kleur van de wonden en de butsen?
Ook mooiquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee, alles rood en zwart. Van bloed en afstervende ledematen
Oe lekker!quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:31 schreef Lindytje het volgende:
en ik kunnen weer een jaar douchen
![]()
[ afbeelding ]
Die flessen zijn echt huge
Enniewee:quote:Access has been blocked because you are not authorized to browse the Internet.
Se le ha negado acceso al Internet porque no estautorizado para su uso.
Acc interrompu, vous n'es pas autorisez l'utilisation d'Internet.
En peekshurs maken danquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, die rel heb ik geloof ik gemist SQ, maar ja, heel dat nagellakgebeuren boeit me nu eenmaal ook niet zo...
Ik ga wel morgen weer nepnagelsch zetten bij mezelf, voor oud en nieuw, omdat het kan![]()
zolang je je muil houdt als wij het er over hebben is dat bestquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, die rel heb ik geloof ik gemist SQ, maar ja, heel dat nagellakgebeuren boeit me nu eenmaal ook niet zo...
We gaan het zien/ruikenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oe lekker!
Zijn echt fijne douchegels! En zeker voor dat geld!
En handig met die pompjes
owwww, zieligerd!quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil een memegenerator plaatje maken, maar ik zit op werklaptop
[..]
Enniewee:
MAKE ALL THE COLLEKSHUNS!!!!!
Het zijn die El Cheapo van Etos hequote:Op vrijdag 30 december 2011 12:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En peekshurs maken dan
Ik ga misschien ook wel een keer nepperts doen... alles is afgebroken namelijkIs wel tof voor oud en nieuw
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil een memegenerator plaatje maken, maar ik zit op werklaptop
[..]
Enniewee:
MAKE ALL THE COLLEKSHUNS!!!!!
die hype heb ik nooit begrepenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
We gaan het zien/ruiken
Was volgens mij allemaal door jou...
Oh, en white musk parfum, heerlijk
Oh, maar ik ga ook el cheapo's halen dan hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het zijn die El Cheapo van Etos he
Volgens mij lukt me dat aardig toch nu toequote:Op vrijdag 30 december 2011 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zolang je je muil houdt als wij het er over hebben is dat best
Ik vinnum heel lekkerquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die hype heb ik nooit begrepen
Hehehehe, graag gedaanquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
We gaan het zien/ruiken
Was volgens mij allemaal door jou...
Oh, en white musk parfum, heerlijk
Idee van de weekquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil dat OPI een 'Best of OPI'-collectie maakt. Met alle HTF's
Gaat niet gebeuren, geld + laadje voor veel menschenquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, geld + laadje voor veel menschen
Als CG mag de OMG en Kaleidoscope collecties wel terugbrengenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil dat OPI een 'Best of OPI'-collectie maakt. Met alle HTF's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |