warme voetjesquote:Op donderdag 29 december 2011 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn schoonoudes hebben allebei ugg pantoffels
Tsss, de goedkope paupersquote:Op donderdag 29 december 2011 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn schoonoudes hebben allebei ugg pantoffels
ballerina's???quote:Op donderdag 29 december 2011 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje heb croc ballerina's
Jij had toch een hond?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:25 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb een bak gepakt en daar alle kattenspeeltjes in gegooid, als ze nu willen spelen pakken ze zelf die speeltjes daar uit
Ze zijn aan het scharen (als South Park kijker moet je weten wat dat is)quote:
Oh moment, even pissen en dan kijken waar mijn foon is.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, voor extragratis sopvoeten, einz!
En doe es wordfeuden!
link!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:29 schreef Diconnected het volgende:
Ohhhhh Too Faced nieuwe pallete kersteditie dinges inde sale bij bjoetiebeej
linkjeeee?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:29 schreef Diconnected het volgende:
Ohhhhh Too Faced nieuwe pallete kersteditie dinges inde sale bij bjoetiebeej
quote:
Zelfde als hier.quote:
Ik wil ook met jullie wordfeudenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, voor extragratis sopvoeten, einz!
En doe es wordfeuden!
Add moi!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil ook met jullie wordfeuden
Nee, scharen is een hoax. schijnt.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze zijn aan het scharen (als South Park kijker moet je weten wat dat is)
Ik niet?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Donenu alleen kippie nog en then I haz them all
Zeg nou niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:40 schreef Sharana_LV het volgende:
book of shadows is ook in sale bij BB
. Cc nodig?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:40 schreef Sharana_LV het volgende:
book of shadows is ook in sale bij BB
Kitsch.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:44 schreef Diconnected het volgende:
http://www.beautybay.com/(...)amsmakeupcollection/
En ja BOS ook in sale
ja die zag iklaatst ook al in de winkel die is ook erg mooiquote:Op donderdag 29 december 2011 22:44 schreef Diconnected het volgende:
http://www.beautybay.com/(...)amsmakeupcollection/
En ja BOS ook in sale
Ik heb zelf CCquote:Op donderdag 29 december 2011 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik reken wel tramsactiekosten natuurlijk
Ik zie booming business
Moet je ff nick whatsappen of ik op de kompjoeter magquote:Op donderdag 29 december 2011 22:50 schreef Sharana_LV het volgende:
misschien gaat mijn buikpijn dan over
Faalquote:Op donderdag 29 december 2011 22:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Moet ik er wel geld op zetten
*zwaait met cc*quote:Op donderdag 29 december 2011 22:52 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga er nog wel ff over slapen, net ook al sloffen gekocht enzo
Babyyyyyyquote:Op donderdag 29 december 2011 22:53 schreef Sharana_LV het volgende:
even wat eten, ik eet echt voor twee vandaag
Staat er binnen 1 dag opquote:Op donderdag 29 december 2011 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
U. Cannot. Fail. Bcuz. No. Money. On. Zah. Card.
Isz zah evil card yesh
Ik kan me er ook weinig bij voorstellenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, scharen is een hoax. schijnt.
Doequote:Op donderdag 29 december 2011 22:59 schreef Sharana_LV het volgende:
ff wakeup licht instellen, vanavond voor t eerst gebruiken
Jared has aid(e)squote:
Sextekort!quote:
masturberenquote:
heb je al gesolliciteerd?quote:
Purol Bee, da's echt het fijnste spul ooit!quote:Op donderdag 29 december 2011 23:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]![]()
Nee maar droge gezichts-lipponzo irritant!
Niet eens echte seks? Je stelt me teleurquote:Op donderdag 29 december 2011 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heb je al gesolliciteerd?
Ik wil wel je referentie zijn hoor, moet je wel even digisex hebben met mij/ons hier
je woont te ver, sorry.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Niet eens echte seks? Je stelt me teleur
Zo'n reis ben ik toch wel waard?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je woont te ver, sorry.
Of kom je hierheen?
Hoezo hebben jullie ruzie dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:05 schreef BGTes het volgende:
Geen seksRuzie met vriend, al een paar dagen. En nou kunnen we elkaar wss tot vvolgende week vrijdag niet zien. Laatste keer dat we elkaar zagen was al anderhalve week geleden, verrekt rotjong.
Dat weet ik niet, ik kon je niet vinden op hookers.nl voor een recensiequote:
Ik ben te ver wandelenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik kon je niet vinden op hookers.nl voor een recensie
Heel gedoe met dat ik niet naar zijn ouders toekom en er te weinig heen ga (ik vind die mensen gewoon niet aardig), en nou zit ik met een hernia thuis en over 2 weken tentamens (2 tentamens en 4 essays) dus heb sowieso geen tijd, maar meneer vindt maar dat ik moet komen en ik zeg nee. Is een beetje geescaleerd geloof ik o.0quote:Op donderdag 29 december 2011 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoezo hebben jullie ruzie dan?
Helpt het niet om te bellen en het uit te praten? (weet niet waar het over gaat natuurlijk)
baaaaaai ;Dquote:Op donderdag 29 december 2011 23:09 schreef Diconnected het volgende:
Ik doe flaptop uitttt doeeeeeeeeeeeei
Ik ooooook!quote:Op donderdag 29 december 2011 23:09 schreef Diconnected het volgende:
Ik doe flaptop uitttt doeeeeeeeeeeeei
Nou ja zeg, dat klinkt ook niet echt heel redelijk vanuit hem, zeker als je met een hernia thuis zitquote:Op donderdag 29 december 2011 23:09 schreef BGTes het volgende:
[..]
Heel gedoe met dat ik niet naar zijn ouders toekom en er te weinig heen ga (ik vind die mensen gewoon niet aardig), en nou zit ik met een hernia thuis en over 2 weken tentamens (2 tentamens en 4 essays) dus heb sowieso geen tijd, maar meneer vindt maar dat ik moet komen en ik zeg nee. Is een beetje geescaleerd geloof ik o.0
Ik las "Ik ben te verhandelen"quote:
Tja het heeft wel twee kanten natuurlijk, in anderhalf jaar relatie heb ik die ouders misschien 6 keer gezien, maar ik heb geen zin om twee uur heen en twee uur terug te reizen voor iets wat ik echt vervelend vind. En hij kan af en toe zo irritant zijn. Stomme autistquote:Op donderdag 29 december 2011 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat klinkt ook niet echt heel redelijk vanuit hem, zeker als je met een hernia thuis zit![]()
Hoop dat jullie het wel uit kunnen praten en eruit komen
en een pets op je bilquote:Op donderdag 29 december 2011 23:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Me lekker in mn bakkes laten kijken om te zien hoeveel ik waard ben.
tuurlijk, heeft altijd 2 kanten.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:13 schreef BGTes het volgende:
[..]
Tja het heeft wel twee kanten natuurlijk, in anderhalf jaar relatie heb ik die ouders misschien 6 keer gezien, maar ik heb geen zin om twee uur heen en twee uur terug te reizen voor iets wat ik echt vervelend vind. En hij kan af en toe zo irritant zijn. Stomme autist
Ja dat zou ik wel willen, als meneer zijn telefoon eens opneemt of antwoordt op WhatsAppquote:Op donderdag 29 december 2011 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
tuurlijk, heeft altijd 2 kanten.
Maar goed, uitpraten hoor, doen!
Da's wel een beetje jammer...quote:Op donderdag 29 december 2011 23:16 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja dat zou ik wel willen, als meneer zijn telefoon eens opneemt of antwoordt op WhatsApp
Nah hij kan geen emoties aflezen uit mijn schrijven dus dan wordt het alleen maar erger. Ik wacht wel tot hij tot bedaren komt en terugbelt.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's wel een beetje jammer...
Mailtje typen?
Ik ben dat geruzie nu ook zat want ik ben flink eenzaam, maar dan moet meneer wel meewerkenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zou dat niet kunnen hoor, maar ik ben bij ons ook altijd degene die de telefoon erop gooit en niet meer op neemt als we ruzie hebben![]()
Maar dat duurt hooguit 2 uur ofzo, dan ben ik het wel weer zat. Dan is het even over en weer keihard schreeuwen en gillen en dan weer lief doen
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/e(...)006920518/index.html
In den winkelmand
Ja, da's natuurlijk wel een voorwaardequote:Op donderdag 29 december 2011 23:33 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik ben dat geruzie nu ook zat want ik ben flink eenzaam, maar dan moet meneer wel meewerken
Ik heb er ook net Twilight The Short Second Life Of Bree Tanner bijgegooid (jaja, ik weet het, Twilight is voor tieners...quote:
Heb je The Hunger Games gelezen?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb er ook net Twilight The Short Second Life Of Bree Tanner bijgegooid (jaja, ik weet het, Twilight is voor tieners...)
En Fantastic Beasts And Where To Find Them van J.K. Rowling (Harry Potterrrrrrrrrrrr)
Zit te twijfelen over Roals Dahl en ben nog even verder in de Sale aan het kijken
Nope... Ik wil na Sookie's boeken Game of Thrones lezen.quote:
Die moet ik ook nog gaan lezenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nope... Ik wil na Sookie's boeken Game of Thrones lezen.
Maar die Hunger Games komen ook steeds voorbij, is dat over die 2 meisjes die dan keihard getraind worden en dan moeten vechten tot de dood ofzo?
Die moet ik komende periode lezen voor Literatuurwetenschappen dus dan is het opeens een stuk minder aantrekkelijkquote:Op donderdag 29 december 2011 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh en ik heb ook nog de Ilias liggen die ik ooit nog eens wilde lezen... maar da's een beetje te zware kost voor even tussendoor, die komt komende zomervakantie wel
Klinkt gezelligquote:Op donderdag 29 december 2011 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nope... Ik wil na Sookie's boeken Game of Thrones lezen.
Maar die Hunger Games komen ook steeds voorbij, is dat over die 2 meisjes die dan keihard getraind worden en dan moeten vechten tot de dood ofzo?
Ja de trailer/film lijkt helemaal gehyped en verAmerikaanst. Daar heb ik nogal een schijthekel aan :p Hebben ze ook gedaan met True Blood, maar de serie blijft desalniettemin leuk om te zien want Eric. Eriiiiic.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zag een trailer voor de film ervan in de bios, denk dat de boeken interessanter zijn dan de film
Argh dat is zo frustrerend. Het komt blijkbaar niet binnen bij ze dat niet iedereen zich op zijn gemakt voelt bij hun oudersquote:Op donderdag 29 december 2011 23:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Klinkt gezelligGame of Thrones is trouwens echt leuk tot nu toe
![]()
Ooh en BGTes, herkenbaar dat je zogenaamd vaker naar de vader en moeder van je vriend moet gaanIk kan hen ook echt niet schoonouders noemen om een of andere reden, klinkt zo raar
![]()
Laatst zei ik dus ook dat ik mij gewoon niet op mijn gemak voel bij zijn pa thuis, en dat ik daarom ook niet met oud-op-nieuw naar hem toe kom. Zegt hij dat dat komt omdat ik zijn vader dus ook niet zovaak gezien heb, en dat als ik vaker zou komen dat dus ook helemaal niet meer zo zou zijnIk moet die man gewoon niet! Klaar!
Vroeger (jjjjaaaaaaaaaaaa, die goeie ouwe tijd) moest ik ook net even teveel boeken lezen, dus heb er bij Grieks en Latijn wel wat van meegekregen, maar het was niet echt helemaal van harte toenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:43 schreef BGTes het volgende:
[..]
Die moet ik komende periode lezen voor Literatuurwetenschappen dus dan is het opeens een stuk minder aantrekkelijk
Betwetersquote:Op donderdag 29 december 2011 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vroeger (jjjjaaaaaaaaaaaa, die goeie ouwe tijd) moest ik ook net even teveel boeken lezen, dus heb er bij Grieks en Latijn wel wat van meegekregen, maar het was niet echt helemaal van harte toen![]()
Maar ik vind het wel leuk en interessant enzo
Kan ik nóg meer de betweter uithangen
Betweteren is leuk en fijnquote:Op donderdag 29 december 2011 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vroeger (jjjjaaaaaaaaaaaa, die goeie ouwe tijd) moest ik ook net even teveel boeken lezen, dus heb er bij Grieks en Latijn wel wat van meegekregen, maar het was niet echt helemaal van harte toen![]()
Maar ik vind het wel leuk en interessant enzo
Kan ik nóg meer de betweter uithangen
Maar zeg dat dan, dat je die man niet prettig vindtquote:Op donderdag 29 december 2011 23:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Klinkt gezelligGame of Thrones is trouwens echt leuk tot nu toe
![]()
Ooh en BGTes, herkenbaar dat je zogenaamd vaker naar de vader en moeder van je vriend moet gaanIk kan hen ook echt niet schoonouders noemen om een of andere reden, klinkt zo raar
![]()
Laatst zei ik dus ook dat ik mij gewoon niet op mijn gemak voel bij zijn pa thuis, en dat ik daarom ook niet met oud-op-nieuw naar hem toe kom. Zegt hij dat dat komt omdat ik zijn vader dus ook niet zovaak gezien heb, en dat als ik vaker zou komen dat dus ook helemaal niet meer zo zou zijnIk moet die man gewoon niet! Klaar!
Zekers!quote:
even letterlijk quoten in de spoilersquote:Op donderdag 29 december 2011 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar zeg dat dan, dat je die man niet prettig vindt
Nou ja, snap ook wel dat dat lastig is enzo.
Zeker als je vriend nog thuis woont enzo.
Game of Thrones is een leuke serie maar True Blood is geweldig, want Eric![]()
![]()
![]()
"Is there blood in my hair???"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij:quote:dan doe je maar eens iets wat je niet leuk vindt
je ziet ze nooit en zolang je dat blijft volhouden zal dat wat jij nu uitlegd ook nooit veranderen
dus wie zijn schuld is dat dat je dat voelt?
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
even letterlijk quoten in de spoilerslieve vriend heb jij zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(wel vaak ik dus pas op
)
Maaruh, praten jullie ook weleens in real life, want die soort dingen bespreken gaan dan vaak toch wel wat makkelijker.
En benoem de redenen waarom je je zo voelt, want er zullen toch wel redenen voor zijn. Blikken, uitspraken van die kant of zoiets?Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Het schijnen vooral de vrouwen te zijn daar :pquote:Op donderdag 29 december 2011 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zekers!
En ik val niet eens op blond!
We gaan wel naar Finland en Zweden op vakantie dit jaar![]()
(al schijnen de meeste mannen daar niet echt zo nomwaardig te zijn)``
Neuh want dan vergeet ik het altijd en wil ik alleen maar knuffelen en seksenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
lieve vriend heb jij zeg!
Maaruh, praten jullie ook weleens in real life, want die soort dingen bespreken gaan dan vaak toch wel wat makkelijker.
En benoem de redenen waarom je je zo voelt, want er zullen toch wel redenen voor zijn. Blikken, uitspraken van die kant of zoiets?
Mijn man heeft een tijdje in Finland gewoond en zelfs hij vond de Finse mannen erg lelijkquote:Op donderdag 29 december 2011 23:59 schreef BGTes het volgende:
[..]
Het schijnen vooral de vrouwen te zijn daar :p
En ik val ook op donker maar Eric. Eric.
Crush much?
Maar je hebt toch wel meer in je relatie dan knuffelen en sex? (hoop ikquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Neuh want dan vergeet ik het altijd en wil ik alleen maar knuffelen en seksenMaar die man is gewoon het tegenovergestelde van mij.
Hij: zeuren over geld, alles duur blablabla, duizenden euro's aan een fiets uitgeven.
Ik: Niet naar mijn geld kijken, geld uitgeven aan wat ik wil hebben, de rest wel sparen voor als ik iets duurders wil hebben genieten van het leven
Mja, de laatste tijd eigenlijk niet veel. Hij komt op de vrijdag hierheen, dan zien we elkaar om 19u op het station (want dan ben ik klaar met werken). Bij mij thuis eten, dan ga ik van 20.30 tot 21.30 dansen, dan ben ik dus rond 22.00 ongeveer weer thuis en meestal moet ik de volgende dag ook weer werken dus om 09.00 zit ik weer in de trein en gaat hij ook weer weg. Als ik de zaterdag vrij heb hebben we dan dus ook nog een dag.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel meer in je relatie dan knuffelen en sex? (hoop ik)
Als we samen zijn hebben we bijna nooit ruzie. Dan gaat het dus wel goed. In februari is zijn stage voorbij, dan hoop ik dat hij weer in Eindhoven woont zodat ik sneller bij hem ben. Dan kan ik namelijk met de trein en dus tegelijkertijd ook leren. Als ik naar zijn ouders ga, moet ik zelf rijden (1u30min) en dan kan ik dus niet leren. Dat is het irritante. Toen ik nog in Eindhoven zat, woonde we eigenlijk gewoon samen de hele week.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Jeetje, da's niet zo veel inderdaad...
Hoe ging dat met de kerst dan?
He, jammerquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:05 schreef Lindytje het volgende:
Nee SQ en kip, ik was niet aan het scharen
Ook geen andere seksuele handelingen aan het verrichten of ontvangen![]()
Maak eens een foto?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kiiip, mijn pink is outta nowhere aan het ontsteken denk ik, wat moet ik doen?
Hedde gij whatsapp? Dan kan ik goeden foto's maken met crackberryquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maak eens een foto?
(en niet met instagram er een filter overheen gooien, want dan zie ik niks)
Foto van voorkant en achterkant van je vinger please
yep, ik pm je mijn nummer wel evenquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hedde gij whatsapp? Dan kan ik goeden foto's maken met crackberry
Ik heb niet eens pusquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:18 schreef megamandy het volgende:
Nu zit ik allemaal plaatjes met pus op te zoekenSpace wat doe je met me
Mijn hersens ratelen gewoon door richting pusquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb niet eens pus. Sukkol
Hehehe, Decubitus graad 4, PUS JONGUH@@@@!!!!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn hersens ratelen gewoon door richting pus
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehe, Decubitus graad 4, PUS JONGUH@@@@!!!!!
Hier typt alleen wat makkelijkerquote:
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:22 schreef megamandy het volgende:
Kip, dankjewel voor mij aan decubitus te laten herinnerenNu kan ik weer plaatjes googlen
![]()
Menselijke lichamen zijn gewoon lomp, punt uitquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar hoe kan dat dan opeens kip? Obsessed much?
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar goed, paracetamolletje erin knallen, lekker gaan slapen, niet teveel aan zitten. Morgen als 'ie nog zeer doet in sodabadje weken en beetje warm houden.
En als je een rode streep op je hand ziet lopen naar de huisarts gaan, maar dan zal wel meevallen
Lymfeklierontsteking, maar dat gebeurt niet zo gauw hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Neeeee, ik bedoel echt een mega duidelijke rode streepquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zie opeens overal roden strepen
Mwehehe snap ik maar ik ben een sukkolquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Neeeee, ik bedoel echt een mega duidelijke rode streep
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lymfeklierontsteking, maar dat gebeurt niet zo gauw hoor
Ga je daar deaudt aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Decubitus met een pincetje en een gaasje schoonmaken???
Ik zeg: steek je hele hand erin en schrob het schoon met een microvezeldweil! Ruimte zat bij graad 4!
Als je lang genoeg wacht krijg je bloedvergiftiging en ga je dood ja, maar niet zo snel hoor.quote:
Het moet echt een streep zijn die door trekt richting je lymfeknopen en dan verder je lymfestelsel "af gaat", hij moet bewegen (in uren hoor, niet in minuten).quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:27 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij heb ik dat ook soms op een vinger, aan de zijkant zeker? Echt zo een punt/bultje.
Denk zeker wel anderhalve dag hoor. Maar dat heb je heel gauw wel in de gaten en dat gebeurt niet bij jou als ik je vinger zo zagquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe lang voor je dood gaat aan je eigen bloed?
nee joh, als je al een ontsteking hebt is het waarschijnlijk een steriele, heel diep in je vinger, gaat vanzelf over.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Straks allemaal hobbels in nieuwe nagel omdat nu ontsteking
Oh zo snel nog? Maar dan merk je wel meer dan een streep mag ik hopen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Denk zeker wel anderhalve dag hoor. Maar dat heb je heel gauw wel in de gaten en dat gebeurt niet bij jou als ik je vinger zo zag
(klaag me maar aan als je morgen op sterven ligt)
No problem, slaap lekker en succes met uitpraten, ooitquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:32 schreef megamandy het volgende:
Ik ga naar bed. Nog even lezen en dan slapen, was aan het wachten op mijn vriend om te skypen maar die zit nog steeds in het café volgens mij.
Truste iedereen en bedankt dat ik hier vanavond weer even heb mogen zeiken
ja dat merk je wel, valt goed op. Ik heb ze altijd nog veel feller rood dan op die fotootjesquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh zo snel nog? Maar dan merk je wel meer dan een streep mag ik hopen?
dat betekent dat het tijd is om eens meer te gaan slapen en beter te gaan vreten, dat krijg je ervan als je mac donalds enzo vreet.... wat een zooi is dat zeg...quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dan krijg ik straks weer zo'n wazig gevoel in mijn armen dat ik niet meer weet waar ik ze moet laten
Ik heb dat best vaak hurr, maar slaap genoeg en eet ook fatsoenlijk. Nu toevallig mac omdat het overal teringdruk was en dit de snelste optie was lolquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat betekent dat het tijd is om eens meer te gaan slapen en beter te gaan vreten, dat krijg je ervan als je mac donalds enzo vreet.... wat een zooi is dat zeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Zekers, ze hebben dagschotels waarbij je van alles wat kunt nemen, zooooo lekker en ik eet er makkelijk 2 dagen van dus het is ook goed te betalen dan.Ze zijn dicht zie ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb spees en trix op whatsappquote:
Ik jou, kip, sjaan, dico, joysa, lindy, deltaquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb spees en trix op whatsapp
zoiets ja... hoezo?quote:
Bazig welquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik jou, kip, sjaan, dico, joysa, lindy, delta
het is ook echt serieus té lekkerquote:
Toen ik in de mr zat op school hadden we soms 2 dingen op 1 avond en dan bestelde ze vet lekkere indische rijsttafels enzo omg nomquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het is ook echt serieus té lekker![]()
Vorige keer heb ik echt de hele maaltijd tussendoor zitten zeggen "ohhhhh, lekker he.... ohhhh, szo lekker!'
whehehe
de mr?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Toen ik in de mr zat op school hadden we soms 2 dingen op 1 avond en dan bestelde ze vet lekkere indische rijsttafels enzo omg nom
Fixed!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik jou, kip, sjaan, dico, joysa, lindydelta
Ik weetquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Stick of crèmeblush, lijkt me wel dat je goed moet opletten met de hoeveelheid trouwens.![]()
Al is dat met poeder ook eigenlijk wel zo.
bij sephora 25% kortinggggquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:05 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en ik ga mezelf even verwennen met een hele fijne foundation van Clinique![]()
30 ekkies, en ik heb vorige week net een foundation van 20 ekkies van Vichy gehaald maar die is niet fijn. Veel te pannekoek en poederig. Dat vind mijn oudere huid niet zo leuk![]()
Die van Clinique is lekker licht, dekkend en iets glanzend. Lekker fris zeg maar. Dus toch maar ff halen....En ik wil een blush die niet zo poederig is, is dan een stick iets?
Dat doe maarquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik rij straks trouwens door Eindhovuhhh! Ik zal wel even zwaaien naar de maisjes![]()
quote:
Ik welquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Normaal reed ik altijd door Antwerpen naar Bas-Oha. Maar nu moeten we naar Luik.
Ik ben trouwens nog nooit in Eindhoven geweest
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wel. Ik heb zelfs de inheemse bevolking ontmoet
![]()
![]()
Fuuu ik ga straks met de kinderen naar de bioscoop in Den Haag. Elke keer doet het weer zeer om zo dicht bij faalmogelijkheden te zitten, maar er net niet bij te kunnen
Yay! Het had gewoon nog een nachtje nodigquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:59 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! De vloer is zo goed als droog!![]()
Spees, zit je pink er nog aan?
En neon... bweehhhh....
Oja boeken lezen, vandaag eerst aan school werkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:05 schreef BGTes het volgende:
Mijn boek is uit. Nou moet ik het internet lezen.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb besloten dat ik niet meteen nog een longchamp nodig heb, maar dat als ik er een wil ik een custom neem
Ja dit mogen jullie tegen me gebruiken als ik er volgende week opeens een ga nemen
Is goed hoor! Ik hoop dat ie vandaag bij jou en Priem binnenkomt! Nog net even voor het nieuwe jaarquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:10 schreef Incantrix het volgende:
En ik ga vanmiddag echtechtecht de rekeningen betalen. Incl. U, UFT
Hahaha ok dan, ach ja... ik vond em lejk iigquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:12 schreef Incantrix het volgende:
Eerste drie seizoenen gekeken, maar deed me niks
Doe Maar weer? Ja? Wel leuk hoor, blijft jeugdsentiment..
Ik droomde vannacht dat Eric mijn vriend was, inclusief.. jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Je moet natuurlijk ook wel True Blood kijken he
daarin vind ik 'em lekker, in andere films issie vaak meh
Die neon lakjes.... gaat Doe Maar ook weer touren?
Hij is er!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Is goed hoor! Ik hoop dat ie vandaag bij jou en Priem binnenkomt! Nog net even voor het nieuwe jaar
Dankuquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brad pitt heeft ook een raar hoofd
Wat goed!quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hij is er!!vetgeten te melden, sorry
en ik ben er zo blij mee, hijs friggin gorgeous
Kip, jah, ik ben gewoon kieskeurig denk ik, ik ben ook de enige vrouw op de wereld die Brad Pitt niks vind
Goeie spiegel met goeie lampenquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik weet![]()
Ik was laatst nog iets te enthousiast geweest, zag het in de spiegel op mijn werk. Gelukkig was ik alleen![]()
Goeden licht, ik heb het nodig
dat vind ik dus ookquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brad pitt heeft ook een raar hoofd
Hoeveel opkomende china glaze collecties hebben we nu verzameld?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
De China Glaze zomer collectie
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoeveel opkomende china glaze collecties hebben we nu verzameld?
- Electropop
- Glitter krakkels
- Magnetics
- Safari
- Hunger Games
- Prismatic
- Summer Neons
Ben ik er dan?
omdat het kanquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Wacht even hoor, maar Hunger Games...????
Waarom is er een nagellak collectie over een boek/film waarin een meisje tot de dood moet vechten???
Omdat Amerikaanse hypequote:Op vrijdag 30 december 2011 12:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Wacht even hoor, maar Hunger Games...????
Waarom is er een nagellak collectie over een boek/film waarin een meisje tot de dood moet vechten???
Bwhehehehe, iddquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoeveel opkomende china glaze collecties hebben we nu verzameld?
- Electropop
- Glitter krakkels
- Magnetics
- Safari
- Hunger Games
- Prismatic
- Summer Neons
Ben ik er dan?
Da's inderdaad wel een goed antwoord en het enige wat ik er ook op kan bedenkenquote:
En omdatquote:
dat vooralquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En omdat
[ afbeelding ]
in het
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En omdat
[ afbeelding ]
in het