jammerquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:25 schreef Ferdo het volgende:
Nee...niet de korte versie dus. Die ophoudt na ik doe de deur dicht.
Yeps.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zout en vocht inderdaad
Wat je absoluut niet moet nemen is sinasappelsap! Dat prikkelt de darmen. Appelsap en thee is wel goedEn cola!
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:25 schreef FritsFlits het volgende:
"Ik doe de deur dicht" *BAM*
Andre van Duin is soms wel grappig
quote:
Ik vind er wat raars inzitten wat er niet hoort.. te hoog gezongen of een rare stem ofzo ik weet het niet, maar vind het niet lekker klinkenquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:26 schreef MaJo het volgende:
Hierdoor moet ik denken aan mijn eerste liefde, dit was ons liedjeVerder was het een sukkel
Koud met prik kan ook, is goed voor de maagquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps.
En dan lauwe cola zonder prik!!
Thanksquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zout en vocht inderdaad
Wat je absoluut niet moet nemen is sinasappelsap! Dat prikkelt de darmen. Appelsap en thee is wel goedEn cola!
Misschien dat ik het daarom mooi vindquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:26 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ik vind er wat raars inzitten wat er niet hoort.. te hoog gezongen of een rare stem ofzo ik weet het niet, maar vind het niet lekker klinken
Ik vind altijd dat hij klinkt als een psychopatische seriemoordenaar.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:26 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ik vind er wat raars inzitten wat er niet hoort.. te hoog gezongen of een rare stem ofzo ik weet het niet, maar vind het niet lekker klinken
Mja kan er ook niks aan doenquote:
Zonder en lauw is echt nog beter hoor!quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Koud met prik kan ook, is goed voor de maag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |