quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:28 schreef Szura het volgende:
RTL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Betrelated sorry, ik ga weer via unibet kijken, liggen iets voor en doen niet aan deze rtl rotzooi!quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:28 schreef Szura het volgende:
RTL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rod Harrington zit er.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:29 schreef Keano het volgende:
Is RTL er weer uit?
Sky Sports heeft sowieso beter commentaar mensenWayne Mardle zit er nu.
Raad eens wie de eerste set won bij Nicholson - Huybrechts.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
As expected. Hamilton gaat winnen.
Raad eens wie er in topvorm is? Raad eens hoeveel sets je nodig hebt, Raad eens wie er scorend overbluft.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Raad eens wie de eerste set won bij Nicholson - Huybrechts.
Hmm volgens mij toch echt Mardle. Zat er samen met harrington idd voor de wedstrijd. Dalijk nog eens opletten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgens mij niet, weet niet hoe die ander heet.
Beetje saaie beursdag die niemand zal interesseren.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Moesten ze er hier nou voor uit, RTL Z.
Huybrechts komt nog wel, zotteke.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raad eens wie er in topvorm is? Raad eens hoeveel sets je nodig hebt, Raad eens wie er scorend overbluft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |