Precies!quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Same here. Ik heb niks met die drukte met O&N tijdens stappen e.d. en 't plichtmatige gelukwensen
je wilt het ook niet op je clitoris hebben.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb geen eikel maar ik geloof dat ik liever naar gothic luister...
Ik vind het dan weer niet erg om vrij te zijnquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies!
Ik vind het ook helemaal prima dat ik zondag mag werken
Geen idee, ik probeer het ook maar niet uitquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je wilt het ook niet op je clitoris hebben.
Drukte valt hier wel mee. En eerst een huis/ tuinfeest met een man of 70. Gaat wel gezellig wordenquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Same here. Ik heb niks met die drukte met O&N tijdens stappen e.d. en 't plichtmatige gelukwensen
Wel met bitterballen toch?!quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Wat met familie op de bank hangen, net als elk jaar
Ik ben een paar keer uitgeweest met O&N en 't was me altijd veel te druk, zo druk dat je je kont niet meer kan keren. Mij niet gezienquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:39 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Drukte valt hier wel mee. En eerst een huis/ tuinfeest met een man of 70. Gaat wel gezellig worden.
Grootste voordeel is dat ik dan al een feestdag heb gewerkt, heb liever met pasen of pinksteren vrij. Beter weer (hopelijkquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind het dan weer niet erg om vrij te zijn
Dan bleef ik ook liever thuis idd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer uitgeweest met O&N en 't was me altijd veel te druk, zo druk dat je je kont niet meer kan keren. Mij niet gezien
Mijn voordeel: standaard alle feestdagen vrijquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Grootste voordeel is dat ik dan al een feestdag heb gewerkt, heb liever met pasen of pinksteren vrij. Beter weer (hopelijk)
M'n broer en schoonzus komen deze kant op en willen zelf oliebollen gaan bakken. Meestal gaat er wel patat en andere vette hap achteraanquote:
Primaaaaaquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:43 schreef minthy het volgende:
[..]
M'n broer en schoonzus komen deze kant op en willen zelf oliebollen gaan bakken. Meestal gaat er wel patat en andere vette hap achteraan
Ja, dat is dan weer het nadeel aan het werken op een 24-uurs woonvoorziening, werken als iedereen vrij heeft en andersom. Erg lastig afspreken enzquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn voordeel: standaard alle feestdagen vrijEn natuurlijk ook de schoolvakanties 'vrij'.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn voordeel: standaard alle feestdagen vrijEn natuurlijk ook de schoolvakanties 'vrij'.
Laat ik over mijn "werk" maar niks zeggen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat is dan weer het nadeel aan het werken op een 24-uurs woonvoorziening, werken als iedereen vrij heeft en andersom. Erg lastig afspreken enz![]()
Gelukkig hou ik van m'n werk, compenseert
Nee, jij hebt helemaal baggertijden, respect dat je dat volhoudt!quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
Laat ik over mijn "werk" maar niks zeggen.
Zonne Grote Vuurbal Jongen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:48 schreef Allrounder het volgende:
Oja! Morgen maar weer eens carbid schieten
Ik ben benieuwd hoe laat ze daar hiermee gaan beginnen, het dorp ligt voor mijn gevoel van 6 kanten onder vuurquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:48 schreef Allrounder het volgende:
Oja! Morgen maar weer eens carbid schieten
dit streampje erbij en je denkt dat je in een oorlog zit. http://112.170.78.145:50000/chosunquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe laat ze daar hiermee gaan beginnen, het dorp ligt voor mijn gevoel van 6 kanten onder vuur
Het ging hier vanavond al even losquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe laat ze daar hiermee gaan beginnen, het dorp ligt voor mijn gevoel van 6 kanten onder vuur
Dat idee heb ik zonder die stream ook al, er is een groep met 9 bussen op rij. Om de hoek, de ramen donderen in de kozijnenquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dit streampje erbij en je denkt dat je in een oorlog zit. http://112.170.78.145:50000/chosun
Ik heb er vanmiddag 2 gehoord, vast aan het oefenen denk ikquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:52 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Het ging hier vanavond al even los. Blijft leuk die harde knallen.
Die van ons zat ook de hele dag onder de bank zielig te doenquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb er vanmiddag 2 gehoord, vast aan het oefenen denk ik![]()
En mijn katten waren nog gewoon beneden ipv ergens op de overloop verstopt te zitten, viel mee dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |