Herkenbaar! Ze moeten er echter maar aan wennen, ze gaan waarschijnlijk ook weer carbidschieten op het veldje 50m verderopquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:56 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Die van ons zat ook de hele dag onder de bank zielig te doen
Helemaal niet erg, morgen nog even een latertje en dan schiet je zo weer in je ritmequote:Op zaterdag 31 december 2011 03:02 schreef CindieY het volgende:
Verdorie, ik zou een uur geleden al gaan slapen
Dat mag ook wel, ik wilde vanaf maandag weer nuttig gaan doenquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Helemaal niet erg, morgen nog even een latertje en dan schiet je zo weer in je ritme
Idem hier! Scheelt dat er dan ook niets meer te beleven is rond dit tijdstip, de radio weer saai is, enzquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, ik wilde vanaf maandag weer nuttig gaan doen
Het huis gaat om 21.30 openquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:08 schreef Waalwijker het volgende:
Hoe ziet de programmering er vandaag uit?
Paar posts boven je, van hole.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:11 schreef Allrounder het volgende:
Iemand het lijstje van komend uur?
Fuck hé! Hoe zo slaperig?! Paar post geleden zei ik zelf nog dat er een aantal mooie tussen zitten..quote:
Ik was ook klaar met shoppen op Ebay, ik duik dus ook mijn bed in. Welterusten en uiteraard een fijne jaarwisseling!quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:28 schreef minthy het volgende:
Ik ga mijn laatste baggernacht van dit jaar in, hoop dat ik nog wat uurtjes kan slapen![]()
Truste en als ik jullie morgen niet weer spreek: een goede, fijne oudjaarsdag/jaarwisseling![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |