Je moet het ook niet elke dag eten he, Nederland is het nieuwe obesitas land al die kant en klare meuk. In Spanje,Italie etc. heb je dat bijna niet, alles moet je zelf maken. Maar een pizza kan best een keer, als je geen zin hebt om te koken.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:20 schreef AhmedJaret het volgende:
diepvriespizzas
en dan afvragen waarom er steeds meer obesitas patienten komen
heb de pasta ook al zien liggen ook maar even proberen dan. het is trouwens niet echt goedkoop 3,10 per pizza. pasta ook zo iets.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:28 schreef robber57 het volgende:
Buitoni![]()
Ik heb ook al eens een topic geopend om een mogelijkheid te vinden om Buitoni verse pasta te kunnen kopen.
Toen dat spul populair in nl werd waren er 4 of 5 supers die het verkochten, tot de supers dachten "oh, daar kunnen we nog meer poen aan verdienen door gewoon hopeloze troep te verkopen onder het "eigen merk" die in het buitenland net aan als varkensvoer voldoet"
Dag Buitoni!, nooit meer gezien daarna
Mag ik weten waar?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:32 schreef mytec het volgende:
[..]
heb de pasta ook al zien liggen ook maar even proberen dan. het is trouwens niet echt goedkoop 3,10 per pizza. pasta ook zo iets.
in spanje ;-) catalunya. buitoni is hier een groot merk, heel raar dat het niet in nl is en ook zonde.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:34 schreef robber57 het volgende:
[..]
Mag ik weten waar?![]()
De truuk van de verse pasta is overigens de bijbehorende verse saus, vooral de 4 kazen
Ah, jah, idd, in Barcelona verkopen ze het ook overal in supers enzo.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:46 schreef mytec het volgende:
[..]
in spanje ;-) catalunya. buitoni is hier een groot merk, heel raar dat het niet in nl is en ook zonde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |