Nee, alles rood en zwart. Van bloed en afstervende ledematenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:29 schreef Lindytje het volgende:
Zitten daar alleen blauwe/groene/paarse en rode kleuren in? Als in de kleur van de wonden en de butsen?
Ook mooiquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee, alles rood en zwart. Van bloed en afstervende ledematen
Oe lekker!quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:31 schreef Lindytje het volgende:
en ik kunnen weer een jaar douchen
![]()
[ afbeelding ]
Die flessen zijn echt huge
Enniewee:quote:Access has been blocked because you are not authorized to browse the Internet.
Se le ha negado acceso al Internet porque no estautorizado para su uso.
Acc interrompu, vous n'es pas autorisez l'utilisation d'Internet.
En peekshurs maken danquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, die rel heb ik geloof ik gemist SQ, maar ja, heel dat nagellakgebeuren boeit me nu eenmaal ook niet zo...
Ik ga wel morgen weer nepnagelsch zetten bij mezelf, voor oud en nieuw, omdat het kan![]()
zolang je je muil houdt als wij het er over hebben is dat bestquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, die rel heb ik geloof ik gemist SQ, maar ja, heel dat nagellakgebeuren boeit me nu eenmaal ook niet zo...
We gaan het zien/ruikenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oe lekker!
Zijn echt fijne douchegels! En zeker voor dat geld!
En handig met die pompjes
owwww, zieligerd!quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil een memegenerator plaatje maken, maar ik zit op werklaptop
[..]
Enniewee:
MAKE ALL THE COLLEKSHUNS!!!!!
Het zijn die El Cheapo van Etos hequote:Op vrijdag 30 december 2011 12:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En peekshurs maken dan
Ik ga misschien ook wel een keer nepperts doen... alles is afgebroken namelijkIs wel tof voor oud en nieuw
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil een memegenerator plaatje maken, maar ik zit op werklaptop
[..]
Enniewee:
MAKE ALL THE COLLEKSHUNS!!!!!
die hype heb ik nooit begrepenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
We gaan het zien/ruiken
Was volgens mij allemaal door jou...
Oh, en white musk parfum, heerlijk
Oh, maar ik ga ook el cheapo's halen dan hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het zijn die El Cheapo van Etos he
Volgens mij lukt me dat aardig toch nu toequote:Op vrijdag 30 december 2011 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zolang je je muil houdt als wij het er over hebben is dat best
Ik vinnum heel lekkerquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die hype heb ik nooit begrepen
Hehehehe, graag gedaanquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
We gaan het zien/ruiken
Was volgens mij allemaal door jou...
Oh, en white musk parfum, heerlijk
Idee van de weekquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil dat OPI een 'Best of OPI'-collectie maakt. Met alle HTF's
Gaat niet gebeuren, geld + laadje voor veel menschenquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, geld + laadje voor veel menschen
Als CG mag de OMG en Kaleidoscope collecties wel terugbrengenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil dat OPI een 'Best of OPI'-collectie maakt. Met alle HTF's
Ik was 5 ekkies per fles kwijt, ook primaquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehehe, graag gedaan
Ik was iets van 3 euro kwijt voor 750 ml douchegel die superlekker ruikt en zacht is voor mijn huid, ik zeg: PRIMA!
Dat ookquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Als CG mag de OMG en Kaleidoscope collecties wel terugbrengen
Wow, da's snel!quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik was 5 ekkies per fles kwijt, ook prima
En dan nog white musk setje voor een tientje
En: Eergisteren of gisteren? kreeg ik een verzendbevestiging, en vanochtend stond UPS meneer aan de deur al, met een pakket uit de freaking UK![]()
Ja, dat vond ik ook heul snelquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wow, da's snel!
Bij mij doet het er meestal langer over, maar goed, we'll see!
<insert emoslinger>quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik krijg net een automatic reply van iemand met daarin "waarde amice" als aanhef.....![]()
![]()
Ik kreeg gisterochtend vroeg een verzendbevestiging, dus wie weet, wie weetquote:
whehehe, dan ga je al je potjes verliezen tjappie!quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bwuh, mijn wf doet moeilijk. Heeft ie zogenaamd geen verbinding
Oh en mensjes die ik gister (en net) enthousiast heb uitgenodigd, het is nog maar voor pak m beet 3 kwartier want daarna heb ik geen internet meer in BelgieOf ze moeten wifi hebben natuurlijk.
Yep! Zo zat ik dus ook te kijkenquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
whehehe, dan ga je al je potjes verliezen tjappie!
Ik zou ze alle 6 bellenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep! Zo zat ik dus ook te kijken![]()
En er stonden ook serieus 6 telefoonnummers bij waarop ik hem kon bereiken in geval van nood...
2 dagen dacht ik, als je dan niet speelt verlies jequote:Op vrijdag 30 december 2011 12:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoelang blijven ze staan? Want ik ben zondagavond weer terug
quote:
Nee 3quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
2 dagen dacht ik, als je dan niet speelt verlies je
Misschien haal ik het dan nog, en anders moet ik iedereen maar revanchenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
2 dagen dacht ik, als je dan niet speelt verlies je
Ohhhh, dan redt ze het gewoonquote:
Precies! In 6-voudquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
En dan mijn niet boeiende boodschap doorgeven
en dan bij elk telefoontje vragen of hij even een berichtje terug wil geven op papier ter bevestiging....quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en dan bij elk telefoontje vragen of hij even een berichtje terug wil geven op papier ter bevestiging....
Het is een leverancier die (zelfs na mijn trouwen...) steeds blijft vragen of ik met hem uit eten wil, om werkdingen te besprekenquote:
Wat een anticlimax weerquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het is een leverancier die (zelfs na mijn trouwen...) steeds blijft vragen of ik met hem uit eten wil, om werkdingen te bespreken![]()
Dus ik hou het bij strikt zakelijk emailverkeer als je het niet erg vindt
HET SPIJT MEEEEEEEEEEEEEEquote:
In de sale...quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:57 schreef princess-a het volgende:
Lin hoe kreeg je dat white musk setje zo goedkoop?
Google skillz, I haz themquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
OkeDoe ik t voor!
Vooral de caroline Tensen![]()
Oeh, lekkerquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Kusje voor Lin!
[ afbeelding ]
P-a: sale
Wil je er nog eentje? (ik heb nog een leuk plaatje dus zeg maar ja)quote:
Graag!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wil je er nog eentje? (ik heb nog een leuk plaatje dus zeg maar ja)
Bahbahbahabahabah!!!!quote:
Jij ook een hele fijne jaarwisseling! Geniet er van!quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Meisjes, ik ben naar Belgie! Fijne jaarwisseling en tot later!![]()
En dan gepikeerd zijn omdat jullie nog helemaal niet klaar zijn en nog van alles moeten doen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:36 schreef Diconnected het volgende:
Zeg je tegen oma van kom maar rond een uur of 3, half 4, is ze er nu al
Yep, loopt ze te waggelen hier in huis, van 'KAN IK NOG WAT DOEN??? DAAROM BEN IK ZO VROEG GEKOMEN DAT IK JULLIE KAN HELPEN!'quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En dan gepikeerd zijn omdat jullie nog helemaal niet klaar zijn en nog van alles moeten doen?
Dat is zoooooo irritantquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yep, loopt ze te waggelen hier in huis, van 'KAN IK NOG WAT DOEN??? DAAROM BEN IK ZO VROEG GEKOMEN DAT IK JULLIE KAN HELPEN!'
En ik zei vanochtend nog tegen m'n moeder van 'wedden dat oma om 2u al komt!' en verdomd stapt ze hier om half 2 binnen
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yep, loopt ze te waggelen hier in huis, van 'KAN IK NOG WAT DOEN??? DAAROM BEN IK ZO VROEG GEKOMEN DAT IK JULLIE KAN HELPEN!'
En ik zei vanochtend nog tegen m'n moeder van 'wedden dat oma om 2u al komt!' en verdomd stapt ze hier om half 2 binnen
Mijn 1 euro tasfaal die wordt overschaduwd door Dico's omaquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:13 schreef Sharana_LV het volgende:
nog 3 uurtjes werken en dan vakantie
heb ik hier nog iets gemist?
Peekshur!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn 1 euro tasfaal die wordt overschaduwd door Dico's oma
pics or it didnt happenquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn 1 euro tasfaal die wordt overschaduwd door Dico's oma
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:26 schreef Puckzzz het volgende:
Ja komt eraan...moet ik gvd heel de pc voor aanslingeren.....
Pumps zijn tof!! Sokken iets minderquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:37 schreef Puckzzz het volgende:
Nieuwe pumps inlopen. Vind het nog best geinig staan ook die sokken erbij
[ afbeelding ]
En elk tweede artikel EINZ! euro:
[ afbeelding ]
Ja maar pumps lopen wel goed in danquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Pumps zijn tof!! Sokken iets minder
En de tas is niet zo mijn smaak, maar: EINZ!1!!11! euro is natuurlijk altijd goed
Ja, dat welquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja maar pumps lopen wel goed in dan
Een ekte schlangenlederen tasche jah!!
Ik ben luuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:43 schreef Sharana_LV het volgende:
ben moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
En ik heb natuurlijk een bad taste reputatie hoog te houdenquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En ik heb natuurlijk een bad taste reputatie hoog te houden
Ditquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben luuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
nog 2 uur aftellen *zzzzzzzz*quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben luuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
nog beterquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook, want dan gaan we weekendje weg![]()
Waarheen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook, want dan gaan we weekendje weg![]()
Ik dacht dat ik dat wasquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En ik heb natuurlijk een bad taste reputatie hoog te houden
Ik heb wel bijgehoudenquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waarheen?![]()
En ik heb niet teruggelezen, is je huisje al af?
Leusdenquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waarheen?![]()
En ik heb niet teruggelezen, is je huisje al af?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb wel bijgehouden
De vloer was vanochtend al bijna droog!
Zin ruilen voor tijd?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Bwuh. Héb ik tijd om te gamen, heb ik geen zin.
Lekker, van die dagjesquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb net nieuwjaarskaarten laten drukken (kerstkaarten was niet meer gelukt, dus dan maar zo), tevens Kruidvat afgestruind en daar 3 Catrice lakjes meegenomen voor mijn nepnagels morgen, namelijk Purplelized, I'm a star... en In the Bronx.
En tot slot hapjes gehaald voor morgen bij de Griekse winkel. En nu zit ik dus mijn teveel gehaalde bakje gevulde wijnbladeren lekker te nommen
Life is goooooooooooooooooooood
Dan ga je een schoolboek lezenquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil iets voor school doen maar nee meneer moet voetbalmanager spelen op de pc
Fixedquote:
Helaas alleen vandaag tijd.quote:
quote:
Niet de moeite om te kijken kan ik je vertellenquote:
Ik ken d'r niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Niet de moeite om te kijken kan ik je vertellen
Al is Zooey Deschanel wel een mooi meiske vind ik
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:02 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna klaar!!
(terwijl lies de vloer verft, heb ik ondertussen mijn nagels gelakt)
Als je die foto ziet en niet weet dat 1 deel al droog is zou je denken dat Lies een Mr. Bean actie heeft gedaan en zichzelf "ingeverfd" heeftquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:02 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna klaar!!
(terwijl lies de vloer verft, heb ik ondertussen mijn nagels gelakt)
Ik ken haar uit Yes Man (met Jim Carey of hoe je dat ook schrijft) en ze zit nu ook in een serie, maar die ken ik niet verder.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken d'r niet.
Steen, mijn favoriete woonplaats.
Bwhehehehhe, inderdaadquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als je die foto ziet en niet weet dat 1 deel al droog is zou je denken dat Lies een Mr. Bean actie heeft gedaan en zichzelf "ingeverfd" heeft
Goed wijffie heb je toch ook!
En jij bent uhhhhh, schattig!
Awww.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehhe, inderdaad
Ja, mijnis tha best!!!
De andere kant heeft zij ook gedaan...
Toen heb ik boven de indeling zitten maken
( 'ik heb geen zin meer.... ' - Dan moet je het niet meer doen lief! 'maar ik wil jou helpen'- Nee, lekker op bedje gaan liggen met je laptop! 'Oke![]()
' )
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:09 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben een lamme tak, ik geef het toe
Maar dat was al bekend geloof ik he
Ik ben al lang verpestquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat lief van haar zeg!
Die van mij is ook zo lief, maar niet altijd... da's ook wel goed voor mij, anders word ik helemaal zo'n verwend lui kreng
Zo lang mogelijk volhouden, ontkenningsfases zijn goedquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ook, maar ik ben nog in de ontkenningsfase
Staat Lies open voor een bijvrouw?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:18 schreef Lindytje het volgende:
Het enige dat ik hier standaard doe is: de boodschappen en altijd de bob zijn...
En af en toe stofzuigen enzo... En een duukske ergens overheen halen...
Afwassen daarentegen doe ik NOOIT!! Net zoals de badkamer en de wc schoonmaken...
Ik zal het eens vragenquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Staat Lies open voor een bijvrouw?
Muchas Gracias!quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:22 schreef Lindytje het volgende:
Lies d'r antwoord was:
'Nee, want ik wil met jou'
Ik vind Lies stomquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:22 schreef Lindytje het volgende:
Lies d'r antwoord was:
'Nee, want ik wil met jou'
'' Lindy is ook zacht hoor! En lief!quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben hartstikke leuk (lees: lui) en lekker zacht![]()
![]()
- Kip zegt dat ze niet stinkt!quote:
Het klinkt echt heel vies...quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik stink nu trouwens wel uit mijn bakkus, rauwe uitjes door de gevulde wijnbladeren. Maar damn, wat lekker zeg!
Yep, die eet je helemaal op, maar die zijn heel zacht hoor, is echt lekker. Het zijn ingemaakte druivenbladeren die een beetje azijn-zurig zijn, met daarin gekruide rijst.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het klinkt echt heel vies...
Eet je dan echt die bladeren op??
Dat ziet er niet goor uit idd!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep, die eet je helemaal op, maar die zijn heel zacht hoor, is echt lekker. Het zijn ingemaakte druivenbladeren die een beetje azijn-zurig zijn, met daarin gekruide rijst.
[ afbeelding ]
Is echt heel erg lekker
Turkse/Griekse restaurantjes of afhaaltenten hebben ze vaak wel
Omnomnomnomnomnomnomquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:36 schreef BBQ-kip het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dolma
OMNOMNOM!
[ afbeelding ]
Ik had eens een patiënt die weer moest leren hoe hij zijn werk kon doen en die werkte bij een Grieks restaurant. Kwam hij iedere keer met een bak van die dingen aan zetten, lekker!
Veel plezier!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:41 schreef Lindytje het volgende:
Chicka's, ik ben er vandoor!!
Nog even naar de trekpleister, dan koffer inpakken en dan weg
Fijne jaarwisseling alvast, al kom ik vast nog wel even mobiel langs waaien
Ken je ook auberginepuree? Da's ook zo lekkerquote:
Heel erg veel plezier!!! Geniet er lekker even van met je wijffie!quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:41 schreef Lindytje het volgende:
Chicka's, ik ben er vandoor!!
Nog even naar de trekpleister, dan koffer inpakken en dan weg
Fijne jaarwisseling alvast, al kom ik vast nog wel even mobiel langs waaien
Niet echt fotogeniek voedsel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ken je ook auberginepuree? Da's ook zo lekker
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Eggplant_salads_and_appetizers
En dit was nog de beste foto die ik kon vindenquote:
Wat heb je ingevuld dan qua eten?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stomme voedingswijzer.
Teveel vet, teveel zout, te weinig vezels
hoeveel had je er ingevuld dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAAT als ik 1 speklap bij het avondeten weglaat is het opeens veel beter. Dan maar minder spek
Maar valt onder garantie voor jou toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:06 schreef Dwyn het volgende:
Ha, mijn computerguy smst me net over mijn PC. De harde schijf is kapot en hij heeft 'meerdere fouten' gevonden. Klinkt als een duur geintje voor HP.
Gewoon 1 stuk lekker spek eten en 1 stuk lekkere rookworst. En niet 4 stukken gore crap met vulsmurrie en light-teringzooi en smakeloze zut met smaakversterkers en zulks.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
2 en rookworst. Nu heb ik er 1 en rookworst en sprong dat ding van 2200 naar 1800 nogwat
Yup. Als het te duur voor HP wordt, krijg ik een nieuwe blijkbaar. Deze PC heb ik in mei gekocht dus net 8 maanden oud. (En dit is de derde keer dat hij voor reparatie weg is).quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar valt onder garantie voor jou toch?
Lekker waardeloos zeg... gedoe iedere keer ook weer.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Yup. Als het te duur voor HP wordt, krijg ik een nieuwe blijkbaar. Deze PC heb ik in mei gekocht dus net 8 maanden oud. (En dit is de derde keer dat hij voor reparatie weg is).
Rookworst is echt killer. Zelfs een magere is zo'n 400 kcal.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
2 en rookworst. Nu heb ik er 1 en rookworst en sprong dat ding van 2200 naar 1800 nogwat
Ik weer zwaar pissig dat Smells Like Kutliedje weer op 1 staatquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:17 schreef BBQ-kip het volgende:
ACDC op tv!![]()
Thunderstruck!!!@@!!!!!11111![]()
ik was ook van plan om normaal te eten hurr maar ik wist wel dat spek slecht was maar ZO slecht. Dan neem ik er liever een minder lolquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon 1 stuk lekker spek eten en 1 stuk lekkere rookworst. En niet 4 stukken gore crap met vulsmurrie en light-teringzooi en smakeloze zut met smaakversterkers en zulks.
Is mijn (feestdagen)eetfrustratie weer merkbaar?
Ja weer alles weg enzo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lekker waardeloos zeg... gedoe iedere keer ook weer.
Maar ik ga niet allemaal magere zooi bij mn stamppot eten. Je mag toch wel íets eten lolquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Rookworst is echt killer. Zelfs een magere is zo'n 400 kcal.
Ja tuurlijk. Zolang het een beetje gezond blijft.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik ga niet allemaal magere zooi bij mn stamppot eten. Je mag toch wel íets eten lol
Een faalPC!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb tot half 3 op bed gelegen.
Zit nu in de trein terug.
Dwyn, je hebt een faallaptop!
Space, speklapjes is ook wel heel ongezond vlees. Varkensvlees uberhaupt is slecht.
Ik moet meer vezels en minder vet, maar dat was al bekend bij mezelf whehee.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Zolang het een beetje gezond blijft.
Dan eet je een klein stukje lekkere rookworst. Magere rookworst is echt niet te kanenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Rookworst is echt killer. Zelfs een magere is zo'n 400 kcal.
Ik ben heel slecht in avondeten bedenken. Ik heb nog broccoli en sperziebonen liggen dus eentje daarvan. Kipfiletjes grillen denk ik en misschien nog wat gebakken krieltjes.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moet meer vezels en minder vet, maar dat was al bekend bij mezelf whehee.
Wat eet jij als avondeten? Ik heb wat fatsoenlijke lekkere niet rare ideeën nodig die toch gezond zijn
Slecht op gebied van vet neem ik aan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik was ook van plan om normaal te eten hurr maar ik wist wel dat spek slecht was maar ZO slecht. Dan neem ik er liever een minder lol
Extra zuurkool is ook lekkor
Grillen is slecht (dioxine en andere kankerverwekkende zooi) en krieltjes bak je in iets van vet/olie en daar ga je ook van dood.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in avondeten bedenken. Ik heb nog broccoli en sperziebonen liggen dus eentje daarvan. Kipfiletjes grillen denk ik en misschien nog wat gebakken krieltjes.
LOLquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Slecht op gebied van vet neem ik aan?
Vet is echt voor het Voedingscentrum het engste wat er bestaat. Je kunt beter kunstmatig geharde oliën nemen en kunstmatige zoetstoffen en voeding die zo bewerkt is dat alleen Unilever er nog beter van wordt
Je hebt bij de AH van die kilotjes aardappels. Ook met van die rode schil enzo, die zijn lekker en het is maar een kilo! Wel wat duurder, maarjaquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:15 schreef Dwyn het volgende:
Verder doe ik regelmatig zilvervliesrijst ipv aardappelen. Want zo'n zak aardappelen krijg ik in mijn eentje niet op.
Moet je voor de gein eens ingrediëntenlijsten bekijken, zeker van kant-en-klaar spullen, damn... net of je hele chemische fabrieken leeg vreetquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Grillen is slecht (dioxine en andere kankerverwekkende zooi) en krieltjes bak je in iets van vet/olie en daar ga je ook van dood.
Zelfs een kilo krijg ik niet op.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt bij de AH van die kilotjes aardappels. Ook met van die rode schil enzo, die zijn lekker en het is maar een kilo! Wel wat duurder, maarja
Ja dieeeeeee, en ik heb ook die van anderhalve kilo soms met rode schil, die zijn lekkerquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt bij de AH van die kilotjes aardappels. Ook met van die rode schil enzo, die zijn lekker en het is maar een kilo! Wel wat duurder, maarja
Ik neem ook extra vezels in een capsule van de Tuinen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Note to self: volkorenzooi, volkorenbrood (sowieso meer brood blegh), geen witte rijst, bladiebla, minder zout, minder vet, geen chips (alleen weekend met mate) enzovoorts
nu nog volhouden.
Maar ik word echt te dik 72.7 kg op 1.65 ...... Ik zie er niet eens zo dik uit maar het is wel overgewicht lol
Wat bedoel je met kant en klaar? Van die maaltijden of whut? Ik kook ongeveer elke dag zelf dus daar ligt het niet aanquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens ingrediëntenlijsten bekijken, zeker van kant-en-klaar spullen, damn... net of je hele chemische fabrieken leeg vreet
Dat krijg je als je grillstrepen krijgt, zeker als je zoals de meeste Nederlands vlees cremeert ipv bakt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]Wat is dioxine?
Krieltjes doe ik bakken met Remia bakken en braden.
Duur? Vies? Werkt het?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik neem ook extra vezels in een capsule van de Tuinen.
Jaaa.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Faalpc, nog erger Dwyn!
Mijn mama kookt altijd. Maar bijna nooit varkensvlees want dat is slecht.
Ik val van een brug.quote:
90% van wat bij de Appie staat.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat bedoel je met kant en klaar? Van die maaltijden of whut? Ik kook ongeveer elke dag zelf dus daar ligt het niet aan
Deze is 12 euro. Maar ze hebben ze bij de Kruidvat enzo ook wel. Capsules proef je niet, maar tabletjes wel en dat is echt RANZIG. Voor mij werkt het in ieder gevalquote:
Ja maar wat is 90% van de appie?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
90% van wat bij de Appie staat.
Maar als ik jouw gerechtjes zie kook jij prima en zeker voor een kutpuber heb ik superveel respect voor je! Lekker koken = ok olé olé!
Onzin, je kunt ook je groenten minder lang koken/bakken, meer groente eten, volkorenbrood, roggebrood, af en toe een eetlepel gebroken lijnzaad door je vla/yoghurt mikken etc.quote:
Jawel jonge, in slangenleder uitvoering met gouden detailsquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:21 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kan qua eetgewoonten zo moslima worden, alleen zo'n burka staat me niet
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel jonge, in slangenleder uitvoering met gouden details
Goed zo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb honger, ik kan een ei koken en die opkanen of chips vreten.
Ik ga wel voor het ei
Like a boss.quote:
Nee pesto is vaak wel prima eigenlijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar wat is 90% van de appie?
Pesto uit een potje e.d.? Sorry maar dat ga je toch niet steeds zelf maken voor ergens doorheen
Ach ja. Het leven moet wel een beetje leuk blijven.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee pesto is vaak wel prima eigenlijk
Alle sausjes, pakjes, zakjes, kruidenmixen, voorgekruid vleesch, aardappeltjes met kruiden of saus erop, vleeswaren uit pakjes, kaasprutjes (Philadelphia enzo), diepvriesspullen etc etc
Maar dan kun je eigenlijk niets meer eten? Of telt spinazie uit de vriezer dan weer niet als diepvries?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee pesto is vaak wel prima eigenlijk
Alle sausjes, pakjes, zakjes, kruidenmixen, voorgekruid vleesch, aardappeltjes met kruiden of saus erop, vleeswaren uit pakjes, kaasprutjes (Philadelphia enzo), diepvriesspullen etc etc
Jaaaa, leuk is dat he!quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
En gezicht volkliederen is prima anti-meh.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jaaaa, leuk is dat he!
Ik had van de week voor het slapen gaan mega smokey eyes gemaakt, echt té belachelijk gewoon en best eng. Dus ik mijn vent besluipen en later schrikken ermee
Precies, door gewoon roomboter te kopen en verse groenten of diepvriesgroenten zonder sausprut, lekker brood etc etc.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ach ja. Het leven moet wel een beetje leuk blijven.
gewoon naar de ingrediëntenlijstjes kijken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dan kun je eigenlijk niets meer eten? Of telt spinazie uit de vriezer dan weer niet als diepvries?
Ja en als ik heel rijk was, deed ik een chef inhuren die het allemaal voor me kon maken. Maar dat ben ik niet, dus af en toe zal ik het met een sausje uit een potje moeten doen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Precies, door gewoon roomboter te kopen en verse groenten of diepvriesgroenten zonder sausprut, lekker brood etc etc.
Geen light-zooi, is allemaal veel lekkerder, echt waar, ook zonder mononatriumglutamaat![]()
Eten is veel lekekrder zonder al die bagger erdoor of baggerbewerkingen
Niet direct nee, maar een aantal jaar laterquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
Dodd gaan we toch, maar niet direct van je eten hoor
Ik ben ook gek eigenlijk, ik ga om half zeven een frietje brengen naar Patje (avonddienst) want daar heeft ie zin in![]()
Ik deed het als student altijd al zo eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja en als ik heel rijk was, deed ik een chef inhuren die het allemaal voor me kon maken. Maar dat ben ik niet, dus af en toe zal ik het met een sausje uit een potje moeten doen.
30+ kaas smaakt naar slappe kartonquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sowieso alles light is ook niet goed toch? Als ik een x mayo/cola/whatever neem doe ik het wel met mate dat k het lekkere kan nemen. 30+ kaas is ook niet te vreten
Gaat mij voornamelijk om het geld. Een bus slagroom, een pot mosterd. Daarna nooit meer gebruiken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik deed het als student altijd al zo eigenlijk.
Potje slagroom kopen en daar een klont mosterd door, of geraspte kaas, of pesto.
Of olijfolie met knoflook, etc etc.
Hoeft niet zoveel tijd te kosten
Alle kruiden gedroogd bij de toko en zelf vijzelen....vergeet de trassi nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar als je nasi oid gaat maken, dan kun je toch niet zonder zakjes kruidenmix?
Kruidenmixen kunnen ook wel, maar dan moet je goed kijken welke je neemt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar als je nasi oid gaat maken, dan kun je toch niet zonder zakjes kruidenmix?
Potje slagroom = 50 cent ofzo, en die maak je dan helemaal op.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Gaat mij voornamelijk om het geld. Een bus slagroom, een pot mosterd. Daarna nooit meer gebruiken.
Nee ik ook niet hoor, daar ben ik dan weer te lui voorquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voor een x nasi ga ik echt niet lopen janken met allemaal kruiden zelf bij elkaar flikkeren hoor
Ik ook. En ik had al honger.quote:
Fixedquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook. En ik had al honger.
Straks heerlijk onverantwoord groenten
Mjah, ik koop dat spul gewoon niet. Lekker goedkoop.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Potje slagroom = 50 cent ofzo, en die maak je dan helemaal op.
Pot mosterd = 80 cent ofzo, en daar kun je een jaar mee doen.
Potjes pesto heb je in mini formaat, kun je 4 x mee doen per potje, p.p. Best lang houdbaar.
Knoflook kost ook geen drol.
Het kost ietsjes meer tijd, dat wel, maar geld is een beetej onzin. Je kunt het zo goedkoop en zo duur maken als je wilt.
Zijn vaak basis kruiden die je voor een heleboel dingen kunt gebruiken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voor een x nasi ga ik echt niet lopen janken met allemaal kruiden zelf bij elkaar flikkeren hoor
Ik las dat je een frietje naar patatje gaat brengenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
Dodd gaan we toch, maar niet direct van je eten hoor
Ik ben ook gek eigenlijk, ik ga om half zeven een frietje brengen naar Patje (avonddienst) want daar heeft ie zin in![]()
Goeden fix, ik vergeet de groentestatus steeds.quote:
Wat eet je dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:37 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah, ik koop dat spul gewoon niet. Lekker goedkoop.
Ja dat snap ik wel maar voor die keer dat ik zoiets eet ga ik vast niet dood aan het zakje kruidenmix mwehequote:Op vrijdag 30 december 2011 16:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zijn vaak basis kruiden die je voor een heleboel dingen kunt gebruiken.
Hij blijft ook echt leukquote:
Ik krijg er altijd (serieus) jeuk van aan mijn neusquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel maar voor die keer dat ik zoiets eet ga ik vast niet dood aan het zakje kruidenmix mwehe
Mijn vis met amandelsaus was zo godsgruwelijk lekker, en zo makkelijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:39 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Van alles zonder mosterd en slagroom.
Sowieso is verse vis godsgruwelijk duur.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn vis met amandelsaus was zo godsgruwelijk lekker, en zo makkelijk
Maar ja, wel slagroom voor nodig
Da's voor mij dus precies het moment geweest waarop ik leerde hoe lekker eten echt kan zijn en hoe lekker en leuk koken isquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga echt zooooo veel lol hebben wanneer ik geen rekening meer hoef te houden met m'n ouders.
???????quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik krijg er altijd (serieus) jeuk van aan mijn neus![]()
Echt meeeega kriebel he, moeilijk irritant.
Dus ik doe het nooit meer...
Naja, ik weet dus wel iets (2 jaar Grunn, harrrr), maar dat maakt nu des te frustrerender.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's voor mij dus precies het moment geweest waarop ik leerde hoe lekker eten echt kan zijn en hoe lekker en leuk koken is
Diepvriesvis, is prima, mits je geen Vietnamese rioolvis a la pangasius (quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Sowieso is verse vis godsgruwelijk duur.
Ik kan niet tegen bepaalde smaakversterkers en soja-eiwittenquote:
Oh lolquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen bepaalde smaakversterkers en soja-eiwitten![]()
wijnglas.gif
Da's dus dat Vietnamese riool wat je dat proeftquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Verse pangasus of tilapia vind ik ook niet te kanen, smaakt 9/10 naar grond
Gadverdamme doe mij dan maar aardappelpuree met asperges en chocomousequote:Op vrijdag 30 december 2011 16:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Lekkerste wat er is:
voorgerecht Sint Jacobsschelpen, licht gegrild, met een aardappelpureetje erbij en asperges.
hoofdgerecht gebraden eendenborst (tam) met frambozensaus en foie gras-krullen erbij
toetje chocolademousse met gezouten caramels erbij en een PX sherry
kaasplankje met een glas rode wijn
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ja maar gewoon van visboer op de markt, die verkopen dus ook alleen zooi (voor veel geld)quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's dus dat Vietnamese riool wat je dat proeft
Groenten van de Lidl zijn echt prima vaak hequote:Op vrijdag 30 december 2011 16:45 schreef Dwyn het volgende:
Ik sla meestal kipfilet groot in en dat vries ik in. Ik kijk wat in de aanbieding is of met 35% korting. Groenten meestal bij de Lidl. Aardappelen dus haast niet, soms krieltjes als ik daar zin in heb,
De visboer haalt het mooi voor jou uit de diepvries en verkoopt het je voor grof geld, de naaiers...quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar gewoon van visboer op de markt, die verkopen dus ook alleen zooi (voor veel geld)
Ik heb op 500 meter drie supermarkten zitten dus ik wissel het wel eens af.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Groenten van de Lidl zijn echt prima vaak he
Ik haal meestal alles bij de AH uit mijn werk, maar soms ga ik er weleens langs, hebebn best goeie spullen
Ik bedoelde in dat gerecht groene asperges.quote:
Ik ook toen ik een grotere vriezer had. Wel in blokjes gesneden en in verschillende marinades en verdeeld in porties. Het is ff werk, maar wat een gemak heb je ervan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:45 schreef Dwyn het volgende:
Ik sla meestal kipfilet groot in en dat vries ik in. Ik kijk wat in de aanbieding is of met 35% korting. Groenten meestal bij de Lidl. Aardappelen dus haast niet, soms krieltjes als ik daar zin in heb,
Bedreig hem á la maffia!quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn visboer is fijn.
Maar die gaat met pensioen. Fail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |